Právě je čtv 01. kvě 2025 13:00:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 17:30:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. led 2009 22:32:18
Příspěvky: 23
ok píšu na fóru poprvý..nevim jak to tady chodí a nevim ani co od toho čekat..nechám se poučit..jenom bych vzkázal kawě (někdo o něm tam napsal,že je to nejzkušenější litrař) když si na mojí osobě tak lacině zvedl ego.,,že to byl příklad..s tim kopcem..nikdy sem na dva tisíce nejel teda aspon ne na víc než dvojku a delší dobu..možná při otáčení a podobně..dobře,radši tohle téma ukončíme.nemá to za mák cenu..

_________________
jawa mustang,yamaha dt 50,jawa 350 (634),yamaha xt 600,ktm lc4 620 sc,suzuki sv1000n k5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 17:57:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Miroslav píše:
ok píšu na fóru poprvý..nevim jak to tady chodí a nevim ani co od toho čekat..nechám se poučit..jenom bych vzkázal kawě (někdo o něm tam napsal,že je to nejzkušenější litrař) když si na mojí osobě tak lacině zvedl ego.,,že to byl příklad..s tim kopcem..nikdy sem na dva tisíce nejel teda aspon ne na víc než dvojku a delší dobu..možná při otáčení a podobně..dobře,radši tohle téma ukončíme.nemá to za mák cenu..

Jo to sem psal já, že je kawa tady nejzkušenější litrař, a motorkář vůbec, a to semnou jistě většina souhlasí... A věř tomu, že si na tobě ego zvedat nepotřebuje, napsal ti to tak jak to je...
No jinak když píšeš že seš tu poprvý a nevíš jak to tu chodí, tak učitě si tu nenadáváme do hoven apod. :wave:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 18:04:19 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Miroslav píše:
ok píšu na fóru poprvý..nevim jak to tady chodí a nevim ani co od toho čekat..nechám se poučit..jenom bych vzkázal kawě (někdo o něm tam napsal,že je to nejzkušenější litrař) když si na mojí osobě tak lacině zvedl ego.,,že to byl příklad..s tim kopcem..nikdy sem na dva tisíce nejel teda aspon ne na víc než dvojku a delší dobu..možná při otáčení a podobně..dobře,radši tohle téma ukončíme.nemá to za mák cenu..


Tak uz si poznal jak to tady chodi-na blbou otazku blba odpoved.
Jinak to tu funguje tak,ze si tu vsici radi poradime,uvitame tu novy cleny,ale sorry,jake jsi cekal odpovedi na otazku k podtaceni motoru??Jak si napsal,jezdis nakej ten patek tak snad vis ze to motoru nesvedci,tak proc to delat?Nerikam ze to musis tocit do omezovace,jak psal popak...min.3000ot.

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 18:16:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. led 2009 22:32:18
Příspěvky: 23
předpokládám,že motoru sv.čka a jiným sportovním motorkám to asi vadí..při konstruování takovech motorů se asi nepočítá s tim,že budou podtáčneny o proti třeba harley-ům,který točej do dejme tomu 6-ti tis...dobrá,ještě risknu jednu otázku... :shock: ..prostou..když budu předpokládat,že Harley-ji to nevadí (jízda na 1500,2000tis ot/min.) proč sv-čku ano?..Chtěl bych vědět nějak technologickej důvod (co se konstrukce motoru týká)...
Předem děkuji a jestli jsem někoho pohoršil at mi prosím nenadává do vidláku a nedělá ze mě vola.věřte,že jsem to neměl v umyslu :wave:

_________________
jawa mustang,yamaha dt 50,jawa 350 (634),yamaha xt 600,ktm lc4 620 sc,suzuki sv1000n k5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 18:22:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. led 2009 22:32:18
Příspěvky: 23
Tak uz si poznal jak to tady chodi-na blbou otazku blba odpoved.
Jinak to tu funguje tak,ze si tu vsici radi poradime,uvitame tu novy cleny,ale sorry,jake jsi cekal odpovedi na otazku k podtaceni motoru??Jak si napsal,jezdis nakej ten patek tak snad vis ze to motoru nesvedci,tak proc to delat?Nerikam ze to musis tocit do omezovace,jak psal popak...min.3000ot.[/quote]

Evansy
já to neměl a nemám v plánu dělat..aby bylo jasno..chtěl a chci jenom znát konstrukční důvod proč to tomu motoru ubližuje více než nizkotočivímu harley-i,ano?..

_________________
jawa mustang,yamaha dt 50,jawa 350 (634),yamaha xt 600,ktm lc4 620 sc,suzuki sv1000n k5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 18:42:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. lis 2007 21:04:23
Příspěvky: 344
Bydliště: Uherský Ostroh
Tak mozna to bude tim, ze ma haryk vetsi zdvih na klice, jine casovani atd., ale neber me vazne. Svou prvni velkou motorku jsem si koupil ve 33 letech, hned jsem ji rozbil takze jsem tomu moc nedal no a akorat loni byla plodna sezona. Za dva roky jeste neumim moc jezdit takze sbiram zkusenosti od druhych a hlavne na tomto foru, kde jsem zjistil spoustu good novych veci a bandu dobrych kluku a holek. Jinak reakce kolegu jsou naprosto v poradku. Tva otazka me silne pripomina dotazy mladych kluku " kolik jste nejvic jeli?"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 18:53:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. led 2009 22:32:18
Příspěvky: 23
připomíná? :grin: jo..chápu to.o proti tobě sem taky ješzě madej nezkušenej klučík..ale mě prostě jenom vadí když mě lidi diskriminujou kvůli tomu,že jsem nezkušenej,mladej klouček,kterej ještě nezažívá život takovej jakej ve skutečnosti je.,víš.Já si totiš na tu motorku musel sám vidělat ve fabrice..nikdy sem nic zadarmo nedostal,víš?..Jinak ti moc děkuju za odpověd ve stylu jakym sem jí původně očekával...Jsi zatim jedinej ze všech,který dokázal protě odpovědět na prostou otázku... :hello: :wave:

_________________
jawa mustang,yamaha dt 50,jawa 350 (634),yamaha xt 600,ktm lc4 620 sc,suzuki sv1000n k5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 18:59:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Vetsina kluku si tady musela vydelat na motorku ve fabrice,proto jezdime na SV a ne na Tuonu.
Jinak mladejch je tu vetsina,me je 22 :good:

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 19:17:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
K podtáčení:
Jak si psal pokud máš cit k motoru, tak na tom nevidím nic špatného. Sám z malého klesání v obci klidně nakopu za 6 a motorka si brble. Je to to nejlepší co můžeš udělat pro spotřebu. Ale abys tohodle docílil, tak motor musí jen víceméně sám o sobě a nesmíš ho nutit respektive jet skoro bez plynu. Jízda při 2000 otáčkách do kopce, kdy plyn přidat určitě musíš pro motor zrovna není to pravé ořechové...
Jezdi s citem a ohledem k motoru a nebudeš mít problémy. :wave:

K urážkám:
Citace:
PS:Jste HOVNA! (vy,co jste psaly ty bláboly)

Na styl položenou „stupidní“ otázku byly celkem adekvátní odpovědi a ty tady vyrukuješ s tímhle... No radši nebudu komentovat...

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 19:22:21 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. led 2009 22:32:18
Příspěvky: 23
Děkuju za odpověd a díkuju,že to nekomentuješ :good: ..

_________________
jawa mustang,yamaha dt 50,jawa 350 (634),yamaha xt 600,ktm lc4 620 sc,suzuki sv1000n k5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáč�í �toru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 19:56:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
zdeněk píše:
Ty ses nám tady rozvášn�.No hlavně,ž�j� nás tu�šechny�ozdravil a pojmenoval.Je vidět,že j�e �oti tobě fakt ze�náči.Já jse��zdi�až od 15 :shoc�

:good:

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 20:05:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Miroslav píše:
připomíná? :grin: jo..chápu to.o proti tobě sem taky ješzě madej nezkušenej klučík..ale mě prostě jenom vadí když mě lidi diskriminujou kvůli tomu,že jsem nezkušenej,mladej klouček,kterej ještě nezažívá život takovej jakej ve skutečnosti je.,víš.Já si totiš na tu motorku musel sám vidělat ve fabrice..nikdy sem nic zadarmo nedostal,víš?..Jinak ti moc děkuju za odpověd ve stylu jakym sem jí původně očekával...Jsi zatim jedinej ze všech,který dokázal protě odpovědět na prostou otázku... :hello: :wave:

snad není možný... ty jsi ale vůl...
a právě teď a na tomto fóru se na tobě stala ta nějhorší křivda tvýho života. Ublížili jsme ti a jsme nespravedlivý... Vždyť ty máš tolik zkušeností a my to tu nedokážeme ocenit... a k tomu všemu jsi si na motorku musel vydělat sám...
No to jsem ještě neviděl... :rotfl:

myslím že kawa nemůže popadnout dech jak se u toho klátí.... :rotfl:

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 20:08:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Jimbo píše:
Jo to sem psal já, že je kawa tady nejzkušenější litrař, a motorkář vůbec, a to semnou jistě většina souhlasí... A věř tomu, že si na tobě ego zvedat nepotřebuje, napsal ti to tak jak to je...
No jinak když píšeš že seš tu poprvý a nevíš jak to tu chodí, tak učitě si tu nenadáváme do hoven apod. :wave:

Tak to s tebou nesouhlasím...

Netroufnu si říct že je někdo nejzkušenější ani náhodou...

Kawa je rozhodně rozumnej člověk a na mašině nesedí poprvý...

No a navíc jezdí od 19ti narozdíl od Miroslava takže nejzkušenější být nemůže... :rotfl:

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 20:14:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Popi :grin: :rotfl:
Podtáčení taky nevedu, páč v motoru vznikají větší tlaky a tím se zkracuje životnost komponent v motoru. Pěkně popsané je to tady:

Podtacanie sposobuje vyssie tlaky piestu na steny valcov, vyssie tlaky v ojnicnych a hlavnych(klukovkovych loziskach, cim sa prislusne komponenty viac opotrebuvaju + pri extremnom podtacani dochadza k nepravidelnemu chodu motora a razy, ktore pri tom vznikaju maju nepriaznivy vplyv na vsetchy mechanicke sucasti motora, spojky, prevodovky, .....

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 20:27:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. led 2009 22:32:18
Příspěvky: 23
děkuju za odpověd..pomohla mi.. :good:
vůbec nic víc sem nepotřeboval...viz popihoSV vlahý keci.nědělám ze sebe chudáčka,jen sem se snažil trochu ospravedlnit aby si lidi jako ty nemysleli,že jsem kluk kterej chodí na vejšku a tatínek mu koupil motorku a pod..předpokládám,že většina motorkářů tady si na ní vidřelo..
popiSV...ty seš vůl..nejsem na tebe vůbec zvědavej.nekomentuj prosimtě moje odpovedