Právě je úte 01. črc 2025 9:31:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: stř 06. úno 2008 17:12:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
na páčce ovlivníš jen její vzdálenost od řidítka, a ne jak to brzdí...
takže kdo má krátký prsty jezdí na polohu 6 a kdo má tlapu jak medvěd tak jezdí na 1 polohu...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: stř 06. úno 2008 18:22:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49
Příspěvky: 196
Bydliště: Havlíčkův Brod
Rozhodně to brzdí líp s pan. hadicema! Nebudu to tady vysvětlovat fyz. vzorečkem,ale tak jak to chápu já... Když zmačknu páčku brzdy, zatlačim přes píst na kapalinu v hadicích... kapalina neni stlačitelná... působí na všechny strany stejně, takže zatlačí na druhé straně hadice na další píst, destičku, kotouč...výsledek? brzdíme. Ideální stav: vše co nám naše svaly umožní se dostane až na píst, destičku,kotouč. Jenže ejhle oni se nám taky roztahujou hadice, zvětšujou svůj objem,je potřeba víc kapaliny na jejich naplnění... výsledek? Chod páčky brzdy je větší a větší, takže i čas na její zmáčknutí je potřeba delší, brzda je "GUMOVÁ"
Tím že omezíme roztažnost hadice, zkrátíme chod páčky a zároveň zkrátíme ČAS potřebný k maximálnímu brzdnému účinku, lépe se taková brzda dávkuje.
Samozdřejmě pomůžou lepší brz. desky, jenže jestliže se Vám hadice nafukujou jak pouťovej balonek, tak jsou k hovnu.
Je potřeba zmenšit ztráty v přenosové soustavě aby se co možná nejvíc energie vynaložené Vaší tlapou dostala tam kam má... a to umožnují právě pan. hadice

_________________
Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: stř 06. úno 2008 19:23:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
lubikSV:to co jsi napsal je z 95% naprostá pravda.
ale gumový hadice nemají roztažnost nekonečnou, jen větší než oplétaný teflonky...
Takže lepší brzdový desky (tzn. vyšší koeficient tření mezi deskou a kotoučem) ti pomůžou zvýšit brzdnej účinek v každým případě!! i když máš hadice jako pouťový balónky.

to all: řeknu to ještě jinak, jste zvyklí mačkat bezdovou páčku určitu silou. pokud chcete aby motorka při stisku páčky stejnou silou rychleji zpomalovala, tak musíte koupit lepší brzdový desky, v tomto vám teflonový oplítaný hadice NEpomůžou!

