Budu předpokládat, že tomu ty a/nebo známý rozumíte.
Když máš rozdělanou převodovku, zkoukněte stav vidliček, pokud jsou ubroušené, tak vyměnit. Dále pak ozubená kola jestli nemají ty výstupky na boku moc ohlodaný/obroušený...pak také vyměnit. Mimochodem by to znamenalo, že s tím jezdilo prase anebo má (mnohem) víc, než 50t km.
Gufera....napadá mě snad jenom gufero na výstupní hřídeli a gufero kolem spojkové tyče (aspoň u litru často sákne). Pokud nejsou drahé, tak vyměň všechny (včetně gufera kolem tyče řazení).
Rozvody jsou celkem nesmrtelný. Pokud nejsou extra vytahaný (a napínáky to poberou), tak bych to neřešil. Pokud si chceš motorku ještě delší dobu nechat a chceš mít extra jistotu, tak klidně vyměň.
Ložiska neporadím...nejsem mechanik. Ale neslyšel jsem, že by se měnily jindy, než při GO.
EDIT: Zkus zavítat na Facebook do skupiny a poptat se...je tam třeba Zdenda D. nebo Petr A., oba zkušení mechanici. Zdenda sem na fórum občas chodí.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|