jde to! moje klika se mi zadřela na zadní ojnici a přední vzala sebou,jelikož sem nemohl sehnat cucky na celej motor,ale sehnal sem za slušný prachy lehce jetou kliku z gladiuse a protože za slušný prachy ktomu byly i valce s pístama (19 000km)(je vidět honovaní),tak sem se rohodl rozhodit motor a rovnou vyměnit rozvody s valcema a pístama + kliku,mam nalítano tachometrovejch 85 000

no a podle stavu kompresních tlaku a stavu rozvodovejch řetízku bych osobně tipoval 110 000km.Podle fotek byly kliky úplně stejný,koupil sem jí nacpal do karteru,přidal kní podložku ze starý kliky,ktera vymezuje boční vúli,a ehle kartery nešly k sobě,přeměřil sem obě klikovky a z gladiuse je o 2mm širší,tak sem tam tu podložku nedaval,vzhledem ktomu že podložka byla 1,9 mm silná..... . sešrouboval sem kartery,nasadil na kliku všechna ozubená kolečka na straně spojkového koše na ten tisíci hran a ukazalo se že ten tisíci hran je o pul cm delší,šajze,takže nedotahnete ten šroub a nepřiklopíte spojkovej dekl,tak sem ho ufleksoval,jde to lehce.Už to funguje,mam na to nalítano zatim jen 500 km,tak uvidíme jestli to vydrží i dalších 100 000. Tak abyste věděli na co si dat bacha