tony_ul píše:
jezis, sem to myslel tak ze to co jsem videl, tak byly kratky useky-nekolik desitek metru a vracecka...to mi prislo, ze se clovek ani neprojede. jen jsem rekl nazor, ve skutecnosti to muze bejt jiny. jiny to bude jet nahoru, kdy bude masina porad v zaberu. smerem dolu vrknu o plyn a hned brzdit a tak porad dokola....hore mi to prijde lepsi no.
No jako zajezdíš si nádherně, je to asi nejlepší svezení, co znám. Schválně přidávám video z sjezdu GG:
http://www.youtube.com/watch?v=0IAt2TZsZMY, a že bych se nudil a cestu si neužil se říct nedá

. Tady je třeba něco ze Stelvia:
výjezd z „hnusné strany“ a
druhá strana s novým povrchem.
Nejt píše:
Jiřin - ok, Zetko není cestovní stroj, ale jestli budou borci obouvat lamináty (i když s čočkama), přepáčko atd., tak by se z toho popsuli ještě před hranicema. A hlavně... zkus se někdy jen tak posadit na racingovou sedací pěnu místo sedla a vydržet na ní třeba hodinu, jó?

Nikdy jsem na racingovým speciálu nejel, tak to nedokážu posoudit, ale zase se dá vše přestavět na cestu do původního stavu ne

?
Shorty píše:
No tak to je hodně pěkná krasavice, v nakedech nebo streetfighterech bo jak se to dá nazvat je to určitě s monsterem jedno z nejhezčích stvoření. A co se týče Itálie, nemáš trochu strach ohledně poruchovosti bo dílů, které se těžko sháněj?

No vzhledem k tomu, že to bude motorka „za odměnu“, a najedu s ní fakt málo (do těch 5000 km), tak ze spolehlivosti obavy moc nemám. S díly je to u nás problém, údajně MV nemá ani zastoupení, ale zas existuje ebay, kde se dá splašit naprosto vše

. Jinak Agusta je pro mě ikona a sen od mládí, chci vyzkoušet něco nejaponského.

Jimbo píše:
Jiřine a ta MV Augusta je na nádhernej stroj! to teda kuuuurwa jo! nejhezčí italskej naked! Ale teda ta cena tomu taky odpovídá no... chceš brát funglovku?
Funglovku né, vidím to na jetou 750/910 ±2005

. Hlavně si ji musím na jaře projet a uvidím jak mi sedne
