Právě je pát 25. črc 2025 15:24:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: ned 17. kvě 2009 23:00:57 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 14. kvě 2008 17:25:11
Příspěvky: 369
Na okruhové ježdění nezbytná nutnost, která ale není vůbec levná! Máte někdo? Spokojenost? Neprodal by ho někdo?


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 18:08:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Mam neprodam :grin: Na masine uz bylo.PT tuning-neznam to ale asi italy,je tam napsany made in italy.
Jiank nemuzu srovnat pac sem tam serii nemel,ale neskrtam s tim ani na okruhu,ale zase nejezdim extremni naklony-ucim se vysedavat takze to zatim piluju.

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 18:37:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
ewans píše:
Mam neprodam :grin: Na masine uz bylo.PT tuning-neznam to ale asi italy,je tam napsany made in italy.
Jiank nemuzu srovnat pac sem tam serii nemel,ale neskrtam s tim ani na okruhu,ale zase nejezdim extremni naklony-ucim se vysedavat takze to zatim piluju.

neškrtáš? tak to je teda máš hodně vysoko.... já jsem je brousil v každý třetí zatáčce až jsem sám čuměl jak lehko se na ně dostanu...
na drom je to u většiny mašin opravdu nutnost...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 18:41:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
popi píše:
ewans píše:
Mam neprodam :grin: Na masine uz bylo.PT tuning-neznam to ale asi italy,je tam napsany made in italy.
Jiank nemuzu srovnat pac sem tam serii nemel,ale neskrtam s tim ani na okruhu,ale zase nejezdim extremni naklony-ucim se vysedavat takze to zatim piluju.

neškrtáš? tak to je teda máš hodně vysoko.... já jsem je brousil v každý třetí zatáčce až jsem sám čuměl jak lehko se na ně dostanu...
na drom je to u většiny mašin opravdu nutnost...

Bud je to stupackama,nebo tim ze mam motku celkove vejs,ty stupky su taky dost vzadu.Anebo proste neumim klopit :grin:

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 19:26:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
popi píše:
ewans píše:
Mam neprodam :grin: Na masine uz bylo.PT tuning-neznam to ale asi italy,je tam napsany made in italy.
Jiank nemuzu srovnat pac sem tam serii nemel,ale neskrtam s tim ani na okruhu,ale zase nejezdim extremni naklony-ucim se vysedavat takze to zatim piluju.

neškrtáš? tak to je teda máš hodně vysoko.... já jsem je brousil v každý třetí zatáčce až jsem sám čuměl jak lehko se na ně dostanu...
na drom je to u většiny mašin opravdu nutnost...

Musím souhlasit, taky sem čuměl jak péro z divanu jak lehko se s SVčkem na stupky dostanu, ale pravdu až po 2. návštěvě dromu, jo a taky jak snadno se dostanu na stojan :lol: takže přepáčko se bude muset udělat !!!
Mno jinak ewans - bacha na to, jak sme to srovnávali v nedělu na dromu, máš to stejně vysoko jak shorty, takže bych se docela bál, že až sedneš "na půl prdele" a vysedneš, tak si škrtneš a vzhledem k tomu že ty stupky nemáš sklopný, tak aby ti to nenadlehčilo kolo... čili přepáčko máš super, ale umístění by mělo být vejš....
V létě bysme chtěli udělat jen takovej mezikus, kterým by se sériový stupky dali vejš, shorty vám pak pošle link co myslím...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 20:36:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
nemáš pravdu... čím víc vysedneš, tím víc snížíš těžiště a vychýlíš ho do strany a tím pádem motorka projede zatáčku víc narovnaná.
to je taky důvod proč nevysedávám. mám tak větší požitek z "klopení" a zatím jsem vysednout nikde nepotřeboval... to by už musel být kurva náklon abych to potřeboval...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 20:49:19 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
:rotfl: :doh:
no pravda to je, že když se vysedává, tak motka je víc narovnaná, máš pak větší rezervu ještě v náklonu, rychleji projíždíš zatáčky....
A to že popi nevysedáváš, je tvůj styl, ale tím že s motorkou pojedeš v co největším náklonu, taky není dobrý...
Já taky nevysedával, naučil jsem se to a je to úplně o něčem jiným ta jízda, jistota, .... Nevysedávám teda, když jedu na pohodu, což se moc nestává :grin:
Jinak tady je ten odkaz: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SV650-Bl ... otohosting

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 20:53:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
popi píše:
nemáš pravdu... čím víc vysedneš, tím víc snížíš těžiště a vychýlíš ho do strany a tím pádem motorka projede zatáčku víc narovnaná.
to je taky důvod proč nevysedávám. mám tak větší požitek z "klopení" a zatím jsem vysednout nikde nepotřeboval... to by už musel být kurva náklon abych to potřeboval...

