Suzuki SV.cz forum http://www.suzukisv.cz//forum/ |
|
Dotaz na airbox + sedlo http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=1278 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | A!dam [ pon 23. úno 2009 23:47:17 ] |
Předmět příspěvku: | Dotaz na airbox + sedlo |
Ahoj kluci, od pátku patřím do vašich řad a tak mám pár otázek. 1. Preventivně sem po koupi vyměnil vše, co by mělo být vyměněno(olej, filtry, svíce, kapaliny atd...) a teď sem skončil u airboxu. Namontoval sem KNko a teda podle mně se mně zdá ten "násos" do airboxu poměrně malej a omezující. Myslíte, že by pomohlo do airboxu např. navrtat díry zvrchu, nebo prostě udělat další otvory? Kdysi sem to udělal u své Aprilky 125 2T a bylo to lepší. 2. Mám K3 v černé barvě(a doplňky jako padáky, proužky atd v červené barvě) a napadlo mně nechat si potáhnout sedlo(možná obě) do červené barvy. Chlapík u nás by mně to okolo pěéťa udělal. Tak co vy na to? |
Autor: | Nejt [ úte 24. úno 2009 0:02:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dotaz na airbox + sedlo |
Ad 1) no tak proč to považuješ za nedostačující nevím, ale každopádně já si to upravoval kvůli zvukovýmu efektu... do airboxu se vzduch vhání přes gumový šnorchl zahnutej dolů směrem k přednímu válci, kterej jde vypáčit a je to vratná úprava.... když ho odděláš, půjde do motoru chladnější vzduch, což má teoreticky příznivý vliv na tah motoru a asi se ho tam dostane i víc. Ale hlavně víc slyšíš motor. Když jsem vrátil originál lauf místo laďáku a šnorchl vybejčil, znělo to pořád o padesát procent líp než default, když zatáhneš za plyn. Takže pro borce, kteří chtějí víc muziky a nemají zatím na lauf, je to dočasně fajn řešení. Protiargument - rychleji se zasere filtr. |
Autor: | Kasym [ úte 24. úno 2009 0:32:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dotaz na airbox + sedlo |
http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-for ... wtopic.php |
Autor: | -tomas- [ pát 06. bře 2009 18:09:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dotaz na airbox + sedlo |
Neith píše: Ad 1) no tak proč to považuješ za nedostačující nevím, ale každopádně já si to upravoval kvůli zvukovýmu efektu... do airboxu se vzduch vhání přes gumový šnorchl zahnutej dolů směrem k přednímu válci, kterej jde vypáčit a je to vratná úprava.... když ho odděláš, půjde do motoru chladnější vzduch, což má teoreticky příznivý vliv na tah motoru a asi se ho tam dostane i víc. Ale hlavně víc slyšíš motor. Když jsem vrátil originál lauf místo laďáku a šnorchl vybejčil, znělo to pořád o padesát procent líp než default, když zatáhneš za plyn. Takže pro borce, kteří chtějí víc muziky a nemají zatím na lauf, je to dočasně fajn řešení. Protiargument - rychleji se zasere filtr. se chcu zeptat esi ma stary model stejne nasavani do airboxu jak novy? s tou hadicou bych to chtěl zkusit,páč laďak zatim nemam,a ještě esi je třeba potom něco štelovat se směsi? maš s tim nějake zkušenosti? |
Autor: | Shorty [ pát 06. bře 2009 18:25:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dotaz na airbox + sedlo |
-tomas- píše: se chcu zeptat esi ma stary model stejne nasavani do airboxu jak novy? s tou hadicou bych to chtěl zkusit,páč laďak zatim nemam,a ještě esi je třeba potom něco štelovat se směsi? maš s tim nějake zkušenosti? starý SV nemá šnorchl jak novější SV, má trošku odlišný nasávání |
Autor: | Jimbo [ pát 06. bře 2009 18:47:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dotaz na airbox + sedlo |
Přesně tak ![]() škoda, mohl být ještě větší rambajz ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |