Právě je pon 02. čer 2025 23:50:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 185 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: úte 09. čer 2009 21:38:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Je lepší stavitelnej a pokud na něj máš, tak ho pořiď. Jináč stačí dát kompromis nebo když jezdíš jen na okruhu, tak tam dát hustší olej a je to taky vyřešený.

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: stř 10. čer 2009 18:05:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Shorty píše:
Je lepší stavitelnej a pokud na něj máš, tak ho pořiď. Jináč stačí dát kompromis nebo když jezdíš jen na okruhu, tak tam dát hustší olej a je to taky vyřešený.

Já jsem si takto upravil seriový tlumič...
zkoušel jsme tam různý viskozity olejů, až jsem se dostal na nejhustší hydraulickej olej co jsme sehnal... ale stále mi to nestačilo..

Nakonec vyhrál převodový olej PP90 který je skoro jak med... a je to super...
Jen při malé rychlosti se s tím hůř manipuluje...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: stř 10. čer 2009 20:48:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
při otáčení na místě je to bezpředmětný, hlavní je že to funguje na cestách. A jaký máš teď pocity z řízení oproti SV bez tlumiče?

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: stř 10. čer 2009 20:59:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Shorty píše:
při otáčení na místě je to bezpředmětný, hlavní je že to funguje na cestách. A jaký máš teď pocity z řízení oproti SV bez tlumiče?

neuvěřitelný... je to paráda... ale v hodně pomalejch a utáhlejch zatáčkách si myslím že mi to bude na obtíž, tak teprve uvidím, jestli jsem to s tím hustým olejem nepřehnal...

ale je zbytečný utrácet za stavitelnej takový nehorázný prachy...

pokud chceš jen aby to tlumilo, tak seriovej z nějaký machny jen ošéfuješ olejem dle libosti nebo ho předěláš na stavitelnej jak Jimbo..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: pát 12. čer 2009 0:44:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Popis - no uvidíš, ale podle měs to přehnal :)... já si svůj tlumič jednou z prdele nastavil na co nejtužší a nebylo to vůbec dobrý, při agresivních manévrech tě to prostě zpomalí. Třeba na dromu i tyhle vály podlíhají docela ohřívání a ty převodové oleje mají tendenci pěnit, což taky není gut. Ale možná se mýlím, to chce samozřejmě nejdřív zkusit.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: pát 12. čer 2009 22:52:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Nejt píše:
Popis - no uvidíš, ale podle měs to přehnal :)... já si svůj tlumič jednou z prdele nastavil na co nejtužší a nebylo to vůbec dobrý, při agresivních manévrech tě to prostě zpomalí. Třeba na dromu i tyhle vály podlíhají docela ohřívání a ty převodové oleje mají tendenci pěnit, což taky není gut. Ale možná se mýlím, to chce samozřejmě nejdřív zkusit.

pčevodové oleje podle mě nemají vůbec tendenci pěnit a kromě toho se do starších hydraulických systémů běžně dávají místo předepsaného..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: pát 12. čer 2009 22:53:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no, to ale nic nemění na tom, zdali jsem to přehnal nebo ne... to se prostě uvidí...

ale je to celkem fuck... mám doma 5 viskozit oleje a jeden tam dám... je to otázka 30min...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: pát 12. čer 2009 23:26:44 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
hm, kua ... repase tlumice rizeni me taky ceka, pac ten muj uz jaksi moc netlumi :( ale to budu resit az pres zimu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: sob 13. čer 2009 2:09:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Popis - ohledně toho pěnění mě s tím obeznámil známej, kterej do tohodle přesně fušuje, když jsem se ho zeptal na použití převodovýho oleje do tlumičů na SV... v převodovce ani v motoru a prostě tam, kde jde především o mazací funkci, to pěnění nevadí, ale v hydraulických systémech jo a u tlumičů tím tuplem.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: sob 13. čer 2009 12:37:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
mateSAS píše:
hm, kua ... repase tlumice rizeni me taky ceka, pac ten muj uz jaksi moc netlumi :( ale to budu resit az pres zimu...

Pokud myslíš sériovej tlumič co je na pyčoletech, tak to je otázka pár chvil, vyměnit gufera a nalit novej olej...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: sob 13. čer 2009 12:41:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Nejt píše:
Popis - ohledně toho pěnění mě s tím obeznámil známej, kterej do tohodle přesně fušuje, když jsem se ho zeptal na použití převodovýho oleje do tlumičů na SV... v převodovce ani v motoru a prostě tam, kde jde především o mazací funkci, to pěnění nevadí, ale v hydraulických systémech jo a u tlumičů tím tuplem.

tam kde se do oleje může zamíchat vzduch to plně chápu, ale v tlumiči řízení vzduch nechat nemůžeš a je to docela mord ho složit tak, aby ti tam nezbyla ani bublinka, jinak je to potom o ničem...

Pokud se ti to povede a vzduch tam nenecháš, nemá ti tam co pěnit... toť můj názor..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: sob 13. čer 2009 12:47:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
No jak ho složit aby tam nebyla ani bublinka? :scratch: aj u sériových tlumičů z výroby tam nějakej vzduch je, ale obvykle se projevuje až v horní úvrati chodu tlumiču, čili tam kde už není vzhledem k raidu řidítek používanej....

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: sob 13. čer 2009 12:54:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Jimbo píše:
No jak ho složit aby tam nebyla ani bublinka? :scratch: aj u sériových tlumičů z výroby tam nějakej vzduch je, ale obvykle se projevuje až v horní úvrati chodu tlumiču, čili tam kde už není vzhledem k raidu řidítek používanej....

to s tebou nesouhlasím...

pokud motorku překlápíš, tak bublinka cestuje za strany na stranu a vždy se může dostat přes pístek...

minimálně ten můj seriovej má ještě takovej parádn odvzdušňovací šroub, ale i pomocí toho šroubu je to celkem porod... Já jsme si dal kurva záležet, ale malinká bublinka mi tam stejně zbyla...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: sob 13. čer 2009 12:57:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
jo a nejlepší je ho naplnit ponořenej pod hladinu oleje,, to ti tam bublinka nezůstane..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: sob 13. čer 2009 12:58:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
popi píše:
Jimbo píše:
No jak ho složit aby tam nebyla ani bublinka? :scratch: aj u sériových tlumičů z výroby tam nějakej vzduch je, ale obvykle se projevuje až v horní úvrati chodu tlumiču, čili tam kde už není vzhledem k raidu řidítek používanej....

to s tebou nesouhlasím...

pokud motorku překlápíš, tak bublinka cestuje za strany na stranu a vždy se může dostat přes pístek...

minimálně ten můj seriovej má ještě takovej parádn odvzdušňovací šroub, ale i pomocí toho šroubu je to celkem porod... Já jsme si dal kurva záležet, ale malinká bublinka mi tam stejně zbyla...

No ten šroub tam mám taky, ale jak píšeš, malá bublinka tam zůstala....
No jinak nevím zkoušel sem ho všelijak naklánět a třepat s ním a tak, ale dělalo to pořád na stejným místě... ale tož to je fuk

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: sob 13. čer 2009 12:58:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
popi píše:
jo a nejlepší je ho naplnit ponořenej pod hladinu oleje,, to ti tam bublinka nezůstane..

Tolik oleju nebylo, dával sem tam co mně zbyl z vidlic...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: IXIL
Nový příspěvekNapsal: sob 13. čer 2009 13:45:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Jimbo píše:
popi píše:
jo a nejlepší je ho naplnit ponořenej pod hladinu oleje,, to ti tam bublinka nezůstane..

Tolik oleju nebylo, dával sem tam co mně zbyl z vidlic...

kup 2l a v uříznutý PET lahvi to jde taky... pokud na bublinky nesereš ;)

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: ixil z horneta
Nový příspěvekNapsal: čtv 24. zář 2009 9:30:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 11:33:24
Příspěvky: 195
Bydliště: MB,HK,PBce,Frydštejn
Kamos si koupil horneta a mel na tom ixila, jenze se mu nelibil ten kraval,tak tam dal origo! ja bych ho od nej koupil, mam par otazek, asi zrejmne nevadi ze je z hornata ze? tyhle vyfuky budou vice mene univerzalni ne? pak jestli do ixilu se da vlozit tlumici vlozka? Nejaky ecko a vyrobni cislo to na sobe ma,takze homologaci taky ze?A posledni,ze delanej na prirubu,myslite ze bych nekde sehnal mezikus na sv 02??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ixil z horneta
Nový příspěvekNapsal: čtv 24. zář 2009 9:49:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
tlumící vložku na něj dělaj tak si myslim, že ju seženeš, mezikus s přírubou jedině z nějaký machny a navařit, bo nechat někde udělat, tenax, creptus, třeba by ti to tam udělali. jinak na každou machnu neni ten lauf stejnej..má různou velikost, délku, vatu atd.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ixil z horneta
Nový příspěvekNapsal: čtv 24. zář 2009 11:37:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Laďák z horneta na to nedávej, univerzální je to vodsaď pocať, když se podíváš na stránky ixilu tak zjistíš že jsou různý pro různý machny a různý modely. Navíc rozdíl mezi 2V a 4V je docela razantní.
Další věc ta příruba, s tím už se tu spálil ondrassio, koupil jeden laďák na litra - ixila - přírubák, je stím pěkná jebačka, otec mu dělal na frézce přírubu a v ixilu mu na to navařili mezisvod, celkově tě to vyjde cenově stejně jak když koupíš přímo na svůj mode...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 185 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz