Suzuki SV.cz forum http://www.suzukisv.cz//forum/ |
|
SV1000 - Vysoká spotřeba http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=35&t=5386 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Rosťa [ úte 24. lis 2020 8:59:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba |
no i podle těch nažloutlých - opálených svodů to vypadá na bohatou směs, kdy nespálený benzín dohořívá ve svodech. Když mechanik říkal, že směs je moc bohatá, tak měl snížit bohatost směsi. já nejsem mechanik a nevím jak se to dělá ale Zdena ti určitě poradí (http://www.suzukisv.cz/sv-forum/memberl ... file&u=419 ) Já, jako servisní laik, bych to viděl na přiotevřený sitič, ten ale nevím jak je u stríkačky řešen. |
Autor: | Pavel Otáhalík [ úte 24. lis 2020 9:21:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba |
Říkal, že ta origo řídící jednotka jde trochu nastavovat, ale nemá na to výbavu. |
Autor: | Lightning [ stř 25. lis 2020 20:34:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba |
Je to blbost, ale když jedeš, máš teplotu na budíku 85C+? Jestli ti neblbne termostat a řídící jednotka kvůli podchlazenému motoru nepouští sytič. |
Autor: | speedymratin [ stř 25. lis 2020 21:13:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba |
Kdy by měl špatný termostat, tak má vysoké volnoběžné otáčky, ale není na škodu to také zkontrolovat. A co třeba Lambda sonda??? Špatně vyhodnocuje. |
Autor: | Lightning [ stř 25. lis 2020 21:24:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba |
Nee, zvýšené otáčky jsou jen do 20C, potom klesají a drží nastavené. Pokud by mu čidlo hlásilo špatnou teplotu (třeba 70C), tak otáčky jsou normální, ale řídící jednotka pořád vstřikuje bohatší směs. |
Autor: | speedymratin [ čtv 26. lis 2020 7:04:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba |
Máš pravdu. Koukal jsem do manuálu. Je tam hodně snímačů co ovlivňují dobu vstřiku paliva. Podívej se do servisního manuálu a všechny snímače přeměř. Já osobně bych začal termostatem, Lambda sondu. Ještě mě napadlo. Nemáš tam náhodou na motorce ATRE nebo přidaný konektor po domácku na odstranění omezení na 1.,2.,3.? Je to možná blbost, ale vím, že špatně nastavené ATRE je peklo ![]() |
Autor: | zdeněk [ ned 29. lis 2020 0:45:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba |
Tohle by bylo potřeba trochu vic do hloubky proměřit.Délku vstřiku,stechiometrický poměr,lambda sondu.Jednotka nejde nijak ladit,jedině změnou sw a to si nemyslím,ze někde někdo udělal,poněvadž se většinou k úpravám map používá powercommander,je to levnější. |
Autor: | Pavel Otáhalík [ ned 29. lis 2020 19:15:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba |
Teplota normálně vyleze na 80-85 stupňů a tam se drží. ATRE nemá. |
Autor: | Pavel Otáhalík [ ned 29. lis 2020 19:22:29 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba | ||
Ještě jedna věc. Na anglickém fóru jsem narazil na toto (viz. obrázek). Že když na motorce není snímač spojky, může být bohatá směs. Vůbec nechápu, proč by to tak mohlo být. Co si o tom myslíte? Každopádně na moji motorce opravdu snímanč spojky vůbec není. Takže můžu nastartovat bez zmáčklé spojky. A navíc dokonce když mám nastartováno, motorka na stojanu tak můžu zařadit a motorka nechcípne.
|
Autor: | speedymratin [ pon 30. lis 2020 7:55:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba |
Je to dost možný. Vím, že u mě to funguje tak, že pokud zmáčknu spojku, tak vzápětí se zvednou otáčky (mírně). Je to další možnost a třeba ti to pomůže. Jak jsem psal výše. Doba vstřiku je závislá na spoustu snímačů. |
Autor: | AppleMag [ úte 05. led 2021 17:17:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba |
Jo speedy, jenže to co ty popisuješ, že di zmáčkl spojku a zvedly se otáčky, tak to právě dělá to ATRE... |
Autor: | Brembo [ úte 17. srp 2021 17:12:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: SV1000 - Vysoká spotřeba |
tiež sa mi zvýšila spotreba z jedného dna na druhý. Bolo to v servise,nevedeli prííst na to,čo to robí. Len zistili,že ked v riadiacej jednotke nastavili správne zmes,po odpojení od PC sa to opat prepísalo na povodnu hodnotu. Diagnoza-pravdepodobne vadná riadiaca jednotka. Tak som od jedného z čiech,čo sa zoberal dovozom áut kupil použitu. Za 2dni som to mal doma. Vymenil som ju,prešiel som sa,no spotreba bola stále rovnaká,i ked už mal motor rovnomernejší a hladší chod. S povodnou jednotkou občas na volnobehu vyšlahli plamene z výfuku,volnobeh som musel zvýšit,pretože nebol prakticky žiadny a niekedy pri ubraníííí plynu moto nespomalovala,niekedy i mierne zrýchlovala. Tieto siptony zmizli.okrem obrovskej spotreby. Tak som začal premeriavat senzory,a TPS senzor vykazoval viac než 2x násobné hodnoty a v 2 určitých bodoch nemal žiadny odpor. Podotýkam,že na diagnostike boli všetky dáta normálne,okrem zmiešavacieho pomeru.Po výmene TPS a riadiacej jednotky je spotreba uplne normálna, 5,7 až 6 l. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |