Suzuki SV.cz forum http://www.suzukisv.cz//forum/ |
|
ztráta výkonu a jeden válec málo pálí http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=34&t=2202 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | honza_SV [ pon 08. úno 2010 0:05:56 ] |
Předmět příspěvku: | ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
Ahoj lidičky, žádam o radu, udělalo se jeden den tak nějak slušně(nad nulou), tak sem byl mašinku na chvilku vytáhnout a zjistil sem, že vůbec netáhne, dokonce když sem dal na trojku skoro plnej plyn, tak se pomalu rozjížděla,nezatahovala a když sem dojezdil, zdálo se mi,že jakoby jeden válec nepálí, moto je přes zimu v garáži, kde je pořád nad nulou, tak nevím co to může být? ![]() |
Autor: | stafflik [ pon 08. úno 2010 19:00:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
Prvni bych mrkl na svičky. Jinak to určitě nepatři sem,ale do oprav a udržeb .. ![]() |
Autor: | popi [ pon 08. úno 2010 19:54:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
jako vždy... síce, faje, kabely, cívky.... |
Autor: | stafflik [ pon 08. úno 2010 20:09:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
Heh, zrovna sem du dopsat ať se obrátiš na Popáka.. Nu, pozdě .. ![]() |
Autor: | honza_SV [ pon 08. úno 2010 20:21:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
Děkuju, sem tady trochu nováček, taky sem to tipoval na svíce, myslíte, že se dá na SVu (při dobrý vůli a péči) najet okolo 80 000? Nebo tyhle motory zvládnou ještě víc? Plánuju to s tim co mam totiž na dlouho.. |
Autor: | popi [ pon 08. úno 2010 20:40:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
honza_SV píše: Děkuju, sem tady trochu nováček, taky sem to tipoval na svíce, myslíte, že se dá na SVu (při dobrý vůli a péči) najet okolo 80 000? Nebo tyhle motory zvládnou ještě víc? Plánuju to s tim co mam totiž na dlouho.. jde přdevším o údržbu a pravidelný servis... motorka má na mnohem víc než 80.000km Jelikož máš karbec, tak bych si tipl, že jsi ty svíce ulil... Vyndej je a uvidíš víc... Přitom zrovna omrkneš fajky (mohla se ti tam dostat vlhkost...) kabely ( jestli není povytáhlej, nebo prošoupanej) cívky ( může být uvolněnej nebo zaoxidovanej drát a pod....) Ale bez toho, aniž by jsi to otevřel nic nevyřešíš... |
Autor: | stafflik [ pon 08. úno 2010 22:51:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
popi píše: Jelikož máš karbec, tak bych si tipl.... Toš podle profilu má K3.. Toš to karbec asik nebude ![]() |
Autor: | popi [ úte 09. úno 2010 22:39:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
stafflik píše: popi píše: Jelikož máš karbec, tak bych si tipl.... Toš podle profilu má K3.. Toš to karbec asik nebude ![]() do profilu jsem se nedíval... podpis nemá a na avataru mi to přilšo jako starý Sko... |
Autor: | Geonova [ úte 23. bře 2010 23:00:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
Ahoj, mám SV '99 a dnes se mi stalo to samé. Začnu jak se to stalo. V neděli jsem po zimě znovu zapojil baterku (ale asi se i tak vybila), byla slabá, mašina ani po 20 sekundách nechytla a baterka už neotočila startétem. Tak jsem ji chtěl roztlačit (jak starou Jawu ![]() Dnes (po dvou dnech), jsem k ní přišel, nastartoval za 5 sekund, takže start ok, problém je, že jen na přední válec. Na volnoběh bych to ani nepoznal, ale přidání plynu skoro bez odezvy, rozjezd nemožný. Kontrola tepla ze svodů a bylo jasný že zadek nepálí.. Chci se zeptat... Co o přesně znamená, že je svíčka ulitá? Kolik stojí nová svíčka? Musím při výměně zadního válce úplně sundat nádrž nebo se tam dostanu z pod ní? Musí při výměně přední svíčky dolů chladič? Je v originálním nářadí svíčák? Já tam mám jakousi trubku a stranové klíče, tak to snad půjde tím, ale nevím... Co vše ještě můžu jako laik zkontrolovat? Jinak doposud mašina bez problémů, 28tis, zachovalá... Jsem 3.majitel a mám ji rok. Tak dík za odpověď. |
Autor: | kozka [ stř 24. bře 2010 0:50:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