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: stř 06. úno 2008 21:48:40 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13
Příspěvky: 159
Bydliště: Mělník
# ------------ Původní zpráva ------------
# Od: Goldfren - Regina Košková <regina@goldfren.net>
# Předmět: GOLDFREN - brzdové hadičky, brzdové obložení
# Datum: 04.2.2008 09:55:56
# ----------------------------------------
# Dobrý den pane Poláku,
#
# děkujeme za Váš zájem o naše výrobky.
#
# Brzdové obložení ve Vašem případě lze volit ze směsí AD nebo S3(tato směs
# měkčí) je 1 pár v mat. AD: 350 Kč + DPH / 1 pár, v mat. S3: 400 Kč + DPH /
# 1 pár.
#
#
# Na Suzuki SV 650 S, ro. 99 - 02 (AV) evidujeme v naší databázi provedení
# hadiček s rozměry - viz. příloha s náčrtkem.
#
# Přední hadice - Varianta 1.:
#
# - originální provedení - od páčky vede hadička 26 cm k rozdělovači, na
# kterém jsou hadičky demontovatelné = šroubované (tedy nejsou zalisované do
# rozdělovače). Odtud vedou dvě hadičky 45 a 45 cm ke každému přednímu kotouči
# zvlášť.
#
# Maloobchodní cena samotných hadiček (bez rozdělovače a šroubů) ve
# standardním stříbrném provedení bez DPH:
#
# 3 x hadička (do 50 cm) = 3 x 900 Kč/1 ks - 15 % = 2.700 Kč - 15 % = 2.295 Kč
# + DPH
#
#
# Přední hadice - Varianta 2.:
#
# - přímo od páčky vedou dvě hadičky 79 a 74 cm.
# Kalkulace maloobchodní ceny hadiček: 2 x 900 Kč + DPH = 1.800 Kč + DPH.
#
#
# Zadní hadička:
#
# - hadička o délce 55 cm. MOC: 900 Kč/1 ks + DPH
#
# K hadičkám je možno navíc doobjednat šrouby či dvojšroub, stříbrný - cena za
# 1 ks: 115 Kč + DPH.
#
#
# Prosím, porovnejte případně provedení a délky s Vašimi hadičkami. U šroubů a
# rozdělovače závisí jen na Vaší úvaze, zda stávající je nutno vyměnit. Lze v
# mnoha případech použit stávající šrouby a rozdělovač.
#
#
# Ohledně ceny Vám zasíláme základní informaci ke kalkulaci ceny a k provedení
# brzdových hadiček.
#
# ZÁKLADNÍ INFORMACE KE KALKULACI MALOOBCHODNÍ CENY na oplétané brzdové
# hadičky
#
# Maloobchodní cena za standardní provedení 1 ks brzdové hadice do délky 1 m
# včetně obou koncovek (koncovky standardně stříbrné, oplétaná hadička
# Stahlflex s transparentním gumovým návlekem resp. bužírkou) je pro
# maloobchod: 900,-- Kč + 19% DPH, (je-li hadička delší jak 1 m účtujeme za
# každý další 1 cm 9 Kč + DPH).
#
# Délka hadičky je měřena od středu oka koncovky ke druhému středu oka!!!
#
# Koncovky lze zvolit i v různém barevném poelexovaném provedení (zlaté,
# červené, zelené, modré, černé, fialové). Přehled koncovek, jejich provedení
# i sklon naleznete na našich webových stránkách.
#
# Příplatek za eloxování 1 koncovky je 55,-- Kč + DPH. Příplatek za barevný
# gumový "převlek" hadičky (žlutý, červený, černý, modrý, zelený) je 60,- Kč/1
# hadice + DPH. Příplatek za tvrdou gumovou ochranu chránící hadičku proti
# mechanickému poškození (u motokrosových typů viz. rozměr C v našem
# objednávacím formuláři na webu) činí 60,- Kč/ 1 ks + DPH.
#
# Na objednání dodáváme k hadičkám i šrouby / dvojšrouby. Jejich cena ve
# stříbrném provedení je 115,- Kč/1 ks.
#
# Hadičky vyrábíme na základě písemné objednávky a zasíláme na dobírku. V
# objednávce uveďte: model motocyklu, rok výroby, jakou hadičku chcete
# vyrobit, provedení, adresu + telefon pro případné řešení technických
# detailů. Pokud se jedná o nestandardní rozměry hadiček je vhodné vyplnit
# objednávkový formulář hadiček z našich webových stránek.
#
# Dodací doba do ca. 1 týdne od objednání.
#
# V ceně hadiček je i těsnění, které přikládáme automaticky k dodávaným
# hadičkám.
#
# V případné objednávce je vhodné uvést i telefonní číslo objednávajícího pro
# snazší vyjasnění případných nejasností, či nás můžete po telefonické domluvě
# osobně navštívit, a nechat si zhotovit hadičky na počkání.
#
# Účtované poštovné dle váhy činí ca. 100 Kč.
#
# S pozdravem
#
# Andrea Špačková - PRODUCT - SPACEK
# vyřizuje: Regina Košková
# závod: Poběžovice 29
# 534 01 Holice v Čechách
# Tel. 466 682 065
# Fax 466 682 027
#
#
#
#
#

_________________
Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: čtv 07. úno 2008 0:49:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49
Příspěvky: 196
Bydliště: Havlíčkův Brod
Takže lepší brzdový desky (tzn. vyšší koeficient tření mezi deskou a kotoučem) ti pomůžou zvýšit brzdnej účinek v každým případě!! i když máš hadice jako pouťový balónky.

