Wampyre píše:
Zdravím borci, potřebuji nasměrovat co se mohlo stát a co mám dělat. Abych nastínil situaci začalo to takto:
Na vyjížďce mi začla blikat kontrolka na doplnění paliva, dojel jsem k pumpě a natankoval (Benzina). V pohodě jsem jel domů cca 15km. Cestou jsem se stavil u kamaráda na zahrádce. Svčko jsem nevím proč chcípl chcípákem, ne otočením klíčku. Jak svítilo slunce, tak jsem po slezení z motky neviděl, že mi svítí kontrolky a že není vyplé zapalování. U kámoše jsem strávil asi 2 hodiny. Jdu k motorce a vidím, že mi svítí kontrolky a že jsem nevypl zapalování. No nic nastartuji a odjíždím. Ujel jsem asi 200m a stavím na křižovatce, motorka chcípla. Nastaruji, ale sleduji, že nedrží najednou volnoběh a opět chípá. Nastartuji se a držím ji pod plynem, jedu k domovu. Od kámoše to mám domů asi 500m. U baráku mi to po zařazení neutrálu na volnoběh opět chcípá. Říkám si, asi po té 2h pauze vychladla. Nastartuji se sytičem a nechám ji tak běžet asi 20 vteřin, poté sytič vypínám a opět chcípla. Tak ji nastarthi znova a jedu to projet. Ujel jsem asi 5 km, motorka jede normálně, jde pěkně za plynem. Tak se otočím, že jedu domů a při otáčení opět chcípla. Nyní jsem vypozoroval, že klesly volnoběžné otáčky pod 1000 z ničeho nic a v té chvíli jde jen jeden válec. Pokud motor vytočím nad 1000 otáček, chytne se druhý válec ale volnoběh nedrží. Vracím se tedy domů. Na rovince zkouším jak jede, krásně jde za plynem, rozjel jsem to na 180km/h motorka se chová standartně, pěkně jede. U baráku mi na volnoběh opět chcípe.
Vyčistil jsem airbox, vyfoukal vzduchový filtr, nyní jdu zkontrolovat svíčky, dobil jsem baterku. Ale ptám se, když bylo zaplé zapalování cca 2h, co mohlo odejít? Nebo čím by to mohlo být? Zničeho nic nedrží volnoběh, pod 1000 otáčkama jde jen na 1 válec až chcípne, když jí dostanu nad 1000 otáček, druhý válec se chytne. Na sytič jdou oba válce. Přece se sámy od sebe nerozštelují volnoběžné otáčky. Ještě když naskočí druhý válec, tak volnoběh drží jako předtím na cca 1200 otáčkách, ale po nějaké době se ten válec vypne a v tu chvíli klesnou otáčky pod 1000. Je tam někde nějaká indučka, nemohla třeba odejít tím, jak bylo zaplé zapalování?
Nejsem nějak moc technicky zdatný, ale snažím se zjistit, co se mohlo stát a na co se podívat. Za každou radu budu rád. Díky.
Prosím mohu se zeptat jak jste problém vyřešil? Mám stejný problém.