Právě je sob 24. srp 2019 7:13:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: pát 04. črc 2008 12:02:48 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 07. dub 2008 20:59:10
Příspěvky: 26
TRE timing retard eliminator v podstatě to přesvědčí ECU že má použít mapu 6 rychlostního stupně u stupňů 1-5. Odstraněním tohoto omezení se zlepší průběh točivého momentu a zlepší reakce na otevření plynu. Stačí přidat 15kohm za 5,- odpor na správné místo: http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=20208 tady je návod. :good:


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 07. črc 2008 9:23:32 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 07. dub 2008 20:59:10
Příspěvky: 26
TRE jsem v pátek udělal a musím říct že rozdíl tam je. Hlavně se motor lépe vytáčí. Občas se mi stalo při meziplynu že se to jako přidusilo to už se neděje zdá se že se trochu zvětšil krouťák.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 07. črc 2008 19:44:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. led 2008 11:06:21
Příspěvky: 528
Bydliště: Hradec Králové
u šestpade tohle nejde ?

_________________
Moped Stadion S11 ---> Jawa 175 ---> Motorkář Suzuki SV 650S (03), nebo-li lovec holubů.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 09. črc 2008 9:47:44 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00
Příspěvky: 40
To sou ale moc dobre rady:)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 09. črc 2008 10:25:49 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 07. dub 2008 20:59:10
Příspěvky: 26
U starý už to tady někde popsáno bylo jak je na tom nová 650 nevím


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 09. črc 2008 12:46:59 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00
Příspěvky: 40
Zitra koupim odpor a zkusime to doma.Pak dam vedet jak to dopadlo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 09. črc 2008 13:08:58 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01
Příspěvky: 1138
pak dej vedet udelal bych to taky

_________________
pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 16. črc 2008 18:01:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
U staryho primo tohle nejde ta nema zadny palivovy mapy. Tam je to trosku o necem jinym a rozdil je malej a jenom na 2. a 3. rychlosti.

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 03. srp 2008 10:20:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
zkoušel už to někdo na 650 stříkačce?

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 09. srp 2008 19:32:48 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 26. úno 2008 22:24:00
Příspěvky: 40
Tak jsem to dneska vyzkousel.Nejdriv sem nevedel jakej odpor koupit,jeste se radej podle W,ale s tim jsem si poradil.Po zapojeni me prislo,kdyz je motor studej,tak docela kolisaji otacky.Sice ne o moc,ale malo jo,je to slyset na motoru.Jako by vstrikovani nevedelo ze ma pouzit jako by sitic.Ale jinak pri jizde pohoda,motor jde lip do otacek.Uvidime casem,jestli se me to jen nezdalo to zlepseni.Prace samotna tak na 2O min,vic ne.Za pripadne hrubky se omlouvam,cestina je moje slaba stranka.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 19. říj 2008 12:00:05 
Offline
nováček

Registrován: pon 01. zář 2008 17:50:55
Příspěvky: 5
Nevím, jak je to u litrů, ale u 650 r.v. 2003 a vejš by to mělo jít podstatně jednodušeji. Stačí odpojit senzor zařazené rychlosti a ECU si nastaví mapu jako by tam byl zařazenej pátej stupeň. Pokud se nepletu, tak by zpoždění předstihu mělo bejt jen na 2. a 3. stupni, takže ta pětka vyhovuje. Nevýhodou ale je, že nebude indikovanej neutrál a taky bude pravděpodobně svítit chybová kontrolka na palubce. Sám jsem to nezkoušel, takže nevím jak velký je u 650 zlepšení.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 20. říj 2008 17:51:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no tak že se tím změní palivová mapa je velkej pojem.... ale na ketrou veličinu to teda má vliv?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 20. říj 2008 21:09:03 
Offline
nováček

Registrován: pon 01. zář 2008 17:50:55
Příspěvky: 5
Co se všude píše, tak to má upravovat předstih - zmenší ho to, ale můj osobní názor je, že to u stříkaček nemůže bejt jen předstih, protože přece nebude Suzuki vyhánět z kapsy svejch zákazníků peníze za benzín, když se ta mapa nechá upravit - (logicky by měl bejt menší vstřik, aby to stihlo shořet a dělalo to menší kravál). Jsou to ale jen domněnky, doma mám sice celej servisní manuál, ale o tomhle v něm samozřejmě nepíšou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 20. říj 2008 22:10:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
předstih, neboli předvstřik je dle mého nějakou zdřejmě nelineární funkcí otáček, ale ne jednotlivých rychlostních stupňů... Ale je to jen moje vize...


Je tu někdo kdo otom ví víc?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 20. říj 2008 22:37:46 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
Příspěvky: 433
Bydliště: Praha
Ja o tom tedy vic nevim :) Ale taky mi pripada jako kravina upravovat idealni predstih a tim padem, jak napsal cz125, plitvani paliva. Pravdepodobnejsi by mi prisla uprava max. pruchodu vzduchu a paliva (u karbce staci jen vzduch).

_________________
bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 20. říj 2008 22:44:35 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
Příspěvky: 433
Bydliště: Praha
popiSV píše:
předstih, neboli předvstřik je dle mého nějakou zdřejmě nelineární funkcí otáček, ale ne jednotlivých rychlostních stupňů... Ale je to jen moje vize...


Je tu někdo kdo otom ví víc?

Jinak predstih rozhodne neni predvstrik. Princip je stejny, akorat s tim, ze predstih je u benzinovych a predvstrik u naftovych motoru. Predstih je v podstate moment jiskry svicky jeste v pracovni casti komprese motoru, tesne PRED horni uvrati pistu, aby se smes rozhorela a expandovala idealne presne v horni uvrati. Je-li predstih vetsi, expanduje palivo jeste pred horni uvrati a radikalne brzdi chod motoru, pokud se vubec roztoci a jakmile je maly, palivo se rozhori pozde a dohoriva jeste v dobe, kdy uz jde pist nahoru.

_________________
bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 11. led 2010 17:56:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2609
Bydliště: Štatl
Tak,posnažím se obnovit tuto debatu...
Kdo to všecko udělal,jaké jsou rozdíly?
Mám po záruce,před sezonou bych to chtěl dělat...takže mě zajímá,má to smysl?
Díky za info.... :wave:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 11. led 2010 18:07:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
keyman píše:
Jinak predstih rozhodne neni predvstrik. Princip je stejny, akorat s tim, ze predstih je u benzinovych a predvstrik u naftovych motoru. Predstih je v podstate moment jiskry svicky jeste v pracovni casti komprese motoru, tesne PRED horni uvrati pistu, aby se smes rozhorela a expandovala idealne presne v horni uvrati. Je-li predstih vetsi, expanduje palivo jeste pred horni uvrati a radikalne brzdi chod motoru, pokud se vubec roztoci a jakmile je maly, palivo se rozhori pozde a dohoriva jeste v dobe, kdy uz jde pist nahoru.

Jo, to je pravda...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 12. led 2010 9:43:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
take me to zajima :) tady jsem něco našel. ale zajímalo by mě kde seženu tu krabičku.
http://www.trackdayelectronics.com/downloads.php
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
a tady je o tom taky dost http://www.sv-portal.com/forums/showthr ... ing+retard

česky, resp se mi to nechtelo prekladat tak to je prelozene nahrubo v translatoru
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=85578

video je tu http://www.youtube.com/watch?v=v7vtRmviMEk

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz