aaaaaaaa panacek je ladic

boze - proc si kazdej mysli, ze da vetsi trysku, tak mu to hned lip pojede? BLBOOOOOOOOOOOOST!!!!!!!
... nejvykonejsi je CHUDA smes ... dobre hori .. jenze je moc tepla - cili trpej ventily (hlavne vyfukovy, pac ty se chladej jen dosednutim do sedla ... saci se chladi cerstvou smesi), ventilovy sedla, hlava atd... u zavodaku se davaji specielni svicky, pac klasicky ti uhorej a ukapnou do valce:D ... bavime se teda o ZAVODNI motorce ... ne nakej superstock ...
cili davat vetsi trysku je blbost, pokud jsi teda nedal dejme tomu KNko a otevrenou koncovku...
pokud chces zvysovat vykon, tak se dava hlavne jina jehla! u spousty karburatorovejch kitu od Dynojetu je dokonce MENSI tryska nez v originale ... ale ve spojeni s jinou jehlou to pridava vykon ...
a jak se zjisti bohatost smesi? Mno trebas u nas na brzde

... do vyfuku pripojime extreni sondu a pod krivku vykonu a kroutaku si vykreslime i krivku bohatosti ... cili cely ladeni neni o tom honit vykon, ale dohnat nejidealnejsi smesovaci pomer palivo/vzduch ... to jakej je pak vykonovej narust (propad) je uz jen otazka toho jak hodne je vyfuk povedej, nebo nepovedenej ...
bohatou smes poznas laicky podle svicky ... chudou taky ... pokud chudou nepoznas, tak ti zacnou zloutnout vyfuky ... potazmo podpalis ventilovy sedla, bo propalis diru do pistu ... a to pak uz poznas

GOOD LUCK

uf ... se tu dycky tak rozvasnim
