Neith píše:
Kasym - Ale jo, s tím souhlasím, tady zas ale mluvíme o dvou opačných extrémech (do Hondy bych z tohodle důvody taky nešel)... prostě jde o to, že Ninja byla prostě vzhledem k vlastnostem motoru jednoduše špatně ovladatelná, a to mě nepřijde ani o emocích, ani o požitku z pevné ruky.. byla až příliš extrémně nevyvážená, a to je prostě mínus. A říkat o motorce, která je svými vlastnostmi až "nebezpečná", na silnici skoro nepoužitelná a na okruhu nijak zvlášť nevyniká, že je to jako že pro drsoně a tak... to mě přijde hovadina. Jsem absolutně pro, aby z motorky řvaly emoce, ale ať procházejí skrze charakter a ne skrze nedostatky.
No, a nová Ninja má podle všeho pořád svůj brutální charakter a koule a je to pro ty nejzkušenější, ale zároveň už je prostě i důmyslněji řešená, toť vše. Neztratila nic z emocí. Proto u mě Kawa letos hodně stoupla a Suzuki a GSX-Ra počínaje K7 zase klesla (ta ty emoce ztratila úplně). Jen dodávám, že tohle, co píšu, shrnuje to, co mám načteno a není toho málo (reference známých, několikeré periodika u nás, z UK atd.). Vlastní zkušenosti nemám (zatím).
to souhlas,ale ten práh emocí máme každej někde jinde a každýmu vyhovuje něco jiného..na mě je takhle konkrétní Kawa taky moc extrém,ale jsou lidim kterym to vyhovuje.