Čágos střelci

Jedna věcná ohledně podvozku, třeba se tu najde někdo znalejší

Přední vidle (olej 15w) při origo předpětí pružiny mám sag 35mm když sedím na motorce, což by mělo být akorát. dobře žehlí mírné nerovnosti, ale v prudším náklonu začne být nejistá a nemám odezvu od předního kola. Pokud přitvrdím, tak to ze mě chce vyhrkat duši ale v náklonu líp cítím přední kolo - ovšem dokud tam nejsou nerovnosti. Potápění při brždění jsem se zbavil výměnou oleje na 15w.
A teď ten druhý problém, o kterém jsem do nedávna nevěděl. Furt jsem nadával jen na přední vidle, ale teď jsem zjistil, že ještě větší slabinou je snad centrální tlumič.
Když jsem byl na motodovolené, tak jsem zjistil že motorka krásně sedí jak je naložená, neodskakuje a pěkně drží stopu v zatáčce i pod plynem. Po návratu jsem si řekl že jsem měl asi předtím moc velké předpětí pružiny a měl bych ubrat, abych se dostal na ten stav jak ta motka fungovala naložená. Ubral jsem tedy předpětí z 4ky na origo 3ku a dnes to jel protáhnout. Nevěřil jsem co se dělo

Zadek sice začal celkem hezky žehlit nerovnosti, ale jakmile jsem za to začal brát v zatáčce tak se tak strašně začal potápět, že byla motka nedotáčivá a kurevsky se rovnala že jsem nebyl schopnej udržet stopu. Bylo to na 3ku a 8tis ot a víc... Nicméně s původním nastavením předpětí na 4ku to tak hrozné nebylo. Ale zase co nerovnost to kopanec a rozhození ve stopě...
Teď mám dilema... na předpětí 3 nemůžu prudce akcelerovat ve výjezdu ze zatáčky a na 4ku mě to kope na nerovnostech...
Přemýšlím tedy o upgradu zadního tlumiče z ninji, je tu víc lidí co to už takhle jezdí? Miluju SVčko, ale začíná mě ten podvozek pěkně srát
