Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

co jeste vylepsit na sv?
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=4752
Stránka 1 z 1

Autor:  shark [ stř 04. úno 2015 12:26:03 ]
Předmět příspěvku:  co jeste vylepsit na sv?

napada vas nekoho co jeste muzu vylepsit na sv? krom vacek apod? do motoru se moc hrabat nechci bych neco urcite posr...
uz me napada jen powercommander, po nem koukam az pujde nekde za prijatelnou cenu

Autor:  Franta. [ stř 04. úno 2015 13:21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

Tak zalezi jakej cil sledujes. Kdybys stavel minitwin, tak bych to videl asi takhle:
- gumy: Pirelli Rosso Corsa a lepsi
- brzdy: radialni pumpa Brembo, sinter metalicky desticky, kapalina se zvysenym bodem varu (napr. RBF 600)
- podvozek: spravne nastavit dle hmotnosti jezdce a stylu jizdy (coz predpoklada stavitelnej podvozek, takze treba tlumic Wilbers nebo Ohlins za nejakejch 27k, dopredu pak tvrdsi pruziny)
- prepakovani stupacek
- vhodny riditka
- motor: zvyseni kompresniho pomeru snizenim hlavy, zmena casovani, laborace s vzduchovymi filtry, odlehceni rotoru, lehci pisty, PC, komplet svody

Osobne si myslim, ze ladit motor nema moc smysl. Jen pro zavodniky - 100 koni se z toho da prej dostat, ale pak ten motor nic nevydrzi a je to strasne drahy.

Spis si motorku postelovat aby to dobre brzdilo, drzelo to, nehoupalo se to, dobre se to ovladalo... Jen blba zmena riditek muze mit velikej efekt. Na nastaveni podvozku je na netu dost navodu.

Autor:  hOOrNeT [ stř 04. úno 2015 14:20:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

sdílím názor s Frantou. Sahat jen do podvozku a upravit si ergonomii dle svých požadavků. Víc dle mě nemá smysl.

Proč powercommander? Motor si nesednul s jiným výfukem?

Autor:  shark [ stř 04. úno 2015 15:57:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

tak predek mam gsxr zadek ninja, sice serie zadny ohlinc ale furt lepsi nez sv serie
prepacko mam
riditka radyalni pumpa brembo, brzdice r1 monobloky
gumy jsou spotrebak

powecommander spis pro prdel a vetsi svaly! :D

Autor:  Mira2B7 [ stř 04. úno 2015 16:16:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

Tak mě napadá

pořídit Ducati :thumbsup: :amen:

Autor:  Franta. [ stř 04. úno 2015 16:40:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

tak komponenty uz tam mas, ted to jen spravne nastav a pak uz jen misku a muzes na zavody:

Přílohy:
turkeypan-1.jpg
turkeypan-1.jpg [ 109.04 KiB | Zobrazeno 7591 krát ]

Autor:  shark [ stř 04. úno 2015 23:17:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

Mira2B7 píše:
Tak mě napadá

pořídit Ducati :thumbsup: :amen:

zajimavej napad ale spis Obrázek

Autor:  zdeněk [ čtv 05. úno 2015 11:37:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

Svět se v prdel obrací ,administrátor fora Suzuki SV propaguje Hondu!!! :cry:

Autor:  speedymratin [ čtv 05. úno 2015 21:11:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

zdeněk píše:
Svět se v prdel obrací ,administrátor fora Suzuki SV propaguje Hondu!!! :cry:

:banghead: Možná už jsme v ........ Zdendo.

Autor:  Franta. [ čtv 05. úno 2015 21:36:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

Kdyby jen propagoval, jeste na Honde jezdi! Upalme ho v kleci :D

Jinak inspirace, kdyby slo i o vzhled:

Přílohy:
DSCN1520.JPG
DSCN1520.JPG [ 88.41 KiB | Zobrazeno 7489 krát ]

Autor:  shark [ čtv 05. úno 2015 22:41:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

kuci kuci
proto resim co jeste provedu s sv aby me to bavilo
lhat si nebudem i ta honda co mam je mnohem lepsi nez sv a tim myslim i to moje predelany

Autor:  hOOrNeT [ čtv 05. úno 2015 23:19:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

to nemusíme. Stačí mrknout na původní cenu strojů a je hned jasno :grin:

Tak mě ale teď napadá, když už tu žvaníme o těch úpravách...

Napadla mě změna sekundárního převodu. Na pastorku zmenšit o jeden zub. Tedy, první dva kvalty jsou i tak dost krátké... :cray: , Ale na druhou stranu mi to na pětku jede tachometrových 200 a to mi připadá zbytečný. Tuto rychlost dosahuji na jedné trase kde jde o táhlý kopec, před ním je zatáčka a na jeho horizontu také, takže jde o co možná nejrychlejší "rozmotání" motorky. Má někdo zkušenosti? Jde mi o to, jestli ti o kousek "kratší" převody v praxi opravdu pomůžou na stejném úseku k lepšímu "rozmotání" na vyšší rychlost, nebo to nemá smysl a je lepší zůstat u origo převodu a např tu pětku nechat motat samotnou. Dle výpočtů bych při změně pastorku mínus jeden zub dával šestku někde nad 180km/hod a dál by to tahala šestka v rozumnějším spektru otáček s vyšším výkonem dle grafů...

Na cestování i maximální rychlost je to jasné.... jde mi o lítačky okolo komína na pěkných okreskách plných zatáček, kde ti zkrátka jde o maximální zrychlení mezi zatáčkami

snad se chápeme. Zima je dlouhá, tak proč si o tom nepokecat :-D :-D
PS: Hledal jsem i v historii, ale tam se řeší spíše popojíždění ve městě a to mě až tak nezajímá.

Autor:  Franta. [ pát 06. úno 2015 0:18:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

Ja ted delam matematickej model abych mohl merit vykon dle GPS (ano, zima je dlouha :D), takze mam po ruce vzorecky:

prevody 45/15, rychlost v km/h na 1. az 6. stupen prevodovka pro verzi N, zadni guma 160/60, 10500 otacek/min:
80.08910591
110.9168766
142.8255722
175.1993686
205.0981162
231.609036

46/15
78.34803839
108.5056401
139.7206685
171.3906867
200.6394615
226.574057

44/15
81.90931287
113.4377147
146.0716079
179.1811724
209.759437
236.8728778

(Sedi to, potvrezno empirickym merenim GPS na dvojku do omezovace 45/15: 110,88 km/h)

Ja tam od puvodniho majitele taliana mel 46/15, pak jsem tam dal origo 45/15 a jedinej rozdil asi je, ze to ted jde lip plynem na zadni. Fakt nevim, jestli to krom akcelerace z nuly jde poznat. Rozhodne to nezpusobilo, ze bych jezdil rychlejc zatacky. Tam je to o gumach, o trail brakingu atd. Letos jsem pri akceleraci ze zatacky nakreslil smyk a spadnul, taky tam mam nakej tlumic z kapotovany konfekce jako shark, ale vazne uvazuju o necem funkcnim jako ten Wilbers nebo Ohlins…

Autor:  Pšán [ pát 06. úno 2015 3:10:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

Too hoornet:
..jezdím 14-ku pastorek asi čtyři roky a vím,že origo se tam už nikdy nevrátí..
..je to stejné,jako dát o tři zuby větší rozetu..maximálka o něco spadne,což mě na naháči vůbec
netrápí,ale zátah je znatelnější a to i na vyšší kvalty a v kopcích nevadne,takže na moje poletování
po Beskydech ideál..
..kup pastorek a zkus..těch pár piv co to stojí tě v případě,že ti to nebude sedět,nebude tolik bolet
jako koupě větší rozety..

Too Franta:
..hoornet se baví o pastorku..jeden zub na rozetě skoro nic neřeší..na pastorku ten rozdíl je znát..
..na laborování s různými pastorky,rozetami,otáčkami,kvalty a výslednými rychlostmi
je ideál tohle http://www.gearingcommander.com/ ..
..možná to někomu příjde vhod..

Autor:  hOOrNeT [ pát 06. úno 2015 9:21:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

přesně v tom gearingcommanderu jsem to nedávno počítal ;)

Díky za tvé poznatky, Pšáne :good:

Autor:  Franta. [ pát 06. úno 2015 10:13:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: co jeste vylepsit na sv?

Aha, sry, pastorek jsem prehlid. Tam uz nejakej rozdil je, do Sosny by to mohlo bejt dobry:

74.74965739
103.522176
133.3035557
163.5190283
191.4244608
216.1679281

Zajimavej web, ja si to spocetl v Excelu.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/