Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=23&t=692
Stránka 1 z 2

Autor:  MAKO [ pát 04. črc 2008 12:02:48 ]
Předmět příspěvku:  levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

TRE timing retard eliminator v podstatě to přesvědčí ECU že má použít mapu 6 rychlostního stupně u stupňů 1-5. Odstraněním tohoto omezení se zlepší průběh točivého momentu a zlepší reakce na otevření plynu. Stačí přidat 15kohm za 5,- odpor na správné místo: http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=20208 tady je návod. :good:

Autor:  MAKO [ pon 07. črc 2008 9:23:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

TRE jsem v pátek udělal a musím říct že rozdíl tam je. Hlavně se motor lépe vytáčí. Občas se mi stalo při meziplynu že se to jako přidusilo to už se neděje zdá se že se trochu zvětšil krouťák.

Autor:  houpacka [ pon 07. črc 2008 19:44:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

u šestpade tohle nejde ?

Autor:  CoF [ stř 09. črc 2008 9:47:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

To sou ale moc dobre rady:)

Autor:  MAKO [ stř 09. črc 2008 10:25:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

U starý už to tady někde popsáno bylo jak je na tom nová 650 nevím

Autor:  CoF [ stř 09. črc 2008 12:46:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

Zitra koupim odpor a zkusime to doma.Pak dam vedet jak to dopadlo.

Autor:  sting [ stř 09. črc 2008 13:08:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

pak dej vedet udelal bych to taky

Autor:  pylot [ stř 16. črc 2008 18:01:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

U staryho primo tohle nejde ta nema zadny palivovy mapy. Tam je to trosku o necem jinym a rozdil je malej a jenom na 2. a 3. rychlosti.

Autor:  Kasym [ ned 03. srp 2008 10:20:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

zkoušel už to někdo na 650 stříkačce?

Autor:  CoF [ sob 09. srp 2008 19:32:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

Tak jsem to dneska vyzkousel.Nejdriv sem nevedel jakej odpor koupit,jeste se radej podle W,ale s tim jsem si poradil.Po zapojeni me prislo,kdyz je motor studej,tak docela kolisaji otacky.Sice ne o moc,ale malo jo,je to slyset na motoru.Jako by vstrikovani nevedelo ze ma pouzit jako by sitic.Ale jinak pri jizde pohoda,motor jde lip do otacek.Uvidime casem,jestli se me to jen nezdalo to zlepseni.Prace samotna tak na 2O min,vic ne.Za pripadne hrubky se omlouvam,cestina je moje slaba stranka.

Autor:  cz125 [ ned 19. říj 2008 12:00:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

Nevím, jak je to u litrů, ale u 650 r.v. 2003 a vejš by to mělo jít podstatně jednodušeji. Stačí odpojit senzor zařazené rychlosti a ECU si nastaví mapu jako by tam byl zařazenej pátej stupeň. Pokud se nepletu, tak by zpoždění předstihu mělo bejt jen na 2. a 3. stupni, takže ta pětka vyhovuje. Nevýhodou ale je, že nebude indikovanej neutrál a taky bude pravděpodobně svítit chybová kontrolka na palubce. Sám jsem to nezkoušel, takže nevím jak velký je u 650 zlepšení.

Autor:  popi [ pon 20. říj 2008 17:51:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

no tak že se tím změní palivová mapa je velkej pojem.... ale na ketrou veličinu to teda má vliv?

Autor:  cz125 [ pon 20. říj 2008 21:09:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

Co se všude píše, tak to má upravovat předstih - zmenší ho to, ale můj osobní názor je, že to u stříkaček nemůže bejt jen předstih, protože přece nebude Suzuki vyhánět z kapsy svejch zákazníků peníze za benzín, když se ta mapa nechá upravit - (logicky by měl bejt menší vstřik, aby to stihlo shořet a dělalo to menší kravál). Jsou to ale jen domněnky, doma mám sice celej servisní manuál, ale o tomhle v něm samozřejmě nepíšou.

Autor:  popi [ pon 20. říj 2008 22:10:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

předstih, neboli předvstřik je dle mého nějakou zdřejmě nelineární funkcí otáček, ale ne jednotlivých rychlostních stupňů... Ale je to jen moje vize...


Je tu někdo kdo otom ví víc?

Autor:  keyman [ pon 20. říj 2008 22:37:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

Ja o tom tedy vic nevim :) Ale taky mi pripada jako kravina upravovat idealni predstih a tim padem, jak napsal cz125, plitvani paliva. Pravdepodobnejsi by mi prisla uprava max. pruchodu vzduchu a paliva (u karbce staci jen vzduch).

Autor:  keyman [ pon 20. říj 2008 22:44:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

popiSV píše:
předstih, neboli předvstřik je dle mého nějakou zdřejmě nelineární funkcí otáček, ale ne jednotlivých rychlostních stupňů... Ale je to jen moje vize...


Je tu někdo kdo otom ví víc?

Jinak predstih rozhodne neni predvstrik. Princip je stejny, akorat s tim, ze predstih je u benzinovych a predvstrik u naftovych motoru. Predstih je v podstate moment jiskry svicky jeste v pracovni casti komprese motoru, tesne PRED horni uvrati pistu, aby se smes rozhorela a expandovala idealne presne v horni uvrati. Je-li predstih vetsi, expanduje palivo jeste pred horni uvrati a radikalne brzdi chod motoru, pokud se vubec roztoci a jakmile je maly, palivo se rozhori pozde a dohoriva jeste v dobe, kdy uz jde pist nahoru.

Autor:  Kawa [ pon 11. led 2010 17:56:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

Tak,posnažím se obnovit tuto debatu...
Kdo to všecko udělal,jaké jsou rozdíly?
Mám po záruce,před sezonou bych to chtěl dělat...takže mě zajímá,má to smysl?
Díky za info.... :wave:

Autor:  popi [ pon 11. led 2010 18:07:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

keyman píše:
Jinak predstih rozhodne neni predvstrik. Princip je stejny, akorat s tim, ze predstih je u benzinovych a predvstrik u naftovych motoru. Predstih je v podstate moment jiskry svicky jeste v pracovni casti komprese motoru, tesne PRED horni uvrati pistu, aby se smes rozhorela a expandovala idealne presne v horni uvrati. Je-li predstih vetsi, expanduje palivo jeste pred horni uvrati a radikalne brzdi chod motoru, pokud se vubec roztoci a jakmile je maly, palivo se rozhori pozde a dohoriva jeste v dobe, kdy uz jde pist nahoru.

Jo, to je pravda...

Autor:  tony_ul [ úte 12. led 2010 9:43:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

take me to zajima :) tady jsem něco našel. ale zajímalo by mě kde seženu tu krabičku.
http://www.trackdayelectronics.com/downloads.php
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
a tady je o tom taky dost http://www.sv-portal.com/forums/showthr ... ing+retard

česky, resp se mi to nechtelo prekladat tak to je prelozene nahrubo v translatoru
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=85578

video je tu http://www.youtube.com/watch?v=v7vtRmviMEk

Autor:  marek193 [ stř 11. lis 2020 10:31:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: levné užitečné modifikace SV 1000 část 1 TRE

Rád bych obnovil opět tuto debatu. Má momentálně někdo zkušenost s tou podomácku dělanou metodou TRE? Nebo Neválí se někomu doma TRE na prodej?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/