Suzuki SV.cz forum http://www.suzukisv.cz//forum/ |
|
Střílí, plive a chcípe http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=34&t=3153 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Smokee [ úte 07. čer 2011 15:17:40 ] |
Předmět příspěvku: | Střílí, plive a chcípe |
Zdravim vseci. Uz jsem vicemene rozhodnut pro diagnostiku, ale stejne se s vama podelim, treba me jeste nakonec nejak spasite... Pri dobrzdovani moterem kolem cca 5tis. ot. zacne strilet, spise jsem to prikladal vystrileny vate v ladaku, a pak pri proturovani na miste koukam ze mam na ruce kolecko od oleje, kdyz jsem na nem pridrzel dlan. To uz mi prislo ne uplne spravne a pri dalsim protoceni motoru me holka zdechla. Pak zase naskocila bez problemu, pak jeste podobna situace na krizovatce a od te doby kolem ni chodim se strachem co ji muze bejt... Posledni postrech, kterej ale mam uz od koupi (cca 2 tis.km.), ze pri udrzovani cca 4.5-5 tis. ot. jakoby cinka kdesi podemnou. prez ladak nic moc presneji neslysim, ale ted se jeste navrh obavam ventilu...kamos me strasil podpalenym ventilem, tak mam trochu vitr...Na motu je ladak a motor 32 tis.km a o serizeni palivovejch map pochybuju podle toho prasete co to melo predemnou. I kdyz strikacka by na ladak nemela bejt snad tolik nachylna. Z Hradce Kralove to mam nejblize do Suzamoto Pardubice, ale chvalu jsem neslysel, tak jsem volal Kloboucnikoj do Heřman. Mestce, ten zkoukne ventily a diagnostiku me doporucil Ignitech v Přelouči. Spis si tak pobrekavam, ale kdyby vas napadla naka rada, doporuceni nebo skusenost s necim podobnym, tak jsem jedno velky ucho... |
Autor: | popi [ úte 07. čer 2011 16:04:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
s mapama nic neuděláš... kolem 4-5tis cinkají všechny SV. Jen jde o to jak moc to tvoje. podpálenej ventil neháže z výfuku olej. to bych viděl na ventilový gufero asi na sacích, když ti to zhasíná motor... chce to vysledovat, co přesně to dělá... může to mít souvislost s kdečím... |
Autor: | Smokee [ úte 07. čer 2011 16:15:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
no uz jsem si s tim strojem protrpel sileny veci a celou dobu jsem si rikal ze snad jedinej motor nemuze bejt v haji...a z toho mam strach tak nez abych se zacal vrtat i do tohodle, schanim nakej servis kde me reknou co s tim a pak se uvidi. Kazdopadne od te doby stoji a ani nestartuju jakej z toho mam vitr |
Autor: | zdeněk [ úte 07. čer 2011 21:29:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
Jaké a jak dlouho tam máš svíčky?Taky palivo jsi mohl nabrat špatné.Kolik ti to sežralo oleje? Výfukové plyny není problém změřit analyzátorem.Střílení je jasný signál nahromaděného paliva ve výfuku a tam hoří.Může to zpúsobovat špatné zapálení směsi ve válci\nebo obou\ a následnému zahoření až ve výfuku. |
Autor: | popi [ úte 07. čer 2011 21:43:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
to ano, ale zajímavější je ten olej ve výfuku. když to vemeš, tak by ho to muselo žrát velký množství, aby to lítalo tak moc výfukem |
Autor: | zdeněk [ úte 07. čer 2011 22:05:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
Proto se ptám,kolik mu to sežralo oleje.On ten kroužek na dlani nemusel být jen olej. |
Autor: | Smokee [ stř 08. čer 2011 10:51:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
Olej jsem menil pred 2 tisici. a od te doby me sezralo bezmala 1.5 deci. Vcera jsem ji byl projet a za cca 70 km nechcipla, jen ten rinkot mezi 4-5 tisici a strileni ve vyfuku, ten ted precpu a uvidim, jestli to nemuze byt vystrilenou vatou. jinak olej z vyfuku jsem ted vubec nezaznamenal, zkousel jsem nakej zachytit ale nic...jde mi z toho hlava kolem 1.5 deci na 2 tisice km mi prijde celkem dost |
Autor: | zdeněk [ stř 08. čer 2011 18:26:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
Na dva tisíce km je 1,5dcl úplné prd.Buď v klídku.Cinkání okolo 5000 mám taky a to od nova.motku jsem kupoval novou,teď má 18000 a je to furt stejné. |
Autor: | Smokee [ stř 08. čer 2011 21:37:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
