Nejt píše:
No tak značka ideál to není, to je jasný... jsou machny, který mají taky ty svody různě pokroucený pod prdelí (Ducati, KTM,...) ale vždycky se to tak nějak vyhýbá citlivým místům, což tlumič bezpochyby je. Svody žhaví jak hovado (troufám si tvrdit že určitě víc než motor) a jak bylo řečeno, může ti teplem zřídnout olej v tlumiči a celkově ta prdel změkne, ale jestli seš jenom krajinkář a tak, tak tě to asi srát nebude. Otázka je, nakolik to odsírají citlivé součásti tlumiče jako těsnění etc. Výměna oleje za hustší je blbost, za prvé jak avizoval Kraťas, tak tlumič nejde rozdělat, za druhé čím hustší dáváš olej, tím větší má tendence k řídnutí při ohřevu a naopak (řídkej je nejmíň náchylnej). Já osobně bych svody u péra mít nechtěl

...
... jinak ať nejseš smutnej, páska, o který mluví Kraťas, je nejdostupnější a asi i efektivní řešení.

Asi jsem krajinkář, od tý doby co jsem rozbil bandita...
Páskou se mi to lepit nechce, to je radši sundám

Jako za jízdy to určitě neměkne, nebo jsem si toho nevšiml. Spíš na opak mi přijde že je to SV dost tvrdý, asi tam budou ve předu podložky a zadek dotaženej, to je věc další, že se k tomu tlumiči nemůžu pořádně dostat...A taky že se mi od něj přismahla zadní brzdová hadička...A k tomu mít to takhle pod prdelí, moje pani říkávala, že to je dobrý, mít takhle ty svody s těma yoshi pod prdelí, furt chtěla někam jezdit
