pokud by to byl olej, tak bys to měl poznat na volnoběhu v garáži, ne?
zkoušels hodit mašinu na zadní stojan (ale nějakej pořádnej), a normálně tam nasázet nějakej kvalt a při zátěži poslouchat odkud to jde? doporučuju to dělat ve více lidech, aby někdo pro sichr držel přední brzdu....a pokud máš forovej zadní stojan, tak se na tuto metodu radši vyser, smrdí to průserem
mně kdysi "zvonila" ZZR, byla to kombinace povolenýho kolečka a moc velké vůle řetězu....dotáhl jsem kolečko + došponoval řetěz a byl klid.
zkontrolovals po těch 1000 km vůli na řetězu? nemáš ji moc velkou?
šel bych po tom, co jsi změnil....olej bych vynechal.
pokud máš stejný řetěz a jinou rozetu....máš starou? co tam na chvíli jebnout starou rozetu a zkusit to? je to sice na píču novej řetěz + stará rozeta...ale jen na pár km to zkusit.
jinak nevim.