Mno, je to tvůj styl, tvůj názor, ale souhlasím se shortym...
nevím ale třeba na dromu nevysedávat to musí být hrozný, aspoň já si to neumím představit, jezdit jak přikovanej :doh:
a nejde přece o náklony ale to jak rychle tu zatáčku projedeš...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 22:39:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
pokud nepřekračuju náklonem radius gumy, nemám potřebu vysedávat... a proč taky? gumě tím adhezi nepřidáš...

je to výhodný pro to, aby jsi nepřekročil hranu gumy a aby když za to navýjezdu vemeš jak prase a urveš gumu, máš ještě rezervu pryže do hrany na který se ti to může stihnout chytit, takže můžeš začít tahat trochu dřív...

a těm vymazleným týpkům na vymazlenejch supersportech který jsem bral jednoho po druhým na dromu to vysedávání taky asi moc nepomohlo i kdyby dřeli prdelí vo asfalt...


tím nechci říct že to je k ničemu, to rozhodně ne, ale je to využitelný pro určitý podmínky...

pokud se ti tak jezdí líp, tvoje věc... já jsem až do teď jezdil bez vysedání a docela mi to šlo...

jak budu jezdit dál nevím, ale každopádně až začnu překračovat limit gumy, bude to nutně potřeba...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 22:47:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
No já bych řekl, ze při vysednutí nemusíš mít takovej náklon, abys dosáhl stejné rychlosti v zatáčce, jako když nevysedáváš, tudíž ti guma drží na větší ploše, tudíž na výjezdu za to můžeš dřív brát...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 22:55:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Jimbo, cítím to s tím vysedáváním tak nějak stejně - říkám tomuto stylu „serfař“ a používám ho na svým starým XJ650 obutým do užovek od Mitasu. Jinými slovy - motorka rovně a Kozka na ní visí na boku jako indián kryjící se před nepřátelskou palbou. Někde jsem četl, že tento styl byl vlastní p. F. Šťastnému :grin:

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 23:01:37 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Jimbo píše:
No já bych řekl, ze při vysednutí nemusíš mít takovej náklon, abys dosáhl stejné rychlosti v zatáčce, jako když nevysedáváš, tudíž ti guma drží na větší ploše, tudíž na výjezdu za to můžeš dřív brát...

K tomudle není co dodat a myslím že ani popák to nemůže zpochybnit :cool:

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: úte 19. kvě 2009 0:39:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jasně že je to potřeba... bez vysednutí člověk při sportovní jízdě riskuje akorát držkopád. Vysednutím samozřejmě můžeš projet ve stejným náklonu točku mnohem rychleji, ale to není jedinej důvod...
Přesunem těžiště dovnitř motorce právě že adhezi dodáš a jak! Už jsem si to měl možnost zkusit, jakej je v tomhle rozdíl a jak bylo kolo nervní, když jsem za to na výjezdu bral a neseděl jsem jak měl.
A to, že jsou na dromu vymazlení týpci na vymazlených supersportech a "důležitě" vysedávají, tak v tomhle vidím mnohem lepší přístup než čekat, až to budeš potřebovat. Prostě se učí a učí se pomalu, ale jistě. Nejde chtít hned všechno najednou a myslet si, že až to budu potřebovat, tak to začnu dělat a pomůžu si... to je ošklivej omyl. I to vysednutí není žádná prdel, má to svá pravidla a naučit se to správně je možný jen dlouhodobým ježděním a ježděním a ježděním a pilováním.
Další výhoda vysednutí je lepší kontrola nad motorkou co se orientace týče. Když seš držkou víc k zemi, tak nemáš tak zkreslenej odhad na profil zatáčky a projedeš ju přesněji. Prostě máš přehled (proto je taky důležitý držet hlavu v rovině s povrchem, viz. pičovský Lorenzův styl).
Vysednutí je prostě naprostá nezbytnost i pro pomalejší jedince na dromu. Pomáhá to bez ohledu na to, jak rychlej jezdec je.
A je to fakt věda a vyžaduje to spoustu treninku. Na levou stranu si troufám tvrdit, že už jedu fakt naprosto v pohodě a i uvolněně, ale na pravou s tím mám doteď potíž, jsem tam křečovitej a vůbec nemám takovou jistotu a kontrolu nad situací a už vůbec ne rezervy pro nějakou akci v případě prekérky.. prostě mě to až příliš "zaměstnává".

