Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

skrceni na 1. a 2. rychlosti
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=440
Stránka 1 z 3

Autor:  pylot [ úte 22. dub 2008 20:19:12 ]
Předmět příspěvku:  skrceni na 1. a 2. rychlosti

Nekdy driv sem na netu potkal stranky (svrider.cz myslim) a tam bylo napsano ze SV 650 S je skrcene na prvnim a druhem rychlostnim stupni kvuli emisim. Odstranit se to pry da odstrihnutim dvou kabilku z ridici jednotky. Nevite ktere kabliky to jsou?

Autor:  sting [ úte 22. dub 2008 20:26:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

a pak ze moje kilo na jednicku je blbost :beee:

Autor:  pylot [ úte 22. dub 2008 20:37:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

Je protoze pres 10500 proste ten motor nevytocis a to nicim omezeny neni. Omezenej by mel bejt udajne jenom kroutici moment....

Autor:  sting [ úte 22. dub 2008 20:43:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

tak nevim jak je to u staryho esva ale u novy ja to dostanu do omezovace a ten konci ve 12000

Autor:  jerry454 [ úte 22. dub 2008 20:47:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

tak na tuhle diskuzi sem moc zvedavej, jestli je na to nejakej figl tak sem snim pac kroutak se vzdycky hodi : wheel :

Autor:  Slash [ úte 22. dub 2008 20:52:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

Jo, ten figl tam byl a funduje udajne, ale pry je to na 2 a 3 stupni :-)
Vytahnou se dva kabliky z toho konektoru pod nadrzi. Ale nejsem si jistej, klery :-(

Autor:  Slash [ úte 22. dub 2008 20:55:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

tady to je :-)
http://svrider.com/tips/retard.htm

Autor:  pylot [ úte 22. dub 2008 20:56:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

jo tak druhej a treti. To je presne to co myslim. Jenom by me zajimalo jestli to je opravdu pravda... A taky si rikam ze u myho SV z roku 99 to asi nebude pac tenkrat se snad emise jeste tolik neresily...

Autor:  Slash [ úte 22. dub 2008 20:58:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

Tak prevda by to byt mela :-) apis me sere vedomi toho, ze neco odpojim a nevim, jestli to je opravdu jen na to skrceni. Aby to nedelalo este neco jinyho :-(

Autor:  pylot [ úte 22. dub 2008 21:11:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

No jestli to je pravda by se mozna dalo zjistit na brzde ne? Zmerit to, odpojit a zmerit znova a pak porovnat...

Autor:  Slash [ úte 22. dub 2008 21:14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

Jo :-) To by se urco dalo :-) Tak to muzes zkusit,a le tady v okoli asi brzda neni :-( Navic na to nemam prachy :-(. Ale pry i pocitove je to znat. Ve ctvrtek budu mit serizeno :-) a pak na tom budu nejakou dobu jezdit a zkusim to odpojit :-) a Uvidim, jak to pojede lip/hur

Autor:  Nejt [ úte 22. dub 2008 21:48:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

Na starým to jde určitě, na stříkačce ani hovno... každopdáně myslím, že na svrider.cz je ten postup popsanej docela polopatě, takže to zvládne úplně každý. Ty dráty jsou pochopitelně k nalezení i na elektro-schématu v manuálu.

Martin - A) jde tu o krouťák, ne o výkon, takže na maximálku to vliv nemá vůbec žádnej, B) na stříkačce tahle úprava možná není (tohle už je záležitost EMC), C) jde o tak malé hodnoty, že i kdyby se to týkalo výkonu, tak ti to určitě neudělá na prvním kvaltu takovou maximálku, D) tebou uvedená maximálka na prvním kvaltu je nesmysl, jak už tu bylo rozebíráno (netvrdím, že lžeš, ale prostě ti to asi neukazuje správně)... ale to už se tu jednou prořešilo...

Autor:  popi [ úte 22. dub 2008 21:51:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

pylot píše:
jo tak druhej a treti. To je presne to co myslim. Jenom by me zajimalo jestli to je opravdu pravda... A taky si rikam ze u myho SV z roku 99 to asi nebude pac tenkrat se snad emise jeste tolik neresily...

no mě se to jeví jako volovina z jednoho prostýho důvodu a to je, že to má údajně zvýšit výkon na 2 a 3 stupeň... a jak to ten motor pozná? je tam snad nějaký čidlo aktuálně zařazenýho stupně? a taky proč právě jen na 2 a 3 stupeň...
Prostě já si myslím žeto je kravina...
Ale pokud ne, tak bdu rád když mi to někdo vysvětlí...

