Právě je čtv 01. kvě 2025 7:22:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: úte 27. kvě 2008 4:10:07 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 27. kvě 2008 3:51:37
Příspěvky: 21
Ahoj SVckari :thumbsup: .Konecne uz je tu zase sezona,ale s ni mi nastava i par otazecek. Loni jsem tech par tisic najezdil a letos me zase snad neco ceka. Ale k otazce. Mam SV650S se zanovni retezovkou 15/44. Vse je v poradku az na to,ze pokud delam presuny po dalnici, a to je vzdy kdyz nekam jedu (GB to ma vse lepe propojene), tak by me bodla o trosku vetsi rychlost s mensima otackama motoru. Aby jsme si rozumeli,nejsem na to se honit za nejakou maximalkou,jen bych si chtel trosku zvisit pohodli a motoru trosku polevit.130km/h toci neco kolem 6000-6500 ( presne si ted nevzpominam ). Chtel jsem jen zkusit koupit primarni retezove kolecko a malinko vetsi. Retezovka ma zasebou cca 3tis. km, takze cele to menit nebudu. Na vyber mam mimo origos 15ti jeste 16 a 17 zubu. Mate nekdo zkusenost, jaky rozdil udela jeden ci dva zuby na predku + stavajici rozeta?Koniku tam moc nemame,tak bych to nechtel uplne umrtvit. Jeste jednou!!! Nejde mi o maximalku :blush:


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 27. kvě 2008 8:07:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 23. lis 2007 10:06:20
Příspěvky: 163
Bydliště: Praha
Jo tak podobně jsem laboroval nedávno, jen s tím rozdílem že jsem dával o zub menší řetězové kolečko, tedy místo 15 jsem dal 14 a bylo to celkem dost poznat. Maximálka šla dolů tak o 10-15 Km/h ale ten tah byl super i ve dvou tam bylo 190 jedna báseň. Jen byl trochu problém s tou maximálkou, nebyl totiž problém se na 6-ku dostat do červené zóny otáčkoměru. Jinak snad ti pomůže tato stránka http://www.gearingcommander.com stačí si tam zadat typ motorky a vypadnou ti hodnoty které by tě mohly zajímat.
Jo ještě jedna rada, než dávat větší kolečko tak zkus dát menší rozetu. Nepotřebuješ tak delší řetěz. A ještě jeden poznatek co mi říkali v servisu, jeden zub na kolečku rovná se cca 2,5 zubu na rozetě.
Snad jsem to napsal srozumitelně. No myslím že ta stránka ti pomůže asi nejvíce :grin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 27. kvě 2008 10:42:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no tak samozdřejmě se to dá spočítat, kolik ti to hodí na rychlosti a na otáčkách.
Pokud ale najdeš nějakej dobrej převodník na netu, kterej ti to spočítá sám, je to rychlejší...
Levnější záležitost bude koupit o zub větší pastorek pokud vystačí délka řetězu...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 27. kvě 2008 14:55:35 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 27. kvě 2008 3:51:37
Příspěvky: 21
Jdu to tedka zkouknout, kolik vule mam na retezu. Ale tusim ze to bylo kousek za stredovou ryskou.JInak diky SV Mušketýru za odkaz. Nejspis to vypada, ze zkusim pridat jeden zub na pastorek a uvidime, jak se to bude chovat v praxi. Vzdy mam tu moznost tam hodit zpet original.Pokud ma ale jeste nekdo zkusenost, tak piste. Objednavat budu az na konci tydne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 27. kvě 2008 15:56:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No s tím vracením zpět na originál už to není tak v pohodě, protože řetězovka je komplexní záležitost a je třeba všechny tři komponenty zajíždět pospolu. Dost jsem si o tom zjišťoval, protože jsem chtěl zvýšit převodovej poměr, ale prostě je blbost vyměnit třeba jen kolečko a rozetu s řetězem nechat původní, to by se řetěz i kolečko opotřebilo mnohem rychleji. Takže pokud už tam koupíš komplet řetězovku nastavenou na určitý poměr, budeš s ní jezdit a pak se zas rozhodneš pro změnu, je lepší už to nechat tak nebo tam hodit jinou opět komplet řetězovku a tu původní jako komplet třeba prodat.
Jinak jak píše Mušketýr, 1 zub na kolečku udělá cca 2,5-3 zuby na rozetě. Takže bych s tím kolečkem o 2 zuby byl opatrný, ať ti na zadním kole zbyde aspoň nějakej krouťák.

Jo a tomu odkazu bych moc nevěřil, rozhodně tam nejsou započítaný věci jako odpor vzduchu apod., takže bych řekl, že jsou ty převodníky spíš pro srandu, než že by z nich bylo možný nějak reálně vycházet.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 27. kvě 2008 18:03:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no tak on na ní má najeto pouze 3000km, takže se dá stále považovat za novou, ale je pravda, jak píše Neith, že pokud tam po 15000km hodíš zase zpátky, pošleš řetězovku velkou rychlostí do kytek...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 27. kvě 2008 18:53:21 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 23. lis 2007 10:06:20
Příspěvky: 163
Bydliště: Praha
Já jsem to vracel zpáky po cca 500 km od výměny řetězové sady a už jsem si říkal že je asi nejvyšší čas. Nejraději bych tam ale to menší kolečko nechal, jenže občes potřebuji zajet na moravu a jet skoro celou cestu na 6-ku se mi moc nechtělo tak jsem to raději vrátil na původní kolečko, ale ten tah mi bude chybět :cry:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 28. kvě 2008 3:05:35 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 27. kvě 2008 3:51:37
Příspěvky: 21
Jak uz jsem predtim psal, tak retezovka moc nalitano nema.Urcite uz si to na sebe trochu sedlo,ale snad by se to nemuselo uplne pohadat.Samoze je pravda, ze lepsi vymenit to jako celek.Ale tak prave pokud vymenim male kolecko, je to nejlevnejsi varianta ja to zkusit. Pokud mi ta rychlost/zbytek kroutaku nesedne,tak tam hnedka dam zpatky origos, ale vyzkouset to chci. Precejenom, tech dlohych prejezdu mam dosti.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 31. kvě 2008 15:24:01 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 27. kvě 2008 3:51:37
Příspěvky: 21
Tak z teorie do praxe.Vymenil jsem 15ti zubove kolecko za 16ti zub a rychlost pri 6000rpm je z 125km/h nyni na 135km/h. Takze rozdil udelal cca 10km/h na poslednim prevodovem stupni. Takze tak nejak to vyslo vse dle predpokladu. Nejsem si uplne jisty, zda-li bych dostal s touto delkou retezu dopredu 17 zubu, ale mozna jo.Prozatim to necham tak a uvidim jestli to bude trosku lepsi.Diky vsem za nazory :wave:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz