Tak motorku budu používat taky hlavně podle toho kde bydlim, to znamená na severu a zde jsou samý hory (kopoce), zatáčky, né moc dlouhý rovinky. Takže potřebuju velkej zátach abych mohl neustále tahat a brzdit v rozmezí 60 - 120km/h. Vzhledem k mojí práci, mám úplný minimum času vyjíždět někam brutálně daleko, proto taky, když chci jet trochu rychleji tak hned vlítnu na dálnici, kterou mám nedaleko od bydliště (tam jsem strávil polovinu léta
). Takže jak jsem psal SV mi celkem vyhovuje akorát tam chybý trochu toho výkonu na tý dálnici, na okreskách myslim, že dobrý.
Kawa-> Jinak co se týká ztráty ceny za novou, tak když jsem kupoval já před 2 sezónamy tak mě jetá K4 stála 100tis. teď jí taky sotva prodám za 70, takže v tomhle bych problém nehledal. Samozřejmě když si kupoval litra za 225 tak je propad rozhodně horší, než když bych koupil novou za 139 ( předpokládam, že za rok nebude mít cenu o 95 menší ). Když koukam fakt na pěkný jetý SV tak vycházej oproti novýmu o 15 - 20 levněji, což vzhledem k najetejm KM atd. nemá moc význam. A takovou jako mam já, znova za 70 kupovat nechci.
......Italský motorky se mi taky líběj, napříklat nový Tuono je uplně nejvíc. Anglickej Triumph taky pěkný, ale myslim, že tohle neni nic pro mně líbí se mi to, ale vypadá to stilově jak stará ČZ (nic proti nim) já mám radši ostrý hrany a šipkoidní design. Že Japonci něco skopli, no a co, dneska už je to uplně jinak a hlavní je, že to funguje, jede, nesere se a nestojí to 2x tolik co Itálie apod.