Suzuki SV.cz forum http://www.suzukisv.cz//forum/ |
|
úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=165 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | popi [ stř 13. úno 2008 19:20:46 ] | ||||
Předmět příspěvku: | úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru | ||||
narazil jsem na toto... co vy na to?? Dvojice distančních válečků ze slitiny Al sloužící k přizvednutí přední části palivové nádrže. Sada obsahuje 2 válečky ze slitiny Al (29-16mm) a 2 nerezové šrouby M6x40mm Jestliže odstraníme z AIRboxu gumový šnorchl , nebo celé víko a přizvedneme nádrž válečky tak se zvýší přísun čerstvého studeného vzduchu což by mělo teoreticky zvýšit výkon motoru. Tento graf byl pořízen před a po použítí tohoto kitu a odstranění šnorchlu na SV 1000s K3. modrá:před červená:po pzn.: žádné další úpravy nebyly provedeny
|
Autor: | sting [ stř 13. úno 2008 19:40:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
taka picovinka ale jestli to facha tak proc ne ![]() |
Autor: | Nejt [ stř 13. úno 2008 23:18:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
Jojo, je to ke koupi na tomhle odkazu... http://www.chewys-stuff.co.uk/ Taky uvažuju, že to nějak zkusím... |
Autor: | Kawa [ čtv 14. úno 2008 9:27:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
Na grafy jsem nikdy moc nebyl.....mohl by mně to někdo kapku vysvětlit? Díky... ![]() |
Autor: | Wewerka [ čtv 14. úno 2008 9:46:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
vypadá to zajímavě.. chtělo by to, kdyby to někdo z nás opravdu změřil na brzdě.. graf vypadá pěkně, ale dokud si nesáhnu neuvěřím.. jinak 2 šroubky, kousek silnostěné nerezové trubky.. investice tak 20kč a trochu času.. no to je zadarmo ![]() |
Autor: | popi [ čtv 14. úno 2008 14:42:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
Kawa píše: Na grafy jsem nikdy moc nebyl.....mohl by mně to někdo kapku vysvětlit? Díky... ![]() no je tam stupnice pouze na sílu motoru a otáčky, nikoliv na výkon. ale z grafu se dá usuzovat že se síla zvedne ve středním pásmu(cca 5000-7000ot.) cca o 3-5Nm a výkon odhadem 3-5HP... funkce grafu vypadají věrohodně protože se obě měření překrývají při stejných otáčkách. jen mi je divný že nárůst není až do maximálních otáček. Navíc ti pod nádrž nejde žádnej velkej nápor vzduchu nejde protože tomu brání plexi a maska. kdyby se udělal ještě sběrač na nápor vzduchu kterej by se dovedl do airboxu, tak by to pro mě bylo mnohem věrohodnější... |
Autor: | shark [ čtv 14. úno 2008 14:46:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
popiSV píše: kdyby se udělal ještě sběrač na nápor vzduchu kterej by se dovedl do airboxu, tak by to pro mě bylo mnohem věrohodnější... na to by meli bejt ty cerny veci pod maskou ![]() |
Autor: | popi [ čtv 14. úno 2008 14:48:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
nene, nejsou... nejsou k hrdlu sání ani nasměrovaný, natož aby ti to v airboxu vytvořilo vyšší tlak... |
Autor: | shark [ čtv 14. úno 2008 15:16:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
popiSV píše: nene, nejsou... nejsou k hrdlu sání ani nasměrovaný, natož aby ti to v airboxu vytvořilo vyšší tlak... spatne jsem to napsal, mel jsem napsal by mohli bejt, kazdopadne k tomu primo svadej, jinak nevim proc tam jsou teda krom petulky co v nich ma blinkry |
Autor: | dany [ čtv 14. úno 2008 16:13:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
Je to tam jen na paradu. Ted jsem to mel komplet rozebrany a taky to studoval, technicky smysl to nema. A to nadzvednuti nadrze: asi by chtelo videt tu motku celou z boku, jak to vypada, kdyz si vepredu nadzdvihnes nadrz. Normalne kopiruje ram, po te uprave asi tezko, takze to bude vypadat divne. |
Autor: | shark [ čtv 14. úno 2008 16:17:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
dany píše: Je to tam jen na paradu. Ted jsem to mel komplet rozebrany a taky to studoval, technicky smysl to nema. A to nadzvednuti nadrze: asi by chtelo videt tu motku celou z boku, jak to vypada, kdyz si vepredu nadzdvihnes nadrz. Normalne kopiruje ram, po te uprave asi tezko, takze to bude vypadat divne. jo to vim taky s tou nadrzi muzem poslat fotky mame ted celou moto v garazi rozebranou |
Autor: | lubiksv [ čtv 14. úno 2008 17:20:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
Podle mě to nemá cenu dělat takovouhle úpravu. SV nepotřebuje vyšší "tlak" v sání, nemá S.R.A.D., snad jediný TL-R mělo nápor. sání... Asi by se musela poštelovat elektronika motoru, tam má SV rezervu kvůli emisím, má na určité rychlosti omezen přísun žrádla. Takže si myslím, že samotné přizvednutí nádrže nic nevyřeší. Tohle by přece MĚL řešit sportovní filtr a pokud vím, tak ten bez seštelování taky nemá smysl... Nevěřim, že bez jiného zásahu to má nějaký vliv. |
Autor: | Wewerka [ čtv 14. úno 2008 20:30:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru |
přesně, podle mě má tato úprava stejný výsledek, jako KN, tedy lepší přísun vzduchu, který si myslím, že je ve vyšších otáčkách už jedno, protože si to saje samo dost.. navíc to bude narozdíl od KN nevzhledné.. co se týká náporového sání, myslím, že při dodržování silničních předpisů to má mizivý exekt a začíná být zajímavé až hodně nad 100km/h.. s tím, že když si vytvoříte náporové sání, stejně vám to na brzdě nikdo nezměří.. respektive výsledek měření bude stejný jako bez něho |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |