Suzuki SV.cz forum http://www.suzukisv.cz//forum/ |
|
problem s vidlema... http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=15&t=2449 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | veight [ pát 23. dub 2010 21:11:29 ] |
Předmět příspěvku: | problem s vidlema... |
Tekla me leva vidla tak ze to dneska s kamosem vymenime gufera plus olej.Odmaslime masinu atd. sundame vidle, rozdelame je a vytahnem pruzinu plus podlozku, vylejeme olej a nakonec ze vysrubujem zespodu ten srub aby sla vidla rozhodit ale neustale se protaci nejde vysrubovat, ma s tim nekdo zkusenost???jak by to slo??napadlo nas odvrtat??budu rad za kazdou radu diky.. |
Autor: | Shorty [ pát 23. dub 2010 21:39:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
zapříčí se to z druhé strany násadou od koštěte, jak se to protáčí. Ale určitě už to tu bylo probíráno ![]() |
Autor: | veight [ pát 23. dub 2010 21:48:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
no neboj na nasadu od smetaku sem nezapomel ale fakt to neslo furt se to protacelo zkouseno 100x.. |
Autor: | veight [ pát 23. dub 2010 22:07:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
je to ročník 2002. |
Autor: | Jimbo [ sob 24. dub 2010 10:03:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
veight píše: je to ročník 2002. Ja sem měl taky K2 a s tou násadou mně to teda šlo bez problémů... |
Autor: | tony_ul [ sob 24. dub 2010 12:02:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
mě se to protáčelo aji na litru, ale po asi půlhodině snažení a krouceni do leva a prava plus prostřiknutí mazadlem mě to pak šlo. ale matně si pamatuju, že jsem to taky nějak zapříčil zevnitř...ale byl to fakt boj. |
Autor: | veight [ sob 24. dub 2010 12:58:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
taky sme zkouseli mazivo a nic.spis me pride jak kdyby to nejaky bembelaa predemnou poradne dorval.ze smetakem to bylo zkouseno cca dve hodiny a nic..napada nekoho neco?? |
Autor: | jaja83 [ ned 25. dub 2010 20:32:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
Taky jsem to dělal a nějak to nešlo...pomohlo prudké, co nejrychlejší cuknutí. To znamená vidli do svěráku (přes plech a deku samozřejmě) a nasadit imbus a co nejprudšeji po imbusu třísknout kladivem. Já vím, pakárna a opruz, ale povedlo se mi to. Pokud to ještě zkombinuješ s nějakým šprajcnutím zevnitř (násada od koštěte) tak tím líp. P.S. Na Banditovi - stejné vidle - mi to kámoš asi 20 minut nahříval horkovzduškou (na vidli nešla udržet ruka) a pak to povoloval pneumatickou vrtačkou (pneumatickým utahovákem) - prstě pistol, co se nacvakla na hadici od kompresoru. Tkaže to bylo taky velice prudké a rychlé cuknutí. "holou rukou" to asi nedáš, s tím bych se rozloučil rovnou - prostě nepovolovat, ale prudce urvat první půl otáčky |
Autor: | veight [ ned 25. dub 2010 22:08:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
jaja83 píše: Taky jsem to dělal a nějak to nešlo...pomohlo prudké, co nejrychlejší cuknutí. To znamená vidli do svěráku (přes plech a deku samozřejmě) a nasadit imbus a co nejprudšeji po imbusu třísknout kladivem. Já vím, pakárna a opruz, ale povedlo se mi to. Pokud to ještě zkombinuješ s nějakým šprajcnutím zevnitř (násada od koštěte) tak tím líp. P.S. Na Banditovi - stejné vidle - mi to kámoš asi 20 minut nahříval horkovzduškou (na vidli nešla udržet ruka) a pak to povoloval pneumatickou vrtačkou (pneumatickým utahovákem) - prstě pistol, co se nacvakla na hadici od kompresoru. Tkaže to bylo taky velice prudké a rychlé cuknutí. "holou rukou" to asi nedáš, s tím bych se rozloučil rovnou - prostě nepovolovat, ale prudce urvat první půl otáčky Tak nakonec se podarilo!!!! ![]() |
Autor: | Jindrs [ pon 26. dub 2010 14:16:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
ten sroub dole povolit jako prvni a nejlepe kdyz je jeste vidle v brejlich a je to bez problemu |
Autor: | tony_ul [ pát 18. čer 2010 8:09:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
měnil jsem na motce nové gufera plus hustší olej do vidlí, protože původní protejkali. tedka po cca 6tis mě opět protejka leva vidle. nevite nekdo co s tim? oleje jsem tam dal presne množství, cca 0,5l do jedne. nebo nemohlo nejak vyskocit gufero? docela me to zarazi. je fakt ze tu silnice nejsou moc nic a sem tam se trefim do nejake diry. chystam se to rozhodit, ale nevim zda prijdu na to proc protejkaji ![]() |
Autor: | Shorty [ pát 18. čer 2010 12:41:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
buď nekvalitní gufera, jeslti nejsou origo. Nebo je lehce ohlá vidle, tímpádem se to zas po chvíli zkurví. Anebo ještě jedna možnost, nejsou na vidlici nějaký rýhy nebo nějaké její jiné poškození? |
Autor: | tony_ul [ pát 18. čer 2010 16:41:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
Shorty píše: buď nekvalitní gufera, jeslti nejsou origo. Nebo je lehce ohlá vidle, tímpádem se to zas po chvíli zkurví. Anebo ještě jedna možnost, nejsou na vidlici nějaký rýhy nebo nějaké její jiné poškození? Mrknu na to. |
Autor: | terence [ stř 07. črc 2010 19:31:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
veight píše: Tekla me leva vidla tak ze to dneska s kamosem vymenime gufera plus olej.Odmaslime masinu atd. sundame vidle, rozdelame je a vytahnem pruzinu plus podlozku, vylejeme olej a nakonec ze vysrubujem zespodu ten srub aby sla vidla rozhodit ale neustale se protaci nejde vysrubovat, ma s tim nekdo zkusenost???jak by to slo??napadlo nas odvrtat??budu rad za kazdou radu diky.. Mě se to taky protáčelo-uvnitř roury(alespoň u mě-r.v.2003) je taková matice na kterou si musíš udělat "klíč".Kus cca 1m dlouhé a do pravého úhlu ohnuté trubky, průměru asi 18-20mm (omlouvám se za to "asi", ale,neměřil jsem to-měl jsem kus roury , která tam pasovala), do které se musí udělat na jedné straně 4 zářezy flexou-udělat z ní něco jako korunku. Musí zkrátka zapadnout do toho protikusu co je v tý vidlici.Abys dostal trubku na místo je potřeba vyšroubovat předpínáky pružin a navlíknout jí na tu cca 1cm silnou tyčku.( ale to je asi jasný). Pak jen zabrat-jde to povolit krásně. Jinak je tu na foru komplet servisní manuál v PDFku je to sekce "chassis" a stránka 21. Jsou tam obrázky pro lepší pochopení. |
Autor: | popi [ čtv 08. črc 2010 19:59:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
tony_ul píše: Shorty píše: buď nekvalitní gufera, jeslti nejsou origo. Nebo je lehce ohlá vidle, tímpádem se to zas po chvíli zkurví. Anebo ještě jedna možnost, nejsou na vidlici nějaký rýhy nebo nějaké její jiné poškození? Mrknu na to. jak jsi postupoval při nasazování nových gufer? |
Autor: | tony_ul [ čtv 08. črc 2010 21:28:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
no zvednul jsem motku dole pod motorem aby se mi nadlehcil predek. odstrojil jsem ho. sundal jsem vidle. vypustil olej, pak povolil ten imbus dole. vytahnul pruzinu a veskere ty vnitrnosti. poradne jeste vylil olej, proplachnul, vytrel. gufera jsem jakoby vytloukl, tak ze jsem stahoval a vytahoval kluzak z vidle. pak jsem otrel kluzak, nasadil gufero, opatrne o plochym sroubovakem po obvodu kolem dokola napasoval na spravnou pozici, dal tam tu pojistku, gumovej kryt a hotovo. nalej olej, nasadit. |
Autor: | Shorty [ čtv 08. črc 2010 22:17:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
myslím že by se gufero mělo nasazovat přes igeliťák, aby se eliminovalo případné stržení hrany při nasazování. Popák to má myslím tak popsané i v tom svém manuálu na výměnu gufer. |
Autor: | tony_ul [ čtv 08. črc 2010 23:41:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
no to jak jsem to dělal vypada drasticky mozna, ale delal jsem to citovkou ![]() |
Autor: | popi [ ned 11. črc 2010 21:42:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problem s vidlema... |
zajímalo mě právě to přetažení gufera přes trubku... já to dělám tak, že přes trubku natáhnu kus mikrotenového sáčku, namažu ho a i celou tubku novým olejem a gufero opatrně natáhnu.... jinak je možnost že ho i nepatrně poškodíš o trubku a pak ti může začít prolínat... nebo máš třeba poškozený kluzáky... možností je víc |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |