Suzuki SV.cz forum http://www.suzukisv.cz//forum/ |
|
Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=29&t=1707 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | wican [ stř 17. čer 2009 13:48:30 ] |
Předmět příspěvku: | Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Jelikož uvažuju, že příští rok přesedlám na litra, tak by mě zajímalo jaké jsou vlastně mezi nima riozdíly krom většího výkonu a obsahu motoru ![]() Tím myslím jako třeba, výška, délka, hmotnost, výška sedla atd... Nikdy jsem se něco takového moc nedočetl... ![]() A navíc mám N a uvažuju přechod na S protože už teď při vyšších rychlostech mám občas pocit že mě to utrhne, jelikož nemám ani malý štítek a to z důvodu že přijde, že to hrozně kazí vzhled... ![]() |
Autor: | Kawa [ stř 17. čer 2009 15:04:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
mno,osobně jsem na 650 jel jen chvilu.... nejede,nebrzdí.je lehčí,takže o něco lépe ovladatelná. pár čísel najdeš tady: http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... emId=52790 strana 17,18 http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... temId=2361 strana 14,15 |
Autor: | sting [ stř 17. čer 2009 15:28:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
sestpade je pro zensky a litr pro chlapy ![]() |
Autor: | misha [ stř 17. čer 2009 19:46:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
měl jsem 650S a teď vlastním litr také S první čeho jsem si všiml bylo, že litr je malinko těžší a má tu váhu víc nahoře jsem bohužel jen cestovatel, víc ti poradí všudypřítomní okruhoví nadšenci ![]() ![]() |
Autor: | Zufa [ stř 17. čer 2009 20:34:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
sting píše: sestpade je pro zensky a litr pro chlapy ![]() kurna tak to mam v kalhotech neco navic a nahore mi neco nenarostlo ![]() |
Autor: | zdeněk [ stř 17. čer 2009 21:44:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
sting píše: sestpade je pro zensky a litr pro chlapy ![]() Tak je nás tady docela převaha holek,ale já dodnes myslel,že jsem chlapeček ![]() ![]() ![]() |
Autor: | sting [ stř 17. čer 2009 21:52:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
ja nevim to mi vzdycky rikali kamosi co maj litry tak to predavam dal kdyz jsem bez masiny ![]() |
Autor: | Kreuz [ stř 17. čer 2009 23:02:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Ja ti k tomu povim tohle: Jako na vubec prvnim SV jsem se svezl par kilaku na litru...sice Sku ale předělanym na streeta takže bez polokapoty a s širokejma hrazďákama....je to sice už skoro dva roky ale doteď si pamatuju jakej to byl kalup ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | wican [ čtv 18. čer 2009 7:18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Kawa píše: mno,osobně jsem na 650 jel jen chvilu.... nejede,nebrzdí.je lehčí,takže o něco lépe ovladatelná. pár čísel najdeš tady: http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... emId=52790 strana 17,18 http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... temId=2361 strana 14,15 Díky, přesně tohle jsem potřeboval ale nevšiml jsem si že v galerce hje manual na litra v AJ... A tak jak koukam, tak o 30 kg tesi, to mi neprijde zas tolik na ovládání... Kamos ma XJR 1300 a to je pořádná váha ![]() |
Autor: | wican [ čtv 18. čer 2009 7:22:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Kreuz píše: Ja ti k tomu povim tohle: Jako na vubec prvnim SV jsem se svezl par kilaku na litru...sice Sku ale předělanym na streeta takže bez polokapoty a s širokejma hrazďákama....je to sice už skoro dva roky ale doteď si pamatuju jakej to byl kalup ![]() ![]() ![]() ![]() Tak nejsem žádnej střelec, ale obcas se chci taky pořádně projet a jelikož mám právě N bez jakyhokoli stitku, tak kdyz pak uz clovek jede pres 160, tak je to docela makacka, proto právě uvažuju že u takhle silný motorky bude lepší S... A co se týče streetu, tak to se mi vubec nelibi, prijde mi ze to u ty motorky kazí vzhled ale tak to je vec nazoru kazdeho... ![]() |