to all: řeknu to ještě jinak, jste zvyklí mačkat bezdovou páčku určitu silou. pokud chcete aby motorka při stisku páčky stejnou silou rychleji zpomalovala, tak musíte koupit lepší brzdový desky, v tomto vám teflonový oplítaný hadice NEpomůžou![/quote]

Souhlasim
Jasně že lepší desky = lepší brzdy. Myslel jsem to tak, že když máte zanedbanou soustavu hadic,tak se to zlepší minimálně.
Sice platí že vyšší koeficient tření = lepší brzdný účinek, ale taky platí, že při prudkém brždění potřebuješ co nejkratší reakční dobu a v tom Ti žádný desky nepomůžou. Tady se počítá Tvoje reakce a zároveň schopnost soustavy přenést energii na desky. Jedná se sice o setiny sekund, ale při vysoké rychlosti už to jsou metry!
Tohle je třeba hodně znát u starších aut. Normálne mají trubičky kovové, ale k předním kolům jdo gumové ( asi 50cm ) Když tam dáš opletený, tak nádherně ztvrdne pedál a brzdí to okamžitě.
Takže opletené hadice zkrátí reakční dobu brzdy a desky zase zlepší účinost... ajeto

_________________
Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: čtv 07. úno 2008 11:14:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
:good:

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: pon 11. úno 2008 16:20:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Zdravim vsechny SVckare, nevim proc ale narazil sem na tenhle super web az ted :) Huraa! no jinak k tem hadicim, pres tuto zimu sem delal par uprav a panceraky k nem patri, jak se jiz cetl, kdys uz menim, tak proc ne panceraky :good: S tim co ste napsali souhlasim. Ja mam pancerovky od http://www.okracing.cz a myslim ze za tu cenu parada, co se montaze tyce a provedeni za tu cenu. O vikendu to snad projedu tak vam sdelim moje prvni pocity : biker6 : Jinak mam jeden problem, tak sem se chtel zeptat o radu, hadice sem vymenil, odvzdusnil a tak.. a kdys parkrat zmacknu packu a bzdy natlakuju tak me prolina brzdovka pres odvzdusnovaky, tak doufam ze kdys dam novy tak si sednou jak maji a bude to OK. Resili ste uz nekdo tento problem? Diky :)

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: pon 11. úno 2008 18:24:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
čau, neřešil jsem to, ale při dotahování si dávej pozor aby jsi nezničil třmen nebo závit v něm... odvzrušňovák je utěsněn v tělese třmene kuželem a pokud ho přetáhneš a vydrží to závit, tak by ti mohl prasknout třmen...
nemyslím si že by to začaly dělat z ničeho jic, ale možný je všechno...zkus je vyměnit a uvidíš... pak dej vědět jak to dopadlo..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: pon 11. úno 2008 18:52:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
No snad jsem je nepřetáhl, na to jsem si dával pozor. Akorád se mně zatím nepodařilo 7mičky odvzdušňováky sehnat, všichni mají 6ky, 8mičky... ale 7 ne, tak musím hledat :) Dám vědět, díky

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: pát 15. úno 2008 1:06:17 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13
Příspěvky: 159
Bydliště: Mělník
http://www.motorkari.cz/bazar-detail/?did=4926

_________________
Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: pát 15. úno 2008 15:12:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Tak brzdy uz netecou, celej problem byl vtom, ze jak sem mel rozdelany trmeny, pac sem je strikal, tak sem zamenil odvzdusnovaky, a on byl kazdej "vymacklej" jinak, tak sem je zase prehodil a uz je to OK, jinak sem to neska prpve projel a parada, presne jak uz se tu psalo, brzdnej ucinek se s pancerakama nijak nezvetsi, ale nastup je rychlejsi ... takze spokojenost :good:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: pát 15. úno 2008 22:56:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:37:59
Příspěvky: 244
Bydliště: Velké Meziříčí a Praha 6
Kdyby chtel nekdo jeste neco vedet ohledne pancerovejch hadicek, tak mrknete sem.
Docela dobre to tam je vysvetleny

http://www.k1400.cz/clanky/radime/brzdy/hadicky.htm

_________________
malinkaty kolo s pomocnejma koleckama > vetsi kolo bez pomocnejch kolecek > Jawa 50 > Jawa 250 > SV 650 N K3 + jednokolka :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: pon 18. úno 2008 17:10:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22
Příspěvky: 184
Bydliště: Zdiby
martin píše:
jsou pancerky vubec k necemu dobry? ja vim ze se to probiralo na srazu a ze je to zbytecny u tehlech motorek...


pancéřový hadičky se tam dávaj protože bys měl myslim po čtyřech letech měnit hadice obecně. ty pancéřový se pak tim opletením logicky roztahujou míň než origa. poznáš to pouze při extrémním používáním brzdy (okruh). tam se ti po čtyřech, pěti kolech začne vohřátá hadička od kapaliny víc roztahovat a tím pádem propadat páčka víc k heftu. aby ti to líp brzdilo, je nejlepší tam dát racingový desky, třeba EBC (ty se mi z asi pěti různejch značek co sem tam měl zdály nejlepší), pak ty opletený hadice a nejlépe ještě radiální pumpu místo axiální, třeba tohle: http://www.bonmoto.cz/u-detail.php?id=585 (doporučuju s průměrem pístku 19mm). ve finále to brzdilo podstatně líp než origo soustava :good:

_________________
doba je temná ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: pon 18. úno 2008 17:31:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
inkvizitor... můžeš mi popsat čím je ta pumpa lepší? Na tom obrázku kterej jsi poslal to není vidět, vypadá jako ta co ji tam mám já...
řekl bych že tam bude vyvozena síla na pístek po nějaký křivce a né přímočaře jako u běžných?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: úte 19. úno 2008 2:08:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. led 2008 16:13:22
Příspěvky: 184
Bydliště: Zdiby
popiSV píše:
inkvizitor... můžeš mi popsat čím je ta pumpa lepší? Na tom obrázku kterej jsi poslal to není vidět, vypadá jako ta co ji tam mám já...
řekl bych že tam bude vyvozena síla na pístek po nějaký křivce a né přímočaře jako u běžných?


hele nejsem strojař, to na mě nechtěj jak to pusobí, jediný co ti popíšu je pocit z jízdy, má to tratší chod než klasická páčka co máš namontovanou z výroby, má to při různým stisku víceméně hodně podobnej odpor úměrnej k intenzitě brždění, tj. u axiální promáčkneš a pak se chod jakoby zastaví a musíš hodně mačkat aby to brzdilo, u radiální si znmačknul a v místě kde se ta původní zarazila, šla tahle furt mačkat, ale intenzita brzdnýho účinku byla podstatně vyšší. prostě se tím líp dávkuje brzdná síla...
dával sem na sv 1000 hadice i radiálku od abm http://www.halbich.cz je fakt, že to bylo dost peněz, ale taky hodně muziky :good:

_________________
doba je temná ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: stř 05. zář 2012 14:07:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. črc 2011 21:34:49
Příspěvky: 11
Zdar chlapáci,

chtěl bych se zeptat zda nemá někdo svou oblíbenou stránku kde kupuje díly nebo příslušenství na SV 1000s K3? Jedná se mi o set pancéřových hadic na předek. Díky moc

_________________
Jawa 250/353, Jawa 350/354, Suzuki SV 1000s


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pancéřové hadice
Nový příspěvekNapsal: stř 05. zář 2012 14:56:28 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
seedorf píše:
Zdar chlapáci,

chtěl bych se zeptat zda nemá někdo svou oblíbenou stránku kde kupuje díly nebo příslušenství na SV 1000s K3? Jedná se mi o set pancéřových hadic na předek. Díky moc

procti si forum, bude tu xy odkazu na ruzny shopy

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz