Právě je úte 22. črc 2025 10:26:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: čtv 20. říj 2011 16:25:11 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
ja ji budu prodavat, pokud se mi ji tam nepodari napasovat (mam jiny riditka nez normalni sv), ale neptejte se kdy, takze spis jako bych nic nerek

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 20. říj 2011 20:23:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
Mno změna byla hlavně v dávkování. Jak víme u obyč pumpy když budeš postupně brzdit, tak nejprve to jde plynule, umérně (brzdný účinek) pak si jakoby na doraz a pak ti jde páčka do hoven a víc už nezabrzdíš. Ta radiální je tak, že celá ta dráha mačkání páčky je úměrná brzdnýmu účinku na kotouči. Co se týče montáže radiálky z gsxr na SV je s tim trošku problém. Tušim že ta od Kufora byla z GSXR K5. Problém byl, že když jsem dal hadice do těch nálisů na pumpě, o který se opírá při dotahování nebo povolování, tak pumpa nešla naklopit dolu a při otáčení to mlátilo o kapotu a tím to i brzdilo. Takže nezbylo nic než dát hadici mimo tenhle nálisek a nechat si udělat jedno banjo tušim 20ti stupňový a jedno rovný. Jinak já jsem nechal vyrobit hadice o 10 cm delší, než maj být, protože ta pumpa měla uchycení na hadici ze spoda vodorovně se zemí, zatímco origo SV z boku kolmo k zemi. Co se týče hadic, nechával jsem si je lisovat, protože montovaným hadicím nevěřím. Je fakt že jeden spoj byl slisovanej blbě na zadku a mrdla mi při brždění. Ale vše bylo vykompenzováno. Pokud by ste chtěli mám asi nějaký fotky. Volil jsem systém dvou hadic od pumpy k brzdičům, je to lepší při odvzdušňování, že dole neni ten oblouk přes blatník. Problém ale zase vznikne v uchycení hadice dole kolem vidlice. A pro ty závodníky co jezdí po zadnim, tak hadice nechat opravdu udělat delší, protože jak to houpnete do zadu a prověsí se předek, hadice nebudou stačit, vyrvou se a víme jak to dopadne dál....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 20. říj 2011 21:58:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Hele kdybys mohl nekam hodit ty fotky jak to bylo s tou pumpou a jak jsi to mel vyreseny bylo by to vazne skvely. Je zbytecny abych si natloukl nos kdyz to udelal uz nekdo predemnou. :-)

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 20. říj 2011 23:23:36 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
Fotky jsou nekvalitní, ale je tam vidět jak tam ta pumpa byla fakt na těsno. Nebál bych se z tý pumpy ten nálisek ufiknout, je tam prostě jen pro to aby se ti to při dotahování mělo o co opřít, ale jelikož se dotahuje na 30Nm tak to udržíš rukou... https://www.facebook.com/media/set/?set ... 12a4748a80


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 15:27:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Děte už do řitě s tym fejzbůkem, dyť ti co ho nemajó se na nic nepodivajó!! :roll:

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 17:24:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
stafflik píše:
Děte už do řitě s tym fejzbůkem, dyť ti co ho nemajó se na nic nepodivajó!! :roll:

:amen:
ikdyž teda na ty Brkosovy fotky se dostanu...a to vim na 100%, že na fb profil nemám :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 19:03:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
stafflik píše:
Děte už do řitě s tym fejzbůkem, dyť ti co ho nemajó se na nic nepodivajó!! :roll:
Ono stačí hodit správný odkaz a linky jedou i pro facebook odpůrce :-).

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 20:09:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
jirin.sv píše:
stafflik píše:
Děte už do řitě s tym fejzbůkem, dyť ti co ho nemajó se na nic nepodivajó!! :roll:
Ono stačí hodit správný odkaz a linky jedou i pro facebook odpůrce :-).

Vždyť tohle je ten dobrej, měl by fungovat :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 02. lis 2011 17:31:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
toš doprčic proč zas mě né !!! :banghead: :banghead: :banghead:

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 02. lis 2011 23:31:47 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
stafflik píše:
toš doprčic proč zas mě né !!! :banghead: :banghead: :banghead:

No to nevim ale klidně napiš a vysvětlim vše a pošlu foto třeba na mail...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 04. lis 2011 12:19:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Stačilo změnit prohližeč a jede to. Toš to mě hlava nebere.... :shock:

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 04. lis 2011 13:18:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
jojo, popis od Brkosa sedi
axialka brzdi jemne, potom moc a potom konec
radialka plynule az do konca a da sa dobrzdovat az do zatacky s mensim rizikom
napr. na mokrej ceste ma clovek s radialnou pumpou vacsiu istotu a mensiu sancu na zablokovanie predneho kola a nasledne salto mortale :D
tot moj skromny postreh

@Brkos
jo, bola z gixera K5 ;)

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 04. lis 2011 23:04:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
kufor píše:
jojo, popis od Brkosa sedi
axialka brzdi jemne, potom moc a potom konec
radialka plynule az do konca a da sa dobrzdovat az do zatacky s mensim rizikom
napr. na mokrej ceste ma clovek s radialnou pumpou vacsiu istotu a mensiu sancu na zablokovanie predneho kola a nasledne salto mortale :D
tot moj skromny postreh

