Suzuki SV.cz forum http://www.suzukisv.cz//forum/ |
|
650 vs 1000 http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=29&t=3290 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pekl024 [ stř 24. srp 2011 22:24:40 ] |
Předmět příspěvku: | 650 vs 1000 |
Ahoj, asi blbá otázka, ale jaký je přechod z 650 na 1000. |
Autor: | kufor [ čtv 25. srp 2011 9:08:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
sadnes, nastartujes, vyrazis a zistis, ze liter je proste lepsi ![]() a nebudes chapat, jak si sa mohol celu dobu trapit s tym malym sestikilom ![]() |
Autor: | misha [ čtv 25. srp 2011 9:22:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
úzásný pocit, který nepopíšeš ![]() |
Autor: | Kawa [ čtv 25. srp 2011 10:09:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
litr zcela logicky dle hodnot má větší sílu, výkon...atd.... má lepší brzdy, podvozek se dá nastavit, má tlumič řízení v základu je ovšem těžší víc žere - a to jak benál, tak gumy platíš větší pojistku má lepší zvuk 650 - oproti litru moc nejede - logicky výkon 38 kW nižší, než litr musíš někde poznat brzdy jsou mrdat s podvozkem toho moc nenaděláš, nemá tlumič řízení je lehčí, ovladatelnější nižší spotřeba oproti litru má to děsnej zvuk ![]() |
Autor: | Zufa [ čtv 25. srp 2011 22:09:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
Litra maj ty co nemaj koule(motorka je má ze ně) ![]() ![]() |
Autor: | shark [ čtv 25. srp 2011 23:37:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
Zufa píše: Litra maj ty co nemaj koule(motorka je má ze ně) ![]() ![]() presne! ps: kdo mi pujci litra? abych tu moh odpovedet? musim ho priste justine na sosnovy zabavit ![]() |
Autor: | misha [ pát 26. srp 2011 9:39:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
shark píše: Zufa píše: Litra maj ty co nemaj koule(motorka je má ze ně) ![]() ![]() presne! ps: kdo mi pujci litra? abych tu moh odpovedet? musim ho priste justine na sosnovy zabavit ![]() zoufalci ![]() |
Autor: | Kawa [ ned 28. srp 2011 19:46:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
Zufa píše: Litra maj ty co nemaj koule(motorka je má ze ně) ![]() ![]() ![]() a proto má Canichon 650....tak já ti nevim mamko,ale to nesedí. a že canichon nemá koule, za to ručim těma svejma.....(přinejhorším koulem mého SV)..... ![]() |
Autor: | Zufa [ pon 29. srp 2011 9:26:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
Canichon je samozdrejme nema ![]() ![]() |
Autor: | Canichon [ pon 29. srp 2011 10:37:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
Zufa píše: Canichon je samozdrejme nema ![]() ![]() haw! Mamka Zufa má plusový bod ![]() |
Autor: | Kali.002 [ pon 29. srp 2011 18:12:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
Hmmm.. tak to je blbý příští rok sem chtěl taky přejít na litra ale podle zůfy bych byl "bezkul" a to by mě na příštím srazu v tý chatce už dovopravdy vomrd......!!!! ![]() ![]() |
Autor: | vysočina [ pon 29. srp 2011 20:19:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
tak mě napadá....proč vlastně přestali dělat SV litra? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | hondarebel [ úte 30. srp 2011 7:14:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
Nesplnoval naky EURO? |
Autor: | kufor [ úte 30. srp 2011 9:39:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
jo, emisie chytre hlavy z Bruselu dokazu skomplikovat zivot roznym motorkam a autam (TypeR,...) ![]() |
Autor: | vysočina [ úte 30. srp 2011 17:51:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
