Takže jen pár mých poznatků k výměně oleje....Objednala sem si v okracingu pár věcí a olej 15W litr s tím, že to chci přitvrdit,( to už sem tu tak nějak pročetla)…a taky simerinky – přesně ty rozměry co má Popi v návodu na výměnu oilu ve vidlích..
Nj, ale nejdřív mi přišla z Okracingu odpověď s tím, že se do SV 650 dává 10W a proč tam chci 15W…tak sem tedy chtěla vysvětlení…a tady sem ho dostala, takže by mě zajímalo co si o tom myslíte?
„Pokud chcete přitvrdit vidlici, tak nalijte víc oleje...myšleno zvedněte
hladinu oleje, tím zmenšíte vzduchovou kapsu nad olejem která slouží jako pružina a tím docílíte větší tvrdosti vidlice. Tím že dáte hustší olej, tak akorát dosáhnete toho že Vám budou více tlumit útlumy a až najedete v zatáčce na větší nerovnost půjdete k zemi. Zkuste tam nalít předepsané množství + 1 cm zvíšit hladinu. Pokud to bude málo, zkuste opět přilít o 1x cm více až do té doby, kdy Vám to bude vyhovovat.
Nezapomeňte že tam musít aspoň nějaký vzduch nechat!!!!“
Takže sem nakonec dala na tyto rady a objednala 10W (byl i o pulku levnější než ten 15W) a ty simerinky….
Včera měl být den „D“ kdy se konala výměna.......
Ale to bych nebyla já aby vše proběhlo v pohodě….
Svěřila sem to do odborných rukou – vše šlo rychle a v pohodě vyndat….z vidle vytekla taková zvláštní „sračka“ no ale skoro ten půllitr jí tam bylo….vše už bylo vyčištěno, připravené k výměně…nj, ale při montáži toho simerinku mi mechanik řekl, že je to na houby…že sice podle tabulek tam ten simerink má jít, ale prostě vůbec tam netěsní, měl pravdu, oproti tomu origo to bylo mnohem horší…byl prostě nižší, a šel tam hrozně „zlehka“..…takže mi bylo doporučeno, se na to vysr….že by se to mohlo povolit a vytekl by mi olej…takže objedná trošku jinný který tam budou pasovat líp nebo origo nový…no takže tam přes filtr nalil tu starou „sračku“ co tam byla, upravil starej simerink a ve čtvrtek tam jedu znova…..tak sem na to zvědavá...
Máte někdo podobnou zkušenost s tím simerinkem jako já? že by to prostě netěsnilo, by mě to zajímalo…
Dík Rossinka