takze kdyz to shrnu tak strili do vyfuku kvuli vystrileny vate a ,,protoze je to ladak,,. chcipe to pravdepodobne kvuli nizkemu volnobehu (cca 1000 otacek, jak jsem se docetl zde na foru tak ideal je 1300) a vetsinou se to stalo prave pri protoceni otacek a jeho dopadu, za jizdy nikoli, olej to sezralo tak akorat takze si to odplivlo jen tak a cerny kolo na dlani mohlo byt jen ze splodin a zbytku vaty. Arinceni kolem 5 tisic je normalni....safra tak todle chci potvrsit at vim ze se nic nedeje a ja muzu drandit smele dal ![]() BTW: doufam jen uz kvuli tomu, ze at se me dostala pod ruce jakakoliv motka tak v ni byl zakopanej pes. Rad bych to prokleti prolomil |
Autor: | Kawa [ stř 08. čer 2011 21:57:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
"spotřeba" oleje je v normě - už ti psal zdeněk střílení při deceleraci ? - jak jsi došel na "vystřílenou" vatu v laďáku? co máš za laďák? 1000 otáček je děsně málo na volnoběh - nastav ho dle manuálu - najdeš tady v galerce......nastavuj na zahřátém motoru "řinčení" kolem 5 tis. otáček - podle mě normál - nejlépe poznáš, když se potkáš s jiným SV a porovnáš..... takto potvrdit od PC ti možu co chceš, ale motor....to chce minimálně slyšet.... ![]() ![]() ideální příležitost, kde možeš poslechnout jiný motor a porovnat, pokecat najdeš tady: http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtop ... =45&t=3082 |
Autor: | Smokee [ stř 08. čer 2011 22:28:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
![]() ![]() Jinak ladak Scorpion a precpani je treba cas od casu udelat co jsem se tak docet...tedle kousek je nabastlenej z naky jiny moto a nepredpokladam ze predchozi majitel menil, uz jen podle toho ze se dosti zahrejva, resp. pali az dost (jestli jsem na omylu s priznakama rad se necham poucit) |
Autor: | Kawa [ stř 08. čer 2011 23:27:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
Smokee píše: Jinak ladak Scorpion a precpani je treba cas od casu udelat co jsem se tak docet...tedle kousek je nabastlenej z naky jiny moto a nepredpokladam ze predchozi majitel menil, uz jen podle toho ze se dosti zahrejva, resp. pali az dost (jestli jsem na omylu s priznakama rad se necham poucit) mno...to, že je časem dobré vyměnit vatu - to souhlasím. To, že máš narvanou rouru dělanou na jiné moto na SV je totální kravina. Kdyby to bylo šumák, tak dělá každý výrobce univerzální laufy a sere na laufy dle moto, nemyslíš? Tak....ale furt nechápu, když jsi se dočetl.....myslíš si, že ti střílí při deceleraci vata? Nejsem se znalostma konstrukcí laufů tak nějak na 100% - ale nechal jsem si přes zimu vyrábět laděnou koncovku.... od středu: děrovaná trubka (přirovnal bych to silonce) ![]() http://www.motorkari.cz/forum-detail/?f ... d=18&pgr=3 "vypálená" vata ti časem může propálit karbon, neboť její vrstva slábne a její "tlumící" schopnosti jsou nižší...... tak mně zkus osvětlit, jak by ti vata mohla střílet při deceleraci, hm? střílí ti tam zbytek nashromážděného nespáleného paliva - už ti to někdo psal. podle mě teda.... ![]() |
Autor: | Smokee [ čtv 09. čer 2011 7:53:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
Ha, takze jsem googlil a ten scorpion je vazne na esvo, ma mejlka. Koncovku jsem jeste rozdelanou nemel, do toho se teprve pustim, obal je nerez, o propalenejch karbonech jsem uz cetl, jinak predpokladam ze na mem zadny neni. Nicmene ucenej z nebe nespad a ja vsevedouci nejsem, tak dikec za rady ![]() ![]() |
Autor: | Honza89 [ stř 15. čer 2011 23:22:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
Vystrilena vata v ladaku na 2V je naprosto normalni, akorat teda nebejva vystrilena z vejfuku uplne ven, ale jenom se vlivem vyfukovych plynu dostava z predni casti vyfuku do zadni casti, hodne zanedbany vyfuk u 2V muze bejt treba az do poloviny prazdnej a az v zadni casti nahromadena vata, kdyz budes mit stejny ladaky vedle sebe a jeden bude mit nalitano 20tis a druhej bude novej, poznas to i po zvuku. Nekdo mi rikal, ze u 2V je vhodny precpavat ladak cca jednou za 10 tis. |
Autor: | Honza89 [ stř 15. čer 2011 23:24:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
Smokee: s tim mym motorem pred smrti jeste pockej:D vsadim se, ze ten tvuj jeste klidne prezije:D |
Autor: | jony.tl [ úte 21. čer 2011 8:29:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Střílí, plive a chcípe |
Nevím jak na SV ale na TL je střílení z výfuku ve většině případech způsobeno porušeným těsněním na svodech a přisáváním vzduchu, který podporuje hoření a lítaj potom z výfuku báby. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |