Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Otevřenej filtr a iridiový svíčky?
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=1148
Stránka 1 z 2

Autor:  pylot [ stř 31. pro 2008 0:37:13 ]
Předmět příspěvku:  Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

Zdarec. Vim ze filtry se tu uz resily ale vetsinou jenom na strikackach. Mate nekdo skusenosti s KN na karburatoru? Ted na jare budu serizovat a premejslim jestli se vyplati priplatit za filtr. Da mi to neco navic na prubehu nebo se nic nezmeni? Vzadu mam Viper tak aby se to mohlo taky poradne nadechnout kdyz uz to muze poradne vydechovat.
A druha vec je ze nekdo tvrdi ze iridiovy svicky zlepsej spotrebu a vykon a jiny zase ze se nic nezmenilo. Asi to bude motorka od motorky tak se chci zeptat jestli uz jste to zkouseli na SVcku a jestli to ma nejaky plusy?

Autor:  zdeněk [ stř 31. pro 2008 0:52:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

Já jezdím svíčky Denso U24ESR-N a neutrácím za Iridiové.
Namontovali tam ty Densa i na výr.lince,tak proč dávát jiné?
Filtr K N,proč neee.Kup si k němu i sadu na mytí a mazání.
Tady něco nabízím
viewtopic.php?f=4&t=1100

Autor:  Jimbo [ stř 31. pro 2008 1:29:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

Tak to ja mam na KN opačnej názor, u karbecu to není zase taková prdel s laděním a mohl by ses splálit jako tomáš (svrider.cz) ten to měl na starým webu pěkně popsaný...

Já řešil to stejný na podzim když sem měnil filtr... přidá tu "0,000hovno" výkonu, ba naopak se to může taky posrat (neřikám že dycky) nicméně žádnej brutální rozdíl nečekej. Spíš bych se zamyslel nad finanční stránkou a jak dlouho tu motky chceš mít, páč KN stojí ranec a ta čistící sada taky není levná. Ja zvolil variantu, rači jednou za 15-18 tis. km vyměnim klasickej vzducháč. To že když otevřeš prdel a měl bys otevřít aji sání není pravidlem. Sportovní filtr má mnohem větší propustnot, mohlo by to začít střílet do laufu a je taky náchylnější na "vcucnutí" bordelu (takhle mně to bylo podáno v servise, a nemuseli by mně to říkat páč by ze mě mohli mít kšeft za filtr a ladění)...

Autor:  ewans [ stř 31. pro 2008 2:56:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

Jimbo píše:
Tak to ja mam na KN opačnej názor, u karbecu to není zase taková prdel s laděním a mohl by ses splálit jako tomáš (svrider.cz) ten to měl na starým webu pěkně popsaný...

Já řešil to stejný na podzim když sem měnil filtr... přidá tu "0,000hovno" výkonu, ba naopak se to může taky posrat (neřikám že dycky) nicméně žádnej brutální rozdíl nečekej. Spíš bych se zamyslel nad finanční stránkou a jak dlouho tu motky chceš mít, páč KN stojí ranec a ta čistící sada taky není levná. Ja zvolil variantu, rači jednou za 15-18 tis. km vyměnim klasickej vzducháč. To že když otevřeš prdel a měl bys otevřít aji sání není pravidlem. Sportovní filtr má mnohem větší propustnot, mohlo by to začít střílet do laufu a je taky náchylnější na "vcucnutí" bordelu (takhle mně to bylo podáno v servise, a nemuseli by mně to říkat páč by ze mě mohli mít kšeft za filtr a ladění)...

Vcelku souhlasim,nevim esi bych si to tam daval,ale ja ho tam mam od predchoziho majitele a a nemam s tim problem,KN stoji ranec,pokud na to nemas dej tam BMC

Autor:  zdeněk [ stř 31. pro 2008 19:02:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

Omlouvám se ,blbě jsem přečetl podpis.
Já mám stříkačku a tam ten filtr nehraje takovou roli,jako u karburátorů.To mají kucííí pravdu.

S tím BMC nemá ewans pravdu.KN ti seženu za 1635,-a za BMC chtějí nekteří prodejci 2800,-.
čistící a mazací sadu KN seženu za365,-a za BMC chtějí někteří taky 580,-.

Autor:  popi [ čtv 01. led 2009 17:42:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

Já tam dal PiperCross... je to jedno...

Autor:  aytoyta [ pát 02. led 2009 19:42:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

ja taky premejslym o KN,ale jeste bych k tomu chtel rovnou Dynojet,takze doufam ze to nebude delat problemy..

Autor:  pylot [ sob 03. led 2009 0:02:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

Ok tak ja si z toho beru ze nema cenu do toho cpat penize a ze stejne jako mam sanci ze se mi trosku zlepsi prubeh tak mam taky sanci ze se mi prubeh totalne celej rozhazi. Sem student a nemuzu si dovolit aby mi pak rekli ze sice tam filtr je ale bez dynojetu to nedokazou vyladit aby to jelo tak jak ma.

Autor:  Jimbo [ sob 03. led 2009 0:04:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

Je to dost diskutatibilní tohle, ale všechy co se do těhle úprav pouštějí obdivuju, nebo se jim spíše divím, nebo mají prostě přebytek peněz aby zaplatili odladění...

škoda že se tu moc neukazuje SVRider_Tomas, ten by vám povykládal, že takový ladění není prdel a mlže vyjít aj na 20 táců... a to mu to výkon moc nepřidalo...

Jako já vám to neberu, ani vám nechcu můj názor vnucovat, když sem koupil SV tak sem si taky říkal, supr konečně motorka na kerou se dá dat tolik prasáren a myslel sem si jak budu ladit... ppffff naštěstí sem si o tom už něco načetl a poslechl na tohle téma od zkušenějších že na to seru, "laďáček" a tím to končí...

Autor:  Jimbo [ sob 03. led 2009 0:07:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

pylot píše:
Ok tak ja si z toho beru ze nema cenu do toho cpat penize a ze stejne jako mam sanci ze se mi trosku zlepsi prubeh tak mam taky sanci ze se mi prubeh totalne celej rozhazi. Sem student a nemuzu si dovolit aby mi pak rekli ze sice tam filtr je ale bez dynojetu to nedokazou vyladit aby to jelo tak jak ma.

u těch karbeců je to ošemetný no... ke mně do galerky se můžeš mrknout jak vypadá graf "laďák" + sériovej filtr, k ewansovi jak vypada BMC+klasickej lauf, BMC+ixil ... oba máme karbece, oba méme trysky normální...

Autor:  mateSAS [ sob 03. led 2009 0:35:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

uz se to tu resilo Xkrat ... staci hledat ... ve zkratce - zalezi na tom, jak hodne povedenej (nepovedenej) ten vyfuk je ... cili nejlepsi postup je namontovat a nechat premerit na brzde ... a podle toho se rozhodnout, jestli namontovat Dynojet bo ne ....

ale dejme tomu, ze pokud mas jen "ladenou" koncovku a k tomu by jsi dal KNko, tak mas cca 80% sanci na to, ze to bude v pohode a nebudes s tim muset nic delat ...

Autor:  mateSAS [ sob 03. led 2009 0:39:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

a iridiovy svicky?

1) jsou vyrazne drazsi
2) ano, vykon pridaji (nicmene je to otazka trebas 1% narustu......)
3) jsou nachylnejsi na uchlastani
4) vyznam maji spis tam, kde je k nim neskonale blbej pristup, tak aby se nemuseli menit tak casto - zkouseli jste nekdo menit svice trebas na ZX12? :D
*********
ale nebrecte ... na MX motorky stoji jedna svice trebas aj 1500Kc :D

Autor:  popi [ sob 03. led 2009 13:52:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

přesně jak píše mates, jsou hlevně pro prodloužení servisních intervalů zapalování a pro kvalitnější jiskru i při nižším napětí protože iridium má mnohem lepší přenos el náboje...

Autor:  pylot [ sob 03. led 2009 17:47:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

jimbo> Prebytek penez mi rozhodne nehrozi ale SV mi strilelo uz se starym vejfukem takze i tak je potreba ho seridit. Ten filtr by byl jenom tak mimochodem kdyz uz to bude na brzde tak ze by se dal. Ale tak ne. Asi to vazne nema cenu.

Autor:  aytoyta [ ned 04. led 2009 1:09:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

když to tady tak čtu,tak se na to asi taky vykašlu,mam tam laďák od předchoziho majitele,tak sem si řikal že by bylo dobrý tam dát KN,ale k tomu by to chtělo ještě Dyno.Ale když to tady teď čtu tak radši nebudu riskovat

Autor:  Jimbo [ ned 04. led 2009 10:22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

pylot píše:
jimbo> Prebytek penez mi rozhodne nehrozi ale SV mi strilelo uz se starym vejfukem takze i tak je potreba ho seridit. Ten filtr by byl jenom tak mimochodem kdyz uz to bude na brzde tak ze by se dal. Ale tak ne. Asi to vazne nema cenu.

pokud už to střílí tak to hoď na brzdu ať ti seřídí bohatost.... ;)

Autor:  mateSAS [ pon 05. led 2009 0:45:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

jak pise Jimbo .....

nemas v nem (v tom vyfuku) nekde dirku? neprisava to vzduch?

nezloutnou ti nejak hodne svody?

Autor:  Jimbo [ pon 05. led 2009 0:48:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

střílí to když je moc chudá směs ne? třeba právě když máš moto naladěný na normal filtr a praskneš tam KN, kterej má o x desítek % větší propustnost tak by to mohlo začít střílet ? hej ?

Autor:  mateSAS [ pon 05. led 2009 1:02:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

souhlas ........

obecne - po montazi KVALITNEJSI koncovky nemusis s motkou nic delat
po montazi KNka (airboxovyho) nemusis s motkou nic delat
zminovana koncovka + KNko uz doporucujeme premerit, ale ve vic jak 80% pripadu s tim nemusis nic delat
po montazi celyho vyfukovyho systemu musis ve vetsine pripadu doladit smes (netyka se MX a enduro)

ale jinak to strili aj kdyz si vyfuk nekde prisava falesnej vzduch ... proto jsem se na to ptal .... stejne tak to zloutnuti svodu - kdyz je moc chuda-zacnou zloutnout vic nez obvykle :(

Autor:  pylot [ úte 06. led 2009 9:37:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Otevřenej filtr a iridiový svíčky?

Vejfuk prines jezisek takze sem jeste nemel moznost se na tom poradne projet. Tesnit by to snad melo ale to sem nijak zvlast nehledal. Brzda je na planu jako jedna z prvnich jarnich jizd.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/