Autor: | shark [ čtv 18. čer 2009 9:56:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
wican píše: Kawa píše: mno,osobně jsem na 650 jel jen chvilu.... nejede,nebrzdí.je lehčí,takže o něco lépe ovladatelná. pár čísel najdeš tady: http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... emId=52790 strana 17,18 http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php ... temId=2361 strana 14,15 Díky, přesně tohle jsem potřeboval ale nevšiml jsem si že v galerce hje manual na litra v AJ... A tak jak koukam, tak o 30 kg tesi, to mi neprijde zas tolik na ovládání... Kamos ma XJR 1300 a to je pořádná váha ![]() na webu snad neni sumaz parametru?????????????????????? |
Autor: | kozka [ úte 23. čer 2009 11:32:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Podle dlouhodobého výzkumu fundovaného časopisu „Žena a život“ a „Chvilka pro tebe“ údajně litrový objem motocyklu prodlužuje penis až o několik centimetrů! Potvrzuje to i Standavec Berkovec, který dodává že větší objem nahrazuje nedokonalosti mezičlánku mezi řídítky a sedlem. Tomuto tvrzení odpovídá i poznámka jednoho odborníka přes diety, který tvrdí, že větší objem motoru má příznivý vliv na tloušťku peněženky, kteroužto zeštíhluje. Navíc jezdec na litru bude v motorkářském kolektivu oblíben zejména proto, že bude na dlouhých rovných úsecích rychleji dojíždět šikovnější kolegy, kteří tak nebudou muset postávat u krajnic a upravovat si svá nepohodlně dlouhá přirození v spartánsky těsných kožených kalhotech. ![]() |
Autor: | wican [ úte 23. čer 2009 15:00:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
kozka píše: Podle dlouhodobého výzkumu fundovaného časopisu „Žena a život“ a „Chvilka pro tebe“ údajně litrový objem motocyklu prodlužuje penis až o několik centimetrů! Potvrzuje to i Standavec Berkovec, který dodává že větší objem nahrazuje nedokonalosti mezičlánku mezi řídítky a sedlem. Tomuto tvrzení odpovídá i poznámka jednoho odborníka přes diety, který tvrdí, že větší objem motoru má příznivý vliv na tloušťku peněženky, kteroužto zeštíhluje. Navíc jezdec na litru bude v motorkářském kolektivu oblíben zejména proto, že bude na dlouhých rovných úsecích rychleji dojíždět šikovnější kolegy, kteří tak nebudou muset postávat u krajnic a upravovat si svá nepohodlně dlouhá přirození v spartánsky těsných kožených kalhotech. ![]() To je přesně to co jsem potřeboval vědět... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Jimbo [ úte 23. čer 2009 15:12:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Kozka kua ja se z tebe poseru ![]() |
Autor: | kozka [ úte 23. čer 2009 15:32:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
Jimbo - kdesi jsem zaslechl, že: „Sranda musí být i kdyby tatu věšeli“ ... P.S. Jo a víte proč furt chčije? Kamarádi říkali, že dokud jsem měl SV v krabicích po garáži svítilo slunce celé dny. Teď mám Sv složený, připravený a chčije a chčije. A tak se všem omlouvám, rychle ho zase rozdělám ... |
Autor: | sting [ čtv 25. čer 2009 16:21:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
http://auto.idnes.cz/nejlepsi-motorky-p ... otorky_fdv tady mate dukaz ze sestpade je pro zensky ![]() |
Autor: | kozka [ pát 26. čer 2009 8:17:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozdíly mezi SV 650 k3+ a SV 1000 k3+ |
sting píše: http://auto.idnes.cz/nejlepsi-motorky-pro-holky-dfn-/motorky.asp?c=A090608_163629_motorky_fdv tady mate dukaz ze sestpade je pro zensky ![]() „Žihadlo“ - nepopichuj! ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |