o gumách tady bylo popsáno x stránek viz jiné vlákno.
pokud dobře chápu, tak zakladatel tohoto vlákna se ptá na gumy na litr.....tže odpovědi od 650 a srovnávat to jsou ouplně k hovnu. 650 není litr.
za mě zkušenosti na litru:
Funglovka Michelin pilot road - mně nevyhovovaly, nedržely. po zajetí nové moto - cca 1000 km šly okamžitě z moto dolů. Mišulin mě 2x zklamal i jakožto slick, už to na mašině nikdy pod sebou nechci.
pak jsem "dojížděl" treningové gumy z okruhu - Pirelli Supercorsa + Metzelery - tušim racetek. úžasná guma držící i za mokra, silně lepící za sucha. podrží, neustřelí. byly už jeté, max 2 tis. kma na prdeli a šly dolů.
Pak jsem koupil Dunlop sportmax sportsmart - novou sadu.....zadek cca 6 tis. km a střed v prdelitroufám si tvrdit, že nejsem úplně rovinkář. předek si myslím, že dá 2 zadky, tže předek tipuju cca 10-12 tis. - nevím, ještě jsem to nenajel.
vlastnosti gum: pro mě naprosto vyhovující. drží na vodě, na suchu taky solidně lepí. díky stylu jízdy nečekám, že by vydržely více, jak 6 tis. km. to bych musel vzít nějakou cestovní tvrdou slupku - očekává, že bych se na tom zabil. ikdyž děsně nerad vycházím z toho, že 1 paní povídala.....nevím, cestoví tvrdou slupku jsem neměl, nehodlám to ale riskovat a zkoušet.
tže tak nějak zkušenosti za mě. důležité dle mě je, jaký styl jízdy kdo jezdí.
jo....kde jsou ty časy, kdy jsem na 1. japonku (Kawa GPZ 500S) kupoval jetý gumy přes tištěný inzeráty. neřešil jsem pomalu, co je to za zančku, jestli je to tvrdá, měkká...atd.....byl to správnej rozměr, mělo to vzorek, tak jsem koupil jetou a jezdil....a nějakej DOT? .....to už vůbec.... a že byla lepená? (opravená díra)? taky nevadilo...
ale to je tak cca 19 let zpátky - doba mototemna, bez internetu....atd....kdo nezažil, nepochopí.....
a šlo to....nezabil jsem se.....