A teda ruku na srdce... vypadá to i nesrovnatelně líp. Taková ta strohá přikovanost na motorce, kdy je pilot v jedné ose se strojem, je přinejmenším ošklivý a jezdec vypadá jak moucha na hovně a soustava jezdec - machna nepůsobí tak kompaktním dojmem (a ta kompaktnost tu navíc fakt není a je zatraceně potřeba).
Prostě o tomhle není žádná diskuze.

Někdy se Popáku na ty rovnice vycházející z jakési logiky vyser, protože ať už do té teorie zahrneš cokoliv, zůstává to pouze teorií a praxe tyhle rovnice velice často popře.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: úte 19. kvě 2009 0:39:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
jinak ten mezikus vypadá dost chytře a jednoduše.. ekonomický a efektivní řešení

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: úte 19. kvě 2009 9:40:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Nejt píše:
jinak ten mezikus vypadá dost chytře a jednoduše.. ekonomický a efektivní řešení

Jj, taky si myslím, je fajn že to shorty našel :good:
Na výrobu nebude zdaleka tak náročnej jako celý přepáčko a přitom účelu poslouží. Na SVčku nemůžem zvednout stupky bůhvi jak vejš, pak by totiž asi hrozilo že když už by ti neposkytovaly žádnou kontrolu úrovně náklonu, tak by to nemusela pobrat zadní pryž skrz svůj profil. Tohle by mohlo být ideální kompromisní řešení :good:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: úte 19. kvě 2009 13:30:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
dikes za link shorty ;)
skvele riesenie za par penazi
dokonca bez cla a DPH, pretoze je to v limite

mam teda malo najazdene, ale jednoznacne vysedavam aj na kruhaci :)

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: úte 19. kvě 2009 22:04:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. lis 2007 21:04:23
Příspěvky: 344
Bydliště: Uherský Ostroh
Vysedanim se meni vlastnosti a nastaveni masiny. Pri posledni navsteve dromu jsem nahodou prisel pri vysednuti (trochu jinak nez jsem zvykly) na to, ze zatizim predni kolo a prujezd v naklonu je krasne stabilni a dojem je daleko jistejsi. Sere me akorat to, ze kdyz presedam v esicku tak vzdy, kdyz jsem jako nad sedlem rozvlnim masinu. No musim se na to zamerit.
Jo a kdyz se vysedne tak nic nebrani brousit stupacky. Jde jen o to jak se vyhodi ven koleno(teda pokud tu nejezdi nekdo styl ala motoGP :grin: )


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: úte 19. kvě 2009 23:23:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
prepakovani by jedno bylo a ne jen jedno :-D kvuli zajmu Parka jsem sundal svoje prepacko LSD libilo se mu a kamarad si ho vzal na omereni uz je to vse hotovo ted jen zbejva vyroba dela v super firme kde to nebude problem udelat.Na mail muzu poslat zhotovenej 3D nakres ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: stř 20. kvě 2009 18:49:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Jimbo píše:
No já bych řekl, ze při vysednutí nemusíš mít takovej náklon, abys dosáhl stejné rychlosti v zatáčce, jako když nevysedáváš...

toto jsem ani nikdy nezpochybňoval

proboha pochopte to co říkám, gumě nepřidáš adhezi vysednutím. Adheze je vlastnost gumy a ta je při stejný teplotě gumy a stejný kvalitě povrchu pořád stejná...

Netvrdím že ti vysednutí nepomůže, ale není to tím že by jsi ovlivnil vlastnosti gumy!!!

tím že vysedneš a přesuneš těžiště dozadu jen víc zatížíš zadní kolo a jak jistě víš, zvýší se tím i třecí síla potřebná ke smyku a tím pádem můžeš zabrat víc za plyn. jak moc ti ale z této výhody ubere odstředivá síla nevím, ale zdřejmě ne tolik co přidá zatížení kola.

To, jak to technicky provedeš, je kapitola sama pro sebe, ale věř mi, že s gumama to nic neudělá.


Nejt_ není to o žádných rovnicích... jsou to prostě fyzikální zákony a i když je v praxi ovlivňuje spousta dalších činitelů, tak ten základ zůstává stejný a nezpochbnitelný...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Přepákování
Nový příspěvekNapsal: stř 20. kvě 2009 23:52:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
popi píše:
Nejt_ není to o žádných rovnicích... jsou to prostě fyzikální zákony a i když je v praxi ovlivňuje spousta dalších činitelů, tak ten základ zůstává stejný a nezpochbnitelný...

jo, ale tady nejsme na hodině fyziky ;)

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz