Kluci dotaz, můj mechanik narazil na takovou "záhadu". Prosím Vás tedy o radu, jak správně načasovat vačky. Budu ho citovat: ahoj,
u tohoto motoru jsem narazil na problem ,ktery neni ojedinely a nenasel jsem na to na tomto serveru odpovidajici tema.
Jedna se o spravne nastaveni rozvodu u motorek DL,SV,TL-1000
Pokud se dodrzi postup v servisnim manualu
SV1000 - ENGINE
na strane 3-100 až 3-111,
tak ve vyslednem postaveni ktere je znazorneno na strane 3-111, nesedi postaveni vacek (znacky na vackach jsou zhruba o zub mimo rovinu hrany hlavy).
Resneim dostat vacky do spravneho postaveni na znackach je bud klikou neotocit o 360° tak jak se pise na strane 3-109, kdyz se prechazi po instalaci vacek predni hlavy na instalaci vacek zadni hlavy.
No a nebo klikou otocit podle pokynu na strane 3-109, ale pak je potreba zadni volnobezne kolo otocit opet znackou nahoru aby po instalaci vacek byly dle znacek na pozici.
nasel jsme k tomu i nejaka zahranicni temata.
Mate s tim nekdo zkusenosti ?
diky za smysluplne reakce.
http://www.tlzone.ne...-timing-correct.htmlhttp://www.tlzone.ne...r-cylinder-cams.htmlhttp://www.tlzone.ne...aft-positioning.htmlVíce na:
http://www.motorkari.cz/tema/?t=201836Copyright © Motorkari.cz