Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Zadni tlumic
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=35&t=4868
Stránka 1 z 1

Autor:  myper [ ned 23. srp 2015 22:53:13 ]
Předmět příspěvku:  Zadni tlumic

Zdravim chlapi.

Chci se zeptat, resi se u sv1000 zadni tlumic tak jako u sv650, tj. vymena napr za tlumic z kawy zx10r, nebo ma sv1000 tlumic na dobre urovni, tudiz neni potreba jej menit? A ma sv1000 tlumic plne nastavitelny?

Planuju vymenu sve sv650 za sv1000 tak zjistuju co a jak.

Diky za odpoved, Michal

Autor:  Kawa [ pon 24. srp 2015 8:46:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

čus,
litrů tady moc není. zatím jsem neslyšel (nečetl), že by někdo měnil na litru zadní tlumič.
já osobně:
mám už 2. sv litr, zatím jsem nenaznal, že bych potřeboval zadní tlumič měnit.
samozřejmě, že proti dejme tomu GSXR má SV podvozek zcela o hovně, ale hold SV není Gixero.
záleží, co čekáš od podvozku litr SV.
na běžný provoz - dostačující.
na okruh - dá se s tím jet. pokud jsi předtím na okruhu jel na 650 - budeš se smát. pokud jsi jel na okruhu na supersportu - budeš nasranej.
každej jezdí jinak, moje jízda nemusí být stejná jako tvoje, stejně tak moje nároky a předpoklady....

jo, zadní tlumič je plně nastavitelný: http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=75792
strana 26 + 27

mě daleko více, než přední + zadní tlumení sraly brzdy. ovšem pokud máš 650, budeš nadšen. pokud nejsi "prase" na brzdy, jako já a nevážíš v kombine + - 100 kilo :mrgreen:

Autor:  myper [ úte 25. srp 2015 5:45:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Moje zatim prvni a jedina motorka je sv650s k3. Sedlam ji sestym rokem.
Letosni zimu motorka dostala zadni central z kawy zx10r, tlumic rizeni a rychloplyn z r6, pancirky na predek a desky brembo. Kazda z tech zmen sla znatelne znat na chovani motorky... Je to neco uplne jineho nez serie. Tak me prave zajimalo jaky je skok z takto upravene 650 na seriovou 1000. Ale vzhledem k rozsahu uprav lze asi tezko posoudit...

Co se vahy tyce tak to mam cca 85 kg i s vybavou.

Diky Michal

Autor:  Kawa [ úte 25. srp 2015 9:44:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Jo, tak to těžko soudit.
650 jsem nikdy neměl. Na nějaké jsem jel, ale to byla serie.
Serie oproti serii litru je znát.
Tvoje úpravy - těžko říct. Věřím, že to posunulo 650 někam jinam.
Nezbyde, než nějaký seriový litr vyzkoušet, no....

Autor:  hOOrNeT [ úte 25. srp 2015 10:10:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

máš na 650 podobné úpravy jako já. + já k tomu ještě progresivky vepředu. Bez těchto úprav se těžko využíval plný potenciál motorky, teď po úpravách ta motorka konečně funguje a o to více člověk cítí limitující motor - ale to sám dobře víš.

Pokud toužíš po změně, jdi do litra. Taky pokukuju po něčem silnějším, ale stále mě ta 650 mooooc baví ;) A hlavně bych se nerad zbavil vymazlené 650 a pak tohle "vylepšovací kolečko" absolvoval znovu na jiné motce, pokud bych zjistil, že to potřebuje.

Třeba se tu někdo nabídne, že tě na svém litru nechá opatrně povozit

Autor:  Thoms [ úte 25. srp 2015 11:43:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Hoši máme stejné dilema..Taky mam na 650 hromadu úprav ( centrál z GSXra, vepředu progresivní pružiny, hustší olej a ještě přitvrzený na max. :-D ( tak mi to vyhovuje), jednoduchý přepáčko, tlumič řízení, powercomannder atd..) a stejně to díky ,,blbé,, kyvce z jeklu neni pořád ono, když se vám to v zatáčce při cca. 170+ vlní jak had :banghead: :-D a obávám se, že litr na tom nebude o moc líp, jak už tu zaznělo, neni to GSXRo a byť je SVčko osvědčený, je škoda, že ho takto ošidili..a koupit litra a pak do něj narvat desetitisíce za pořádnej podvozek asi nemá smysl..poslední dobou přemejšlim o RSVčku, kde si člověk připlatí oproti SV 20-30 0000,- a dá se sehnat už RSV s podvozkem od Ohlinse a to už je úplně někde jinde..vim, je to ital, ale to už je na jiný povídání... ;)

Autor:  Kawa [ úte 25. srp 2015 11:50:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

že se vám chce sypat love do 650...?
na kolik ty úpravy vyšly?
jako chápu, že ten podvozek není nic moc...ale "vyladíte" podvozek v rámci možností a najednou ejhle - motor slabej.
bodejď by ne, říkám furt, že 650 je pro holki :mrgreen:

btw - litra nepůjčím, nemám "serii". ze začátku jsem byl nadchnut brzdama, ale časem to začal být nedostatek, mám tam radiální pumpu + adapter s radiálními třmeny z Gixera.

Autor:  Kawa [ úte 25. srp 2015 12:03:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

mno, nebudu obhajovat litr. dokud nezkusíte, nebudete vědět.
ale optám se:
konkretně Thoms píše:
a stejně to díky ,,blbé,, kyvce z jeklu neni pořád ono, když se vám to v zatáčce při cca. 170+ vlní jak had
SV jak 650, tak litr je primárně mašina na silnici.
Kde lítáš na silnici 170+ do zatáček? btw - pokud okruh, kde, na kterým, která zatáčka? jako nečuměl jsem na tachometr na dromu, ale nenapadá mě moc míst, kde by to šlo....možná tak 1. za cílovkou v Brně, schwantz pochybuju, Most má delší cílovku jak Brno, ale díky eSíčku tam prostě 170+ do 1. pravé nepoletíš. ale už jsem dlouuuho nebyl...tak jsem možná nějaké místo opomněl.
no a jestli v provozu v zatáčce 170+ ....nebudu Míra Dušín - ale mám se rád, mám 2 děti - na to seru.... :mrgreen:

asi by to chtělo si nejprve odpovědět na to, co od té mašiny čekáte, jaké bude využití.
páč nemá cenu kupovat strunovou sekačku na keře, kam patří křoviňák

a to, že se tady našla koc, která dokázala na 650 pojezdit jiný borce s téměř prstem v zadeli na okruhu - netuším, jaký měla úpravy. tak něco bude i o jezdci ;)

Autor:  Thoms [ úte 25. srp 2015 14:05:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Jak píšeš, SV je primárně na silnici, takže i tam ji nejčastěji využívam, když máš přehledný, táhlý zatáčky s malým provozem, tak neni problém to tam takle poslat a zde se právě ty nedostatky projeví, další věc držet to pořád v plnejch, taky časem člověka omrzí. S SV mam celkově namotáno přes 50 000 km, tak prostě pokukuju po něčem novým..co se dromu týká, tak jak jsi psal první pravá za cílovkou v Brně, Most jak má za cílovkou esíčko, tak tam nedáš pomalu víc jak 70, ale je pak tam pár pasáží, kde se jede celkem svižně..ale obecně ty rychlosti v zatáčkách jsou daleko menší než těch 170..to že se na 650 dá spráskat i nějakej ten supersport je bezpochyby pravda. Ale takový to předjíždění, kdy ty ho vemeš v zatáčce a jakmile je trochu rovinka, hned je před tebou - protože když tam nemáš správný převody, tak to např. v Brně do těch dlouhých převýšení vůbec nejede a jen ztrácíš..

Autor:  Mira2B7 [ úte 25. srp 2015 14:40:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Kawo na Slovakáči druhá pravá za tím prvním horizontem. Dlouho se mi nestalo abych nalítal cirka 180 do zatáčky v ní přidával a vylít z ní na ten druhý horizont ve 240 a brzdil to z kopce do vracáku tak na kilo. Tam je to fakt napalicu, ještě že z toho jde vyjet rovně. Ale už jsem tam jel taky po prdeli :banghead:
Proto jsem pořídil twin ten se mnou moc přez dvě kila nedá tak pohoda, a bremba to jistí : motosmileV :

Autor:  hOOrNeT [ úte 25. srp 2015 15:28:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Kawa
Záleží, jak máš štěstí na shánění dílů, od toho se odvíjí cena upgradu 650ky na něco mnohem použitelnějšího. Když máš kliku, tak se to dá za nějakých 10 tis a ta motorka je hned uplně jinde.

Na druhou stranu po tomhle se dá využívat potenciál motoru na 100% a dost to člověka porychlí. Ale sám vím, že se musím fest snažit a držet SVčko na limitu, abych byl v technice rychlejší než kluk na podobné úrovni jako já (rozuměj - nízké :grin: ) sedící na SS. O to hřejivější ten pocit ve finále je :yahoo:

Pořád mi ti blbci nabízejí, ať se svezu na jejich SS (Gsxr 750 atp.) , stále odmítám, mám strach. Strach, že by hned druhý den bylo SVčko na bazaru a nechtělo by se mi k němu už vracet :oops:

Autor:  Kawa [ úte 25. srp 2015 15:46:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Mira2B7_na to jsem zapomněl...tam jsem byl jen 1x, už je to 5 let. A tam jsem se s mašinou trápil, problém s brzdama, tže to nebylo o tom letět palicu - bych dolítal. btw_ty ještě žiješ...??
Thoms_více toho píšeš o okruhu - tam se na litrový SV,stejně tak RSV, Tuono vyser, skoč do SS. a stejně ti furt nežeru, že v provozu dáš někde zatáčku s nájezdem 170 km/h. :P
hOOrNeT_ nedělal bych závěry po pár jízdách v Mýtě.... :mrgreen: tam potenciál SS nemůžeš využít.
půjč si to od něj do Mostu, Brna, Slovač - tam nebudeš chtít měnit. do provozu - tam ten potenciál nevyužiješ, tam by SV mohlo obstát ;) pokud nejsi rovinkář na R1pyčowoe

na okruh jsem měl Gixo600, do provozu bych to nechtěl. prostě mně ten litr 2V už 10 let baví, no :yahoo:

Autor:  hOOrNeT [ úte 25. srp 2015 16:22:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

v mýtě se právě ten rozdíl oproti SS ztratí :-) Ale jinde... je to jak říkáš ;)

Autor:  Thoms [ úte 25. srp 2015 20:41:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Kawa_ tak někdy přijeď k nám na jih (okolí Budějc), pojezdíme ;) :) Je tu hodně parádních tras.. :thumbsup: Jinak tak to RSV 1000 R je dá se říct SS, mě právě neskutečně baví V2 a nerad bych to měnil za řadovej čtyřvál..a tak moc na výběr momentálně neni..přecijenom to mam převážně do provozu, okruh se snažim navštětovat často, ale všechno je to docela z ruky..

Autor:  myper [ čtv 27. srp 2015 20:34:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Tak pánové, děkuji, že jste se tak rozpovídali o rozdílech 1000 a 650.. Pravda je taková, že mi teď v garáži stojí SV dvě - menší a větší :-). Tomu výkonovému rozdílu oproti 650 nešlo odolat :-D.

Úprav na 650 se dá udělat dost, o tom je napsáno mnoho.. Jaké jste dělali úpravy (např. Kawa :-)) na SV1000S vy?


Já je dělal nejprve z důvodu vylepšení, pak mě to prostě chytlo, a hlavně začalo bavit :-).. Takže mám na 650 tlumič z Kawasaki, tlumič řízení z SV1000 uchycený na spodních brýlích, aby nehyzdily prostor před nádrží (můj názor, tak mě neukamenujte :-D), "rychloplyn" z R6, tuhší olej ve vidlích, vepředu pancířky a Brembo desky.. Po vizuální stránce jsem dodal spodní klín s karbonovým krytem protí kamínkům, zadní blatník, žárovkové miniblinkry, podsvícené budíky modrobíle a tím snad končím :-D.

Po technické stránce se SV opravdu hodně změnilo, jízda je opravdu o něčem jiném... Zajímají mě proto takovéhle serepetičky na litru, částečně z důvodu zahnání nudy v zimě :-)..

Jinak kdyby někdo o někom věděl, tak 650 bude muset jít z domu...