@Brkos
jo, bola z gixera K5 ;)

Hrozně jsem se s ní natrápil, čekal jsem jak jí tam dám na to původní hadici a bude...ale omyl. Volal jsem Filousovi co jí dával inkvizovi na SV a ten už si taky nepamatoval, takže metoda pokus omyl a jsem rád že to vyšlo hned na poprvé a rozdíl byl znát. Moje SV mělo najeto při prodeji 24000km destičky byly origo, mít tam třeba sintrovaný bremba, bylo by to ještě lepší...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 05. lis 2011 9:36:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Brkos píše:
Moje SV mělo najeto při prodeji 24000km destičky byly origo, mít tam třeba sintrovaný bremba, bylo by to ještě lepší...

no, mít tam ještě radiální třmeny, tak to bude úúúplná balada... ;)
ae to už jinde jsme...
osobně jsem moooc zvědav, jak se tato úprava projeví....přes zimu to spáchám, desky jsou sintr, tak jsem zvědav.....zas radši od teho nebudu moc očekávat, abych pak nebyl nasranej.... :mrgreen: holt jsem se rozmlsal na brzdách z gixera, kdy to je pohádka oproti seriovýmu SV....krásně se dávkuje, a hlavně nevadne ani na dromu....
jakmile jsem pak sedl na SV., tak jsem se nestačil divit, jak SV oproti gixeru nebrzdí.....a nebrzdí.....pumpa vadne a vadne.... :doh:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 05. lis 2011 14:46:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
Kawa píše:
Brkos píše:
Moje SV mělo najeto při prodeji 24000km destičky byly origo, mít tam třeba sintrovaný bremba, bylo by to ještě lepší...

no, mít tam ještě radiální třmeny, tak to bude úúúplná balada... ;)
ae to už jinde jsme...
osobně jsem moooc zvědav, jak se tato úprava projeví....přes zimu to spáchám, desky jsou sintr, tak jsem zvědav.....zas radši od teho nebudu moc očekávat, abych pak nebyl nasranej.... :mrgreen: holt jsem se rozmlsal na brzdách z gixera, kdy to je pohádka oproti seriovýmu SV....krásně se dávkuje, a hlavně nevadne ani na dromu....
jakmile jsem pak sedl na SV., tak jsem se nestačil divit, jak SV oproti gixeru nebrzdí.....a nebrzdí.....pumpa vadne a vadne.... :doh:

Mno vidle z GSXR taky byly na plánovány, ale nakonec jsem koupil tu FZ1, která taky nemá radiální třmeny ale brzdí jak kráva. Nicméně na ní budu kupovat taky radiální pumpu, už jsem si na ni nějak zvykl jak jsem jí měl na SV.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 15. lis 2011 10:34:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
Hele lidicky tak jsem omeril tu pumpu z GSXR a z SV a pokud jsem meril aspon trosku dobre tak SV ma kratsi paku dlouhou 23mm a GSXR ma 17mm a kdyz jsem si spocital prevod tak GSXR pumpa mi v okruhu bude pri stejny sile stisknuti udela o nejakejch 6,7% nizsi tlak coz je vlastne spis posun k horsimu. Navic jestli se na okruhu taky rychle odvari tak ted trosku postradam motivaci proc tam tu pumpu vlastne davat. :-( Nevite jak dlouha je kratsi paka na ty pumpe z R1?

E: tak pumpa GSXR ma paku mozna spis 16mm coz by teda delalo stejnej tlak jako pumpa z SV. :glare:

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 15. lis 2011 21:15:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
pylot píše:
Hele lidicky tak jsem omeril tu pumpu z GSXR a z SV a pokud jsem meril aspon trosku dobre tak SV ma kratsi paku dlouhou 23mm a GSXR ma 17mm a kdyz jsem si spocital prevod tak GSXR pumpa mi v okruhu bude pri stejny sile stisknuti udela o nejakejch 6,7% nizsi tlak coz je vlastne spis posun k horsimu. Navic jestli se na okruhu taky rychle odvari tak ted trosku postradam motivaci proc tam tu pumpu vlastne davat. :-( Nevite jak dlouha je kratsi paka na ty pumpe z R1?

E: tak pumpa GSXR ma paku mozna spis 16mm coz by teda delalo stejnej tlak jako pumpa z SV. :glare:


Hele já jsem nikdy neřešil tyhle teorie, já jsem rovnou praktikoval a výsledek byl dobrý...Jedná se ti hlavně i o dávkóvání brzdného účinku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 22. lis 2011 19:05:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. zář 2008 19:43:50
Příspěvky: 188
Bydliště: Kuřim
kdyby měl někdo zájem
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra ... 22354.html

_________________
SV 1000S 03, silver metalic → Ducati Multistrada 1000S DS + GSXR1000 K3 okruhovka už ne + Ducati 800SS supertwin


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 23. lis 2011 0:30:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Chce ji důkladně prohlídnout, u tohoto typu to chce dávat velkého majzla. Do litru seženu pumpu „Brombo“
Obrázek
Obrázek
Obrázek

No a cpát na motoru tyhle věci asi není úplně to pravé ořechové...

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 23. lis 2011 8:22:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
jiřin - jakože do tisíce peněz seženeš Brembo pumpu?

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz