zdar,myslím,že by stálo za to hodit sem odkaz z mt,kde to řešíš.je tam pár zajímavých poznatků.
nicméně - spojkovej koš,jak tam někdo říká to nebude.ten rachotí kovově,po vymáčknutí spojky zvuk zmizí.za jízdy to neslyšíš.
no,já když to zkoušel,nepřišlo mně na mašině zcela nic divnýho.jasně,měla jinej zvuk oproti mé - ale tvoja byla v seriových výfuckách,bez KN....atd oproti mé.
navíc,věř tomu nebo ne,postav vedle sebe 3 identické mašiny,každá bude vydávat jiné zvuky.
docela mě zaráží(nic proti tobě),že jsi schopen tvrdit na 100%,že ten zvuk tam byl při koupi....máš tak kvalitní sluchy a paměť,že už to tam bylo?
provedls úpravy,které mají na zvuku který se ozývá z pod tebe(nemusí být od motoru!) dost vliv - KN filtr,vytažení šnorchlu air boxu,laďáky.
zvuk se ti ozývá při prudké akceleraci? v jakých otáčkách při jaké rychlosti? není motor podtočen a při prudkém přidání se prostě zahltí(ikdyž stříkačka by neměla,ale dá se to udělat),po chvilce se "srovná",pak již táhne normál?
nebo jseš si jist,že ti to dělá od středního spektra otáček,na jakýkoliv qalt?
jak říkám,sice má litr dost síly a točáku,ale pokud v nižších otáčkách zarveš za plyn do maxima,tak se ti prostě začne chvilu dusit....
podle mě,kdyby bylo něco v piči v motoru,tak se ti už dávno vymrdlo,pokud jak píšeš to dělá dle tebe od chvíle,kdy jsi to koupil....
teď už to nezkusíš(díky pičasí)....ale vem ju,drž ju minimálně u 5-ti tis. otáček,tahej za plyn,řaď nahoru před omezovačem a poslouchej,zda ti to dělá taky....
nemyslím tím u 130 na 6 zatáhnout za plyn a poslouchat,že to má divnej zvuk....
