Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Dynojet kit , otevřený výfuk , KN filtr
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=3256
Stránka 1 z 1

Autor:  standamz [ čtv 04. srp 2011 15:47:56 ]
Předmět příspěvku:  Dynojet kit , otevřený výfuk , KN filtr

Ahoj. Na své babce mám namontovanou otevřenou koncovku výfuku Giannelli a řekl jsem si že jí dám něco víc. Rozhodl jsem se pro Dynojet kit 1/3 a airboxový filtr KM. Chtěl bych se zeptat těch co mají zkušenosti, jestli mám čekat někaké problémy (ať již s naladěním, nebo jiné problémy) a jaké jsou jiné zkušenosti s touto konfigurací na téhle motorce.

Autor:  standamz [ sob 14. led 2012 17:28:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dynojet kit , otevřený výfuk , KN filtr

Takže alespoň napíšu svoje zkušenosti. Motorka byla po montáži otevřeného tlumiče výfuku nabržděna a bylo zjištěno že má motor v určitých režimech propady bohatosti směsi. Pomocí Dynojetu jsme směs dostali do těch správných mezí a to v celém spektru otáček. Výsledek po montáži tlumiče, Dynojet kitu, KN filtru je 77 HPpři 9553ot/min a 63,3 Nm při 7424 ot/min.

Autor:  Harry_RnK [ pon 16. led 2012 21:00:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dynojet kit , otevřený výfuk , KN filtr

Čau můžu se zeptat co tě stálo to odladění a jak dlouho to asi trvalo? Myslím kolik jsi platil v servisu. Díky.

Autor:  standamz [ pon 16. led 2012 21:46:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dynojet kit , otevřený výfuk , KN filtr

Zeptat se můžeš, ale nevím jestli ti to bude něco platné, jelikož mi to brzdil starý známý. Ale orientačně asi jo. Celý proces trval asi 10 hodin s půlhodinovou pauzou na oběd. brzdily jsme to asi 11x přesně už si nepamatuju. Začli jsme na origo tryskách a pak se projely všechny z kitu 1/3. Nakonec tam skončily trysky 150,které v sadě ani nebyly (je to něco mezi sadou 1 a 3). S celým procesem jsem pomáhal, takže se to trochu urychlilo. Za to vše jsem platil 1500 kč. Pokud o tom uvažuješ, tak pokud nemáš samostatné KN filtry, ale airboxový, tak ani nekupuj Dynojet kit 1/3 , ale kup jenom 1. Airboxový filtr ty velké trysky z kitu 3 nestíhá uživit dostatkem vzduchu. Jinak jsem to nechal naměřit i s DB killerem a je tam nějaký rozdíl, ale není to žádná tragedie. Asi 1.5 PS v maximu a mezi 2.5 t. ot/min a 4.5 t. ot/min rochu větší propad výkonu i krouťáku, ale jak říkám, žádná tragedie.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/