kdyby šli už s těma emisníma eurohodnotama k čertu!!! jestli to takhle půjde dál,tak zakážou vyrábět naháče,jelikož ten větší nápor větru na tělo brzdí motku,a víc to žere.fakt banda buzerantů v tom Bruselu... ![]() ![]() |
Autor: | kufor [ stř 31. srp 2011 9:56:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
![]() ...psssst, este to tie hovada debilne napadne, radsej to drz v tajnosti s tymi nahacmi o 10 rokov si tu budeme aj tak pisat o elektroSVcku a hadat sa, ktore zere viac baterky, takze si uzivajme, co mame ![]() |
Autor: | mirekk [ ned 07. dub 2013 20:37:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
Trosku by som oprasil tuto temu, SV 650 sice nemam dlho ale zacinam pokukovat po jednom SV 1000, na nete sa toho pise hodne, ci uz dobreho alebo menej dobreho, napriklad hrozba zablokovania zadneho kolesa pri ubrati plynu, a podobne veci. Preto sa pýtam vsetkych tych co mate liter este lepsie ak ste na liter isli zo sestopade, dajte sem nejake realne postrehy, isli by ste do litra aj dnes keby ste kupovali moto alebo by ste zvolili ine moto? |
Autor: | Kawa [ pon 08. dub 2013 8:40:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
mirekk píše: Trosku by som oprasil tuto temu, SV 650 sice nemam dlho ale zacinam pokukovat po jednom SV 1000, na nete sa toho pise hodne, ci uz dobreho alebo menej dobreho, napriklad hrozba zablokovania zadneho kolesa pri ubrati plynu, a podobne veci. Mám už 2. SV1000S. Nikdy se mně to nestalo a to ani při ukopnutí kvaltu na dromu. SV litr má jakýsi princip antihopu, tže žádný zablokování zadného kolesa nehrozí. 650 jsem nikdy neměl, na pár jsem jel. Tže spíš napiš tvoje dotazy, mýty, co se o litru píšou, pokusím se ti je zodpovědět. Ale víceméně zásadní radu ti dám hned. Vyser se na to, co kde kdo jak píše stylem jedna paní povídala.....vyber nějaký inzerát, běž ju projet. Do té doby to bude jen virtuální tlachání a každýmu sedí něco jinýho..... |
Autor: | Bacil [ sob 04. kvě 2013 19:43:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
Když jsem vybíral motku, šel jsem do bazaru, nechal si ty, co jsem měl v merku, postavit do řady a na každé dal tak cca půl hoďky. Na litrový SV jsem se hodně lámal, ale v té době jsem měnil práci, manželka měnila práci a kupovat motku s tím, že bych ju nemusel uživit se mi nechtělo. Jinak, první sem jel na litru a pak až na 650. Litr tahá teda statečnějc, to je fakt. Na první dva kvalty se to zvedalo a na trojku se kolo furt dost odlehčovalo. Na druhou stranu, při normální jízdě, normální motorka, akorát mi připadlo, že oproti čtyřválu je taková bezprostřednější. Pak sem se projel na 650 a řekl bych že charakterově je to skoro stejné, akorát to samozřejmě tak netahá za pařáty. No a po třech sezonách na 650 sem si říkal, že upgraduju na litr, avšak začla sezona a stále zjišťuji, že 650 je furt stejně zábavná a nemám tu potřebu. Je to ovšem můj čistě subjektivní názor. Více jsem se rozepsal na svojich stránkách www.oderstimotorkari.estranky.cz Když tak koukni. Jo a když dřu 650 do krve, tak na brzdách při podřazování zadní kolo poskakuje taky a je to děsná prdel. |
Autor: | GHGH [ pon 06. kvě 2013 10:54:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 650 vs 1000 |
co sa tyka zablokovania zadneho kolesa: ked mas vysoke otacky a podradis, co cakas? 650 je super, a ak niekto vidi v brzdnom efekte motora nevyhodu, ja to dost casto vyuzivam. treba si na to len zvyknut Obcas sa stane, ze ked mam nalozene a podradim do ostrej zatacky (npr 4 ->3), trochu mi zablokuje koleso a jemne smykne.hlavne sa nezlaknut |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |