1) Tlak gum...zkus laborovat...ubírat, přidávat...má být 2,5atm, ale ono každý tlakoměr měří trochu jinak. 2) Volný krk řízení...jestli máš možnost, zvedni motorku tak, aby bylo přední kolo ve vzduchu, pak vezmi oběma rukama za vidle a zaklepej s nimi. Pokud volné, tak utáhnout. Zároveň zkontroluj chod řízení od kraje ke kraji, musí jít krásně hladce bez záškubů. Pokud nejde plynule a spíš škube nebo má vychozenou střední polohu, tak tě budou čekat ložiska v krku řízení. (levné ale pracné) 3) Nevhodné gumy anebo velikost...napiš co máš a v jaké velikost. Gumy můžou mít taky vliv.
A jinak, jak píše Shark...sehnat někoho na porovnání je taky fajn.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|