Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

změna sekundáru a max. zrychlení
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=1484
Stránka 1 z 1

Autor:  pylot [ čtv 23. dub 2009 18:26:45 ]
Předmět příspěvku:  změna sekundáru a max. zrychlení

Zdarec. Mám dvě otázky.
1) Přemejšlim o změně sekundáru z 15:44 na 14:45 nebo 14:46.
( http://www.gearingcommander.com/ )
Nepřijde mi to jako žádná drastická změna, spíš nebudu v obci trápit SV na 3500 na tři ale budu moct mít třeba 4000 a taky šestku budu řadit na 90 místo na kile. Máte s tím někdo zkušenosti? Našel sem tady diskuzi k litru ale k šestce ne.

2)Představte si krásný letiště, 300m uplný rovinky a po pravý straně borce na hornetu a po levý na fazeru. Jak byste řadili abyste je roznesli na kopytech? Někde mezi max momentem a max výkonem? nebo až kousek za max výkonem? Určitě má spousta z vás zkušenosti se zesměšňováním čtyřválistů. : wheel :

Autor:  Shorty [ čtv 23. dub 2009 18:46:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: změna sekundáru a max. zrychlení

Já jsem si všiml, že u mýho Ska mám řetězovku z Nka, tím pádem vzadu na rozetě o zub víc. A asi by to mělo jet lépe, protože na letišťu při sprintech jsem nad SVčkama co tam byli vyhrával. Teď tam budu dávat znovu řetězovku z Nka, páč mě to i tak líce přes 220 a SV není o vysokých rychlostech, ale o zatáčkách.
Se sekundárem jsem nic nedělal, takže s tím nemám zkušenosti. Jinak asi řadit kolem těch devíti tisíc u maximálního výkonu při nějakých sprintech. hogw

Autor:  Pšán [ čtv 23. dub 2009 20:32:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: změna sekundáru a max. zrychlení

..měnil jsem letos řetězovku..
..rozetu jsem dal 45 ..
..pastorek jsem dal 14 místo 15..což dělá cca jakoby rozeta měla 47-48 zubů..
..rozdíl ve zrychlení,tahu ve stoupání i zrychlování na pětku i šestku je rozhodně znatelné..
..maximálku neřeším,protože nad 180 na N-ku už to není jízda,ale otročina..
..přepravní rychlost tak 130-140 a dálnicím se vyhýbám,bo tam není o co stát..takže jsem spokojen.. :good:
..a jelikož,jak bylo řečeno výše,SV je do zatáček,tak už to tak do budoucna nechám..
P.S řetěz 110 článků a nemusel se zkracovat..

Autor:  popi [ čtv 23. dub 2009 20:40:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: změna sekundáru a max. zrychlení

No, Hornety a Fazery jsem si dával k snídani... ale max na 150m.... dál už to SV prostě neutáhne... přecijenom se převaha 20 koní někde projeví...
Ten převod bych si změnil... ale tak drasticky jako 14/47 už bych asi nešel pokud k tomu nemáš zvláštní trať nebo podobný úmysly...

Autor:  Majk [ čtv 23. dub 2009 21:17:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: změna sekundáru a max. zrychlení

pokud chcete moto výrazně živější, tak doporučuji převod 44/14 - už to bude velký skok, popř. 47/15. Poměr 47/14 je už velké změna - motor by se hodně a vytáčel a muselo by dost často řadit.
Při změně počtu zubů na řet. kole o 1 až 2 byl měl stačit stejně dlouhý řetěz, při větší se řetěz prodlužuje o dva články.

Autor:  pylot [ čtv 23. dub 2009 22:28:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: změna sekundáru a max. zrychlení

majk> Prave proto sem chtel na pastorku jeden ubrat a na rozete jeden pridat nejlepsi se mi zdalo 14:45 Myslim ze pak by byl retez akorat.

popi> A kde radis? Pred omezovacem? Na max vykonu nebo na max kroutaku? Ja bych rek ze idealni to bude asi na max vykonu ale zase preci jenom pak dam vyssi kvalt a sice naroste kroutak na motoru ale na zadnim kole se zase prodlouzi prevod a kroutak klesne. Tudiz nevim jestli ne nahodou az kousek za max vykonem... No je to slozity.

Autor:  popi [ pát 24. dub 2009 10:36:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: změna sekundáru a max. zrychlení

pylot píše:
majk> Prave proto sem chtel na pastorku jeden ubrat a na rozete jeden pridat nejlepsi se mi zdalo 14:45 Myslim ze pak by byl retez akorat.

popi> A kde radis? Pred omezovacem? Na max vykonu nebo na max kroutaku? Ja bych rek ze idealni to bude asi na max vykonu ale zase preci jenom pak dam vyssi kvalt a sice naroste kroutak na motoru ale na zadnim kole se zase prodlouzi prevod a kroutak klesne. Tudiz nevim jestli ne nahodou az kousek za max vykonem... No je to slozity.

cca 9500/min

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/