zdeněk píše:
Koně nečekej,je tam jen jiná charakteristika,z omezení 2.a3. kvaltu se stane jejich neomezení.Pokud chceš koně,tak PWC a brzda je základ.
jinak se dá pořešit třebas i Gipro s Atre.
http://shop.moto-doplnky.cz/index.php?i ... r=categoryvytáhnu popis toho, co ATRE vlastně dělá:
Vestavěný Advanced TRE modul zlepšuje odezvy plynu v nižších rychlostech. Také zlepšuje spodní tah při přidání plynu a vyřazuje omezovač rychlosti na některých modelech motocyklů. Standardně je tato funkce vypnuta a může být kdykoliv aktivována či opět deaktivována stiknutím tlačítka. ATRE kombinuje všechny výhody známých typů TRE do jednoho zařízení.
tzn...výkon ani velikost vocasu to nepřidá

edit....btw...PWC + zvyšování výkonu: na SV nesmysl. zbytečně vyhozené love....cca 8 litrů za PWC + ladění brzda. skoro 10 litrů v hazlu. kolik nahobíš koní? 5-8...?? poznáš to na SV? dle mě leda hovno. na silnici určitě nee.
PWC+ svody+filtr+koncovky.....moc peněz...kolik nahoníš? 10 koní? možná....
PWC na okruh - OK. sám jsem měl na Gixu (bylo tam, nevim, zda bych koupil). Ale měnil jsem koncovku, šla na brzdu, další love v číči...atd.
Výsledek neřeknu oproti serii, protože tam už pwc byl, nevim, jak to kdo ladil předtím.
Budeš - li ortodoxní "okruhář"....tak ano, ntb s sebou a můžeš si hrát s nastavením přímo na dromu, na každý jiný drom používat jiné nastavení....atd.
Ale to je podle mě liga pro vyšší dívčí - střelce, kteří honí vteřiny na dromu.
Na silnici pwc - radši bych si za ty love koupil pořádný oblečení