Autor:  Nejt [ úte 22. dub 2008 21:53:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

To kolem těch kvaltů fakt divný, tím spíš, že karbecová verze nemá žádný EMC.. spíš se to podle mě týká jen nějakého spektra otáček, kde se vyhladí nebo zvedne křivka krouťáku.

Autor:  popi [ úte 22. dub 2008 21:59:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

stinger píše:
a pak ze moje kilo na jednicku je blbost :beee:

sry, ale je to blbost, jak už jsem psal, tak pokud máš origo výslednej převodovej poměr, tak to je nemožný...
stinger píše:
tak nevim jak je to u staryho esva ale u novy ja to dostanu do omezovace a ten konci ve 12000

a to jsi asi jedinej kterýmu jede SV na jedničku kilo a točí 12000ot... :rotfl:
apropo...i kdyby vytočila 12000 tak to kilo nehodí..

Autor:  jirin.sv [ úte 22. dub 2008 22:33:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

Nakouknete tady:
viewtopic.php?f=23&t=35
Ten Gear Controller umi to omezeni odblokovat. Jinak osobne teda do omezovace netocim SV pri zadnym kvaltu, ale nekomu se to hodit muze...

Autor:  loadr [ úte 22. dub 2008 23:39:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

o tom gear controler, nebo jak to je, jsem uvažoval, kvůli toho že to má ukazovat zařazený kvalt

Autor:  pylot [ stř 23. dub 2008 15:11:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

hele u popisku u toho gear contolleru pisou ze to odblokuje vykonove omezeni na 1. 2. 3. a 6. stupni... Nemyslij tim spis ze to vyradi omezovac otacek? To bych v zadnym pripade nenechal pac staci se jednou nehlidat a motor jde pres. Je to tam hned.
S tim odpojenim kabilku kvuli kroutaku na 2. a 3. stupni asi neco bude kdyz to pisou i na zahranicnich strankach. Ale je to skusim asi tezko kdyz jeste nemam ani papiry. Jinak funkci bych si predstavil jednoduse. Nejakej snimac snima jestli nemas zarazenej druhej bo trti kvalt a pokud jo tak da informaci jednotce a ta hodi jiskru treba o chvilku driv nebo dyl a tim se snizi kroutak protoze motor nepali v optimalni uvrati.

Autor:  popi [ stř 23. dub 2008 15:18:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

pylot píše:
hele u popisku u toho gear contolleru pisou ze to odblokuje vykonove omezeni na 1. 2. 3. a 6. stupni... Nemyslij tim spis ze to vyradi omezovac otacek? To bych v zadnym pripade nenechal pac staci se jednou nehlidat a motor jde pres. Je to tam hned.
S tim odpojenim kabilku kvuli kroutaku na 2. a 3. stupni asi neco bude kdyz to pisou i na zahranicnich strankach. Ale je to skusim asi tezko kdyz jeste nemam ani papiry. Jinak funkci bych si predstavil jednoduse. Nejakej snimac snima jestli nemas zarazenej druhej bo trti kvalt a pokud jo tak da informaci jednotce a ta hodi jiskru treba o chvilku driv nebo dyl a tim se snizi kroutak protoze motor nepali v optimalni uvrati.

a protože nepálí v optimální úvrati ,dochází k snížení výkonu v důsledu nevhodně spálené směsi a tím rozhodně k ekoligické úlevě... :lol:
taky nevím jak by to udělali i kdyby snímaš zařazené rchlosti na SV byl, když nemá RJ pro vstřikování... směs je nastavena mechanicky.... já vám teda fakt nevím... :scratch:

Autor:  Nejt [ stř 23. dub 2008 15:32:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: skrceni na 1. a 2. rychlosti

No týká se to karbecový verze a tady pochybuju, že to má nějaký čidlo v převodovce... u stříkačky budiž, ale tam zase tahle úprava není možná.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/