Michal

Autor:  Kawa [ sob 29. srp 2015 22:24:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

úpravy na litru:
kosmetika:
zadní blatník do číči, přední origo blinkry do číči. následně náhrada podsedáku + miniblinkry.
mřížka chladiče
shozeny zadní stupačky.držáky na lufy - SV od Wila tady z fora
podsvícené budíky do modra - made in Shark

dále:
ATRE + kalibrace TPS
Gipro - ukazatel zařazeného kvaltu
koncovky LV + KN filtr + vytažení šnorchlu z air boxu
pancéřové hadice
čínské krátké páčky přední brzdy + spojky
radiální brzdová pumpa z Gixa 600
radiální přední brzdové třmeny z Gixa 600 - namontováno za pomocí vyrobených adaptérů na původní vidle
přepákování ARP

no, snad jsem na nic nezapomněl....válí se mně v garáži ještě krovka namísto zadního sedadla - ale ještě není nalakovaná.
co se týká zmíněných úprav - myslím, že jsem to tady na foru posal, případně nalezl, tže stačí požít tlačítko hledat....a návody najdeš.

pár odkazů:
viewtopic.php?f=23&t=693&hilit=%C5%A1norchl
viewtopic.php?f=23&t=694&hilit=modifikace
http://www.motorkari.cz/tema/?t=144264&pgr=6

jinak gratuluju k pořízení litra.
možná by se hodilo, kdyby sis zapamatoval prvotní dojmy a klidně tady o tom založil solo vlákno....
jakože porovnání 650 x litr
často se vedou fámy o tom, že je litr děsná svině.....nebo naopak - děsný zklamání oproti 650 :mrgreen:

Autor:  guma2 [ ned 30. srp 2015 14:48:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

btw: 3 roky sem měl 650 a byl sem z toho dost nadšenej těch 75k tomu podvozku a brzdám prostě supr sedlo ,pak přišli děti takže asi 8let pauza, a teď mám asi měsíc 1000 - moje dojmy:podvozek nestíhá (předek i zadek skoro na max.) ani rám to v rychlostech nedává ,brzdy docela ok (standart jen pancíř hadice),motor ok mezi 8-11ot...ale to jsou dojmy spíš na okruh nebo pro ty co to mají rádi trochu nahrubo...pro svižnější turistiku sv ve všech ohledech dostačující a skvělá motka...na cestování je 2v prostě nejvíc...
takže kdo chce na tom převážně sportovat určitě (za mě) ať si koupí rovnou rsv (nebo tuňáka) ladit sv1000 nemá cenu je to vyladěnej sportovní cesťák a v této výseči využití je mu nejlíp
:amen:

Autor:  Orličan [ pon 31. srp 2015 7:46:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Přesně jak píše Kawa. Sneslo by to tu samostatné vlákno o srovnání 650 a 1000. Je jasné, že je to subjektivní, ale i tam by se z toho daly vybrat zajímavé informace. Myslím, že dost lidí právě tohle zajímá. Taky přemýšlím, jestli si nechat 650 nebo vyzkoušet do další sezony litra, chtělo by to vyzkoušet. :-)

Autor:  Brembo [ čtv 17. zář 2015 16:02:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Nové RSV 1000 su už ale V4-RSV 4. Pokial chceš V2,tak zo staršej ligi VTR SP2-cenu ale poznáš,pokial novu tak KTM RC8-má ale narit zvuk. Alebo Ducati,tá ale zase na cestu nie je dobrá. V2 je teraz uzky partikel a ked ju chceš musíš si privhystat poriadny balík.

Autor:  Kawa [ čtv 17. zář 2015 19:02:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadni tlumic

Orličan píše:
Přesně jak píše Kawa. Sneslo by to tu samostatné vlákno o srovnání 650 a 1000. Je jasné, že je to subjektivní, ale i tam by se z toho daly vybrat zajímavé informace. Myslím, že dost lidí právě tohle zajímá. Taky přemýšlím, jestli si nechat 650 nebo vyzkoušet do další sezony litra, chtělo by to vyzkoušet. :-)

námět na byznys...."půjčím" litr na porovnání se 650
já jsem mimo hru, jelikož qůli upgrade předních brzd by to nebylo pravé porovnání.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/