predem rikam ... je tu par otazek:
1) kolik do toho chces investovat
2) co od toho cekas
3) v jakym stavu mas motor, spojku, retezovku, gumy, desky atd ... je totiz trosku zcestny cpat penize do uprav, kdyz zbytek motorky bude brecet, co mas konkretne za rok? nevyplati se spis hrat si u SVcka s podvozkem? odkud jses?
4) vec zasadni - kdo by ti to delal?
**************
berme, ze tyhle otazky jsou tak nejak vyreseny ...
prvni problem je v tom, ze SVcko je celkove docela imunni vuci jakejmkoliv upravam, proste neni tu vzdycky takovej vysledek jako u jinejch moto...
na primy filtry zapomen (je to draha sranda v porovnani s airboxovym KNkem),
kluci tady budou vedet urcite jaka je hl.tryska v karb. v original stavu? ... zajimavy by pro tebe ze studijnich ucelu bylo stravit cely odpoledne na brzde a zkoumat (a brzdit) motorku v ruznejch stavech a stadiich upravy - ruzny trysky, polohy jehly, vyfuky, filtr atd ... v tom pripade bych to chapal, ale to bys nezaplatil

zpatk k tematu ... Dynojet kit je urcite dobra vec a neni to tak draha sranda, KNko k tomu a s vyfukem je to tezky, lidi tady me znaj, ale rekneme - tady nevol uplne nejlevnejsiho vyrobce, z materialu vol titan, nebo nerez, karbon spis radsi ne, dvouvalec rychle vyhaze vatu pak ti karbon shori...
*****
placam samy obecny veci, jestli to chces rozvest detailnejs, pisni sem, co by te zajimalo, ale k tvym otazkam:
1) co si o tom myslime? ==> ze investovat radove (kdyz malo) neco kolem 8 - 10tis.Kc do 10 let stary motorky, ktera ma dneska hodnotu 50 000Kc je skoro blbost
2) bude to na SV znat? ==> vis co je to placebo efekt?

3) vyplati se to? ==> viz prvni otazka odpoved .. ale pokud ji mas rad a chces si hrat, tak proc ne ...
4) delal nekdo neco podobneho? ==> ano
http://www.dkracing.cz/tuning-detail/sv-650-99-02/