Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
mám Nko a 181 cm a velikostně je to tak na hraně. Štítek nemám žádný a do těch 140-150 je to v pohodě, pak už fouká. A co se týče polohy, jak člověk není trpaslík, tak i u Nka jsem docela opřený o řidítka, když se chvíli člověk crcá někde v koloně, tak jsou ruce cítit.
mám Nko a 181 cm a velikostně je to tak na hraně. Štítek nemám žádný a do těch 140-150 je to v pohodě, pak už fouká. A co se týče polohy, jak člověk není trpaslík, tak i u Nka jsem docela opřený o řidítka, když se chvíli člověk crcá někde v koloně, tak jsou ruce cítit.
|
|
|
 |
Napsal: úte 06. kvě 2014 16:57:49 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
Já mám 180cm, Nko. Občas se chci profrčet i vyšší rychlostí a po 160km/h už to fakt není moc příjemný (osobák mám čerstvý teď v Ne 223km/h), takže jsem pořídil štítek Givi - viz galerie http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=118796. Je to samozřejmě hodně i o přilbě. Snažím se lehnout na nádrž a za štítek schovat, jde to, ale potřeboval bych mít vzadu delší sedlo řidiče. Mám orig. řídítka a když zalehnu, tak mám ruce skoro nad hlavou jako a chopperu a zrcátka takřka za sebou, ale ty jdou ohnout, aby bylo něco vidět. Ale to jsou v podstatě krátkodobé záležitosti na dálnici, při běžné cestovní rychlosti 140-160 a normálním posezu je to paráda. Měl jsem možnost jet párkrát i Sko a neměnil bych. Je to prostě otázka filozofie: Nko cestovní, Sko sportovní, já jsem spíš cestovatel.
Já mám 180cm, Nko. Občas se chci profrčet i vyšší rychlostí a po 160km/h už to fakt není moc příjemný (osobák mám čerstvý teď v Ne 223km/h), takže jsem pořídil štítek Givi - viz galerie [url]http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=118796[/url]. Je to samozřejmě hodně i o přilbě. Snažím se lehnout na nádrž a za štítek schovat, jde to, ale potřeboval bych mít vzadu delší sedlo řidiče. Mám orig. řídítka a když zalehnu, tak mám ruce skoro nad hlavou jako a chopperu a zrcátka takřka za sebou, ale ty jdou ohnout, aby bylo něco vidět. Ale to jsou v podstatě krátkodobé záležitosti na dálnici, při běžné cestovní rychlosti 140-160 a normálním posezu je to paráda. Měl jsem možnost jet párkrát i Sko a neměnil bych. Je to prostě otázka filozofie: Nko cestovní, Sko sportovní, já jsem spíš cestovatel.
|
|
|
 |
Napsal: úte 06. kvě 2014 10:42:45 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
no hele jako já mám třeba N ko s s-kovejma (skoro) řídítkama, je pravda co napsal Shark, víc ležíš na rukou, ale zase máš lepší odezvu od předního kola a lépe se tam poskládáš při sportovnější jízdě...
no hele jako já mám třeba N ko s s-kovejma (skoro) řídítkama, je pravda co napsal Shark, víc ležíš na rukou, ale zase máš lepší odezvu od předního kola a lépe se tam poskládáš při sportovnější jízdě...
|
|
|
 |
Napsal: úte 06. kvě 2014 8:54:23 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
Kawa: Taky se nechaj dát řidítka (vlaštovky) na N-ko .) Btw. nebyl jsi tuhle vyfocen v Emerice? S tím natáhnutím rukou jsem si vzpomněl na http://andrewsacks.files.wordpress.com/ ... lebars.jpg
Kawa: Taky se nechaj dát řidítka (vlaštovky) na N-ko .)
Btw. nebyl jsi tuhle vyfocen v Emerice? S tím natáhnutím rukou jsem si vzpomněl na http://andrewsacks.files.wordpress.com/2010/06/handlebars.jpg
|
|
|
 |
Napsal: pon 05. kvě 2014 22:33:59 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
Já bych zase Nko nemohl. Při mé výšce (190) je celkem u pérdele, zda z důvodu náporu vzduchu. Mně osobně nesedí ta hrazda. Já potřebuju někam natáhnout ty ruce. Tže - každýmu pásně něco jinýho. Na to, jak to vypadá (N versus S) bych se vysrál, jde o to se na mašině cítit v pohodě. 
Já bych zase Nko nemohl. Při mé výšce (190) je celkem u pérdele, zda z důvodu náporu vzduchu. Mně osobně nesedí ta hrazda. Já potřebuju někam natáhnout ty ruce. Tže - každýmu pásně něco jinýho. Na to, jak to vypadá (N versus S) bych se vysrál, jde o to se na mašině cítit v pohodě. ;)
|
|
|
 |
Napsal: pon 05. kvě 2014 22:23:29 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
shark píše: tak kdyz nechce litat 200 tak je ochrana proti vetru jedno ne? Neni. Na eNku se dá v klidu litat tak 120-130. Pak už je to vic a vic citět..... hOOrNeT:  Pesně tak! 
[quote="shark"]tak kdyz nechce litat 200 tak je ochrana proti vetru jedno ne?[/quote]Neni. Na eNku se dá v klidu litat tak 120-130. Pak už je to vic a vic citět..... hOOrNeT: :good: Pesně tak! :twisted:
|
|
|
 |
Napsal: pon 05. kvě 2014 17:02:38 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
mám Nko, jen origo štítek před budíkama co se dával od k6 tuším - takže ochrana žádná  A vítr? Proto toho náháče mám, ne?  Fouká na tom a při delší cestě už to je trošku nepohodlný, ale nic hroznýho. Širší řidítka si pochvaluju, dá se na tom i vysedat a rozhodně si nepřipadám za jízdy nepřirozeně. Při svižným tempu se cpu na nádrž a v zatáčkách se cpu taky celej dopředu, pak mám ten správnej kontakt s motorku jak tu psal shark a vše funguje jak má. Vítr cítím a aspoň vím, že jedu rychle, ale neobtěžuje to. Hodně taky záleží, jakou máš helmu. Když máš nějakou šlupku, tak je ten vítr protivnej, ale v lepší to ani nevnímáš. A taky hadry - já lítám v kožený kombinéze. A za mě - naháč je prostě styl pro pořádný chlapy Když jsem vybíral SVčko, tak jsem se rozhodoval jestli S nebo N. Obě jsou krásný. A teď po zkušenostech vím, že kdybych vybíral znova, tak jdu zase do Nka 
mám Nko, jen origo štítek před budíkama co se dával od k6 tuším - takže ochrana žádná :-D A vítr? Proto toho náháče mám, ne? ;) Fouká na tom a při delší cestě už to je trošku nepohodlný, ale nic hroznýho.
Širší řidítka si pochvaluju, dá se na tom i vysedat a rozhodně si nepřipadám za jízdy nepřirozeně. Při svižným tempu se cpu na nádrž a v zatáčkách se cpu taky celej dopředu, pak mám ten správnej kontakt s motorku jak tu psal shark a vše funguje jak má. Vítr cítím a aspoň vím, že jedu rychle, ale neobtěžuje to. Hodně taky záleží, jakou máš helmu. Když máš nějakou šlupku, tak je ten vítr protivnej, ale v lepší to ani nevnímáš. A taky hadry - já lítám v kožený kombinéze.
A za mě - naháč je prostě styl pro pořádný chlapy :amen:
Když jsem vybíral SVčko, tak jsem se rozhodoval jestli S nebo N. Obě jsou krásný. A teď po zkušenostech vím, že kdybych vybíral znova, tak jdu zase do Nka ;)
|
|
|
 |
Napsal: pon 05. kvě 2014 12:46:24 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
Já bych jen dodal, že na N-ku se 200 taky nechá jet, ale pááánové leda na dálnici a opravdu se pevně držet  *Takový ten pocit, že kdyby se člověk pustil rukama, tak ho to katapultuje jak kdyby otevřel padák. **A mám taky 184-5 cm
Já bych jen dodal, že na N-ku se 200 taky nechá jet, ale pááánové leda na dálnici a opravdu se pevně držet :D
*Takový ten pocit, že kdyby se člověk pustil rukama, tak ho to katapultuje jak kdyby otevřel padák. **A mám taky 184-5 cm
|
|
|
 |
Napsal: pon 05. kvě 2014 12:20:18 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
je to přesně jak píšeš, N je mnohem pohodlnější, ten vítr do 120km je v poho, 150 a víc když jedeš po dálnici delší dobu tak tě bolí za krkem. U Ska máš váhu na rukách, dá se na to zvyknout. Jestli chceš spíš cestovat a jen občas si zazávoditit dak ti doporučím Nko.
je to přesně jak píšeš, N je mnohem pohodlnější, ten vítr do 120km je v poho, 150 a víc když jedeš po dálnici delší dobu tak tě bolí za krkem. U Ska máš váhu na rukách, dá se na to zvyknout. Jestli chceš spíš cestovat a jen občas si zazávoditit dak ti doporučím Nko.
|
|
|
 |
Napsal: pon 05. kvě 2014 11:12:14 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
tak kdyz nechce litat 200 tak je ochrana proti vetru jedno ne?
tak kdyz nechce litat 200 tak je ochrana proti vetru jedno ne?
|
|
|
 |
Napsal: pon 05. kvě 2014 9:51:08 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
U Nka je ten větr hodně na hovňas. Aji se štitkem to neni žádná hitparáda. Na Sku sem nejezdil, tak tam nevim...
U Nka je ten větr hodně na hovňas. Aji se štitkem to neni žádná hitparáda. Na Sku sem nejezdil, tak tam nevim...
|
|
|
 |
Napsal: pon 05. kvě 2014 7:03:52 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: SV 650 N nebo S |
 |
|
N je spis cestovni S je spis "zavodni" pokud je pro tebe hezci N kup N co resis?  krom toho sam rikas ze lezatejsi motorka je vetsi napor na ruce coz je samozrejme pravda me treba Nkova nevyhovuje, potrebuju bejt u masiny a citit ji zajdi proste do bazarku, pujc si obe a uvidis sam
N je spis cestovni S je spis "zavodni" pokud je pro tebe hezci N kup N co resis? ;-) krom toho sam rikas ze lezatejsi motorka je vetsi napor na ruce coz je samozrejme pravda me treba Nkova nevyhovuje, potrebuju bejt u masiny a citit ji
zajdi proste do bazarku, pujc si obe a uvidis sam
|
|
|
 |
Napsal: ned 04. kvě 2014 23:07:57 |
|
|
 |
|
|
Předmět příspěvku: |
SV 650 N nebo S |
 |
|
Ahoj, mám problém ohledně výběru  Mám cca 184cm a přemýšlím nad SVčkem ale nevím jestli koupit verzi N nebo S jaká je pohodlnější a "zábavnější"? z mého pohledu SV 650 N + vzhled + řidítka - ochrana před větrem(vyřeší to štítek?) SV 650S +ochrana před větrem + přijde mi, že cena je nižší než u verze N - hezká, ale ne tak jako N - řidítka, to je hlavní problém z kterého mám strach.. nechci lítat 200, chci ovladatelnou, hravou motorku z které mě nebudou za chvíli bolet zápěstí atd. a mám strach, že to je v rozporu s verzí S díky za rady 
Ahoj, mám problém ohledně výběru :-) Mám cca 184cm a přemýšlím nad SVčkem ale nevím jestli koupit verzi N nebo S jaká je pohodlnější a "zábavnější"? z mého pohledu SV 650 N + vzhled + řidítka - ochrana před větrem(vyřeší to štítek?)
SV 650S +ochrana před větrem + přijde mi, že cena je nižší než u verze N - hezká, ale ne tak jako N - řidítka, to je hlavní problém z kterého mám strach.. nechci lítat 200, chci ovladatelnou, hravou motorku z které mě nebudou za chvíli bolet zápěstí atd. a mám strach, že to je v rozporu s verzí S díky za rady :-)
|
|
|
 |
Napsal: ned 04. kvě 2014 21:23:01 |
|
|
 |
|