On ten benzín po zimě nebývá zrovna bezvadný. Navíc se různě odpařil z míst kde ho potřebujeme a zanechal po sobě možná i nějaké usazeniny. Vzduchový filtr může být vlhký a v součtu pak výsledkem může být obtížný start a následné potíže s ulitou svíčkou. Otevřeš garáž, uvnitř je jen +5°, venku +14° všechno se rázem orosí a ten teplý vzduch to při startu nasaje - jako když dýchneš na sklo (takhle blbou mám garáž). Bývalo by ideální před prvním startem vytáhnout ty svíce a vyčistit je, bez nich protočit motor ať se benzín dostane kam má snadněji. Vytáhnout vzduchový filtr a nechat proschnout a vyfoukat stlačeným vzduchem ... jenže na SV se musí povolit chladič (pozor na něj, lamely jsou tak měkoučké) sundat pod sedlem malé boční plastíky s mřížkou (u staršího modelu imbus a plastový nýtek, který je demontovatelný tlakem na jeho hrot z druhé strany - doporučuju stříknout WD20) odmontovat sedlo (2šrouby) a odklopit nádrž (2imbusy), a svíčky jsou táák strašně hluboko. Origo nářadí nemám, používám ořech na svíčky z levné gola sady a krátký nástavec. Při prvním jarním pokusu o start vždy propojím baterku s autobaterií přitom si prohlídneš kontakty na baterce, do airboxu stříknu helfstart (takový ten sprej pro zimní starty) - chytne to hned jenom na tohle a pak rychleji natáhne benzín. No je to kupa šroubování ale uvidíš cestou ty podstatné věci - kontakty na baterce, fajfky, svíčky, filtr (taky můžeš zjistit, jak by bývalo bylo prima vlastnit raději klasický vzduchem chlazený řadový x-válec s baterkou v kastlíku na boku ![]() ![]() |
Autor: | Geonova [ pon 29. bře 2010 22:41:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
Tak jsem neztratil hlavu a obě svíčky vyměnil. Motor chvilku váhal a běžel jakoby na jeden válec, ale po vyndání filtru a důkladném provětrání pak po pár metrech nabral ztracenou sílu. Mmch, přední svíčka byla porod. Už nikdy více ![]() |
Autor: | kozka [ úte 30. bře 2010 0:03:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
Jojo, s SV přichází o kus víc šroubování - viz malé srovnání koncepcí v mém předchozím příspěvku ![]() |
Autor: | Kawa [ úte 30. bře 2010 9:17:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
Geonova píše: Mmch, přední svíčka byla porod. Už nikdy více ![]() měnil jsem teď taky svíce - přední je pohoda - odšroubovat chladič,odpojit klalkson..a jseš na ní... zato zadní - tam je přístup pěkně z prdele,pokud zcela neodděláš nádrž.... |
Autor: | ctirad [ úte 30. bře 2010 10:16:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
Já dělal svíce teď o víkendu a mě se zdála výměna v pohodě, čekal jsem větší porod podle vašich řádků. Takže za mě píšu, že výměna svíci je v pohodě a záležitost na 30 minut. Kutilům zdar |
Autor: | popi [ úte 30. bře 2010 17:06:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
ctirad_ to víš že to je v pohodě... jsou to sračky ![]() u 4V je rozdělávání trochu víc bo většinou musí ven i airbox |
Autor: | Kawa [ stř 31. bře 2010 9:17:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
popi píše: ctirad_ to víš že to je v pohodě... jsou to sračky ![]() to víš.... ![]() |
Autor: | NecMaster [ stř 31. bře 2010 10:46:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
Tak potom co tu čtu, jsem celkem rád, že už 3tí sezónu moje (už né moje) motorka neměla nikdy žádný problém. Nebo-li, před zimou jí pouze luxusně vyleštím, naleju plnou V-Poweru, vyndám baterii a přetáhnu prodyšnou plachtou, aby se na ní neprášilo, ale aby pod tím nehnila. Na jaře přijdu nasadím baterii, zmáčknu startér motorka chytne okamžitě, párkrát zacuká motor kolem 2tisíc rpm, pak se chytne, a můžu jezdit. Luxus......je pravda, že po téhle zimě mi přijde, že má moto lehoučce dusivej zvuk, ale to bude tím, že jsme neměnili benzín, jako roky předtím. Ale vzhledem k tomu, že je prodaná, tak už to vlastně není moje věc ![]() |
Autor: | Geonova [ stř 31. bře 2010 18:28:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ztráta výkonu a jeden válec málo pálí |
Já měl problém js přední svící, protože jsem koupil motorku se strženým šroubem držáku klaksonu a nemám svářečku, abych na starý šroub přibodnul nový a vytáhl. Musel jsem tu svíčku měnit i přes ten držák klaksou a to pouze ss mírně posunutým chladičem. Dám to do pořádku v servisu až pojedu na olej. PS: Všem zkušenějším, .... jo , uznávám, jinak na výměně svíček nic není... ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |