Řetězy ti dodám rozpojené a spojku pro nalisování.
Cena za ks 1000,-
Potom ale potřebuješ ještě spoustu dílů origo.Napínáky a lišty.
Pokud vezmeš origo řetězy \jsou spojené\,tak ještě taky spoustu těsnění a motor až po kartery rozebrat.Ale není to sranda ani s rozpojenými řetězy\to jsem tedy ještě ani nezkoušel\.A tu rovnou lištu pak nelze vyměnit\pro to je potřeba hlava dole\.
Nejlépe a doporučeno výrobcem na práci, je vyndat motor z rámu.Usazovat ty předepnutý kola vaček je super vopruz.
Něco víc uvidíš tady
http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo ... 2005/9459/Ceny jsou dole pod obr.
Zatím neznám nikoho,kdo by to preventivně nechal měnit na litru.Řetízky a napínáky tam jsou asi nesmrtelné.Mají jen 92článků a asi se nikdy nevytahají.
Pokud bys do toho šel,doporučuji postup Suzuki se spojenými řetězy.Nedokážu si totiš představit tam na tom motoru "někde" slisovávat řetěz,prostě jsem nenašel prostor pro ten lis Morse.
Na 650 je to zcela jinak,tam je řetěz dlouhý a vede přes vačková kola a nahoře je místa dost a dost.