Kawa poskytl svou motorku na mereni. Grafy mame dva, ze dvojky a trojky. Vliv nebyl videt zadnej (nerikam, ze to nic nedela. Jen to na grafu proste nejni videt
). Pokud si dobre pamatuju, referencni grafy jsou bez ATRE.
Příloha:
SV1000_ATRE_2kvalt.JPG [ 165.43 KiB | Zobrazeno 3363 krát ]
Příloha:
SV1000_ATRE_3kvalt.JPG [ 160.56 KiB | Zobrazeno 3364 krát ]
V okynku dole pod grafy jsou pak namerene maximalni hodnoty vykonu a kroutaku na MOTORU. Brzda je chytra a umi si zjistit ztraty od kliky dal (stejne jako prevodovej pomer).
Hodnoty se lisi od toho, co udava vyrobce. Ale resil jsem to dnes (opet) s uciteli a sborne mi potvrdili, ze vyrobci proste kecaj. Castecne hraje roli marketing (vic nez konkurence = vetsi prodej), castecne fakt, ze ve fabrikach meri vykon zajetyho motoru primo na klice (odpada chyba mereni zpusobena dopocitavanim ztrat a prokluzem kola pri mereni), za naprosto idealnich podminek (tlak, vlhkost, teplota vzduchu a paliva, konstelace hvezd...
)
Pro ukazku jsem vylovil i graf BMW K1200S K5. Je to nejeta motorka (nema ani vyrazeny cisla, fabrika ji poskytla pro vyukovy ucely) komplet v originale. Papiry tvrdi tohle - 123 kW (167 bhp), 130 Nm (96 lb-ft) at 8,250 rpm (
http://www.bmwk1200s.com/K1200S-complete-product-info.htm ). Graf ale rika neco jinyho
Příloha:
K1200S 05.JPG [ 175.06 KiB | Zobrazeno 3375 krát ]
Na jare si dovezu svou mrchu a jedno ATRE cvicne vyrobim. Tim bych vyloucil, ze se nekde stala chyba (a pro porovnani bude k dispozici graf seriovyho SV650 K3 po 40k kilometru... Jsem zvedav, o kolik budu mit min oproti papirum
)