Právě je pon 28. črc 2025 23:53:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: pát 04. led 2008 21:45:07 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13
Příspěvky: 159
Bydliště: Mělník
Máte někdo vyzkoušené tyto brzdové desky GOLD FREN,SBS,EBC a co váš názor na pancéřový hadice.Máte někdo na 650 tlumič řízení a když tak jakej.Nevíte kde sehnat odrazku do podsedlovky v mojí galérce.

_________________
Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: pát 04. led 2008 22:31:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
lojzek píše:
Máte někdo vyzkoušené tyto brzdové desky GOLD FREN,SBS,EBC a co váš názor na pancéřový hadice.Máte někdo na 650 tlumič řízení a když tak jakej.Nevíte kde sehnat odrazku do podsedlovky v mojí galérce.

já mám vyzkoušené GoldFren... z haly nevím typ.. ale označení směsi je P... brzděj o trochu líp než sériový tocico...
na jeden kotouč dopředu stojí 750kč...

ámoš jezdí SP1 na okruhu a taky GoldFren, jen racing směs...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: pon 21. led 2008 21:49:05 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13
Příspěvky: 159
Bydliště: Mělník
lojzek píše:
Máte někdo vyzkoušené tyto brzdové desky GOLD FREN,SBS,EBC a co váš názor na pancéřový hadice.Máte někdo na 650 tlumič řízení a když tak jakej.Nevíte kde sehnat odrazku do podsedlovky v mojí galérce.


to nikdo nezkoušel panceřovky.

_________________
Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: pon 21. led 2008 23:52:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Když vydržíš ještě tak měsíc dva, potom ti dám klidně report, velice brzy budu pancéřovky objednávat.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: úte 22. led 2008 11:31:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 15:34:15
Příspěvky: 18
Já pancéřovky mám na SV650 r.v. 2002, ale najel sem s nima 400km...takže ti hodím info na jaře též, ale podle mě ten rozdíl tam je poznat, možná jen v hlavě, ale to taky pomáhá :hello:

_________________
http://www.maykl-design.wz.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: úte 22. led 2008 23:43:10 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13
Příspěvky: 159
Bydliště: Mělník
ja že na zadku budu měnit desky a hadice maj interval 6 let na výměnu tak jestli koupit gumu nebo pancéřovku,ale když do toho dete tak je koupím taky.

_________________
Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: úte 22. led 2008 23:45:54 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13
Příspěvky: 159
Bydliště: Mělník
vlastně de voto aby na tom zadku nebyla moc agresivní.

_________________
Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: úte 22. led 2008 23:57:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
lojzek píše:
vlastně de voto aby na tom zadku nebyla moc agresivní.

aha, takže aby nebyla brzda tak agresivní, tak na ni hodit pancéřované hadice jo...
tahle pohádka se mi moc nelíbí..

zadní brzdou stejně nebudeš moc brzdit, já na ni za celo sezónu šlápl tak 10x a to ne že bych musel ,ale jen proto že jsem chtěl...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 0:18:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:37:59
Příspěvky: 244
Bydliště: Velké Meziříčí a Praha 6
kamos je mel na SV 2002
prodal ji ted na podzim, jedu za nim na kalbu pristi tejden, ho vyzpovidam a dam info, na pc doma jsem mel nekde i fotky, tak to sem hodim

_________________
malinkaty kolo s pomocnejma koleckama > vetsi kolo bez pomocnejch kolecek > Jawa 50 > Jawa 250 > SV 650 N K3 + jednokolka :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 0:41:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Popi - no já chcu pancíř i na zadek... na ty smyky potřebuju sakra tvrdou brzdu!!! Pokud tě uprostřed smykování zradí brzda a zadní kolo se odblokuje, letíš na držku hned!

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 0:44:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Neith píše:
Popi - no já chcu pancíř i na zadek... na ty smyky potřebuju sakra tvrdou brzdu!!! Pokud tě uprostřed smykování zradí brzda a zadní kolo se odblokuje, letíš na držku hned!

jo, ale s pancířkama ti to nebude brzďit víc... pořád stejně, jen reakce při sešlápnutí bude rychlejší...
jinak souhlasím, jak se ve smyku kolo chytí, tak to je kopanec jako kráva...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 0:48:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jasně, však víš, jak to myslím... ono to brzdí dobře, ale musím na to dupnout fest. No a při smykování se ta noha občas povolí no... takže u toho pancíře doufám, že to nebude vyžadovat tak velkou sílu na páce.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 0:52:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Neith píše:
Jasně, však víš, jak to myslím... ono to brzdí dobře, ale musím na to dupnout fest. No a při smykování se ta noha občas povolí no... takže u toho pancíře doufám, že to nebude vyžadovat tak velkou sílu na páce.

kuci ušaťí, kolikrát to ještě zopakuju? budeš na to muset špápnout stejnou silou jako s obyč hadicí, jen spotřebuješ míň práce(energie) na vytvoření stejný síly!!!

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 1:02:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No moment a jaký je v tom rozdíl?? Prostě pro vyvinutí stejné brzdné síly budu muset vyvinout menší sílu na páčce! Brzda nebude lepší, ale já prostě nebudu muset tak tvrdě na páku... myslím, že si rozumíme (koneckonců už jsme se o tom párkrát bavili). Jednoduše se více mnou vyvinuté energie přenese až na pístky ve třmenu, protože nedojde k její částečné ztrátě roztahováním gumové hadice v případě originálu.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 1:07:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Neith píše:
No moment a jaký je v tom rozdíl?? Prostě pro vyvinutí stejné brzdné síly budu muset vyvinout menší sílu na páčce! Brzda nebude lepší, ale já prostě nebudu muset tak tvrdě na páku... myslím, že si rozumíme (koneckonců už jsme se o tom párkrát bavili). Jednoduše se více mnou vyvinuté energie přenese až na pístky ve třmenu, protože nedojde k její částečné ztrátě roztahováním gumové hadice v případě originálu.

ne! sílu budeš muset vivinout stejnou!!! ale práci menší!!! síla F [N] není to stejný jako práce W=F*s [J]. budeme muset na pivko... pak důkladně vysvětlím ;)

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 10:49:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No tak dobrý, ale mám dojem, že to bude spíš o vysvětlování pojmů než o vysvětlování principu fungování pancéřovek... prostě vím, proč je chcu! :)

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 13:30:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. pro 2007 23:55:47
Příspěvky: 114
Bydliště: Zlínsko
Neith> podle mě se ti Popi snaží vysvětlit, že to nebude mít tak velký efekt, jak od toho čekáš..
pancířky jsou dobré i na autě z hlediska bezpečnosti, pač gumové hadičky se můžou nedejbůh o něco rozříznout..

_________________
Babetta > Jawa 350/640 > Honda X8R-X> Honda NES 150 > SV650SK4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 13:34:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No já od toho vůbec neočekávám zázraky... prostě to beru jako jednu z možností, jak vylepšit brzdy, a tak to chcu zkusit. Nikdo z nás s tím zatím nemá zkušenosti.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 14:44:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
je to jen fyzika, vím přesně co to s brzdama udělá protože se to dá fyzikálně popsat...

v kostce:
pro dosažení stejnýho brzdnýho účinku musíš vynaložit stejnou sílu u obou typů hadic.
u pancéřek tolik nepromáčkneš brzdovou páčku jako u gumovejch protože se neroztahujou.
takže pohyb páčkay bude kratší. a ze vztahu W=F*s je zdřejmé že pokud bude dráha pášky kratší tak i vynaložená práce(energie) bude nižší o pár jednotek J.

takže nástup brzd bude razantnější, bez proldev a při kratším zdvihu páčky.
nic jinýho to nezpůsobí.
pokud chceš aby to brzdilo víc a přitom jsi páčku mačkal stejnou silou tak musíš zainvestovat do měkkčí směsi brzdovejch desek nebo upravit poměr průměrů pumpa/třmen...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy,tlumič řízení,odrazka
Nový příspěvekNapsal: stř 23. led 2008 23:16:10 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13
Příspěvky: 159
Bydliště: Mělník
popiSV píše:
lojzek píše:
vlastně de voto aby na tom zadku nebyla moc agresivní.

aha, takže aby nebyla brzda tak agresivní, tak na ni hodit pancéřované hadice jo...
tahle pohádka se mi moc nelíbí..

zadní brzdou stejně nebudeš moc brzdit, já na ni za celo sezónu šlápl tak 10x a to ne že bych musel ,ale jen proto že jsem chtěl...

si to přehodil ja myslel s pancířem že bude (vlastně jak sto napsal bude dřív nastupovat) agresivnější,jinak zadní brzdu na motce taky moc nepoužívám jenže sem někde čet že sv má předek slabej a zadek dobrej a nemůžu to posoudit jelikož jsem sv kupoval když už byla kosa a první cesta z bazaru byla za deště a podruhý jsem udělal jen menší kolo okolo komína na doplnění nádrže

_________________
Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz