Repas stávající axiálky, pokud neteče je jen pro klid duše, na brzdný účinek nebude mít vliv. Stejně tak výměna za jinou směs desek, pancéřky, racing brzd. kapalina - to jsou takové všeobecné mýty. Realita - nepoznáš to na chodu brzdové pumpy.
Mě děsně sralo, že prostě promáčkneš brzdovou páčku ke gripu......co to dělalo za porno na okruhu - škoda mluvit.....
Takže jsem se rozhodl dát radiálku z Gixa. (to už jsem měl pancéřky, racing brzdovku....). Koupil jsem jetou za pár peněz. K výměně na stávající brzdové hadice potřebuješ adapter (axial x radial pumpa má jinak vyústění na hadice). Vše jsem namontoval, jal jsem se odvzdušňovat - a ejhle....ona ta použitá pumpa co? No přisávala vzduch.....tže nasranej, času v prdeli.....tak jsem ji nechal repasovat.....výsledek? No přisávala vzduch stále....tak jsem se nasral, jebl ju do kouta a koupil prostě novou. Sice dražší, ale no problem.
Přeci jen - když nenastartuješ, není to takovej průser, jako když nezabrzdíš díky vzduchu v okruhu brzdové kapaliny.
Jelikož to pak lépe brzdilo, ale s porovnáním s Gixem to stále nebylo ono, šel jsem dál:
viewtopic.php?f=23&t=4476&start=0 tam si pohledej moje příspěvky.
Výměna pumpy pomohla na fci brzd nejvíc.
btw - možná se mně někde v garáži už pár let válí ta jetá radiálka - ale nejsem si jist.....na rovinu - někde přisává vzduch. pokud chceš vyloženě šetřit na brzdách, napiš mně, mrkl bych se po ní......ale nebude to hned, garáž mám nyní trochu z ruky.....
edit:
nová pumpa cca 5 litrů -- možnost uplatnění slevy 20% pro SV....tže cca 4 litry.....
http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo ... 2005/8850/pokud je jetá za 3 litry - no podle mě netřeba řešit, zda zrovna na brzdové pumpě je třeba litr šetřit....nová je prostě nová. ale třeba jen já mám blbou zkušenost s koupí jeté.....to zjistíš sám, až koupíš, no....
![Wave :wave:](./images/smilies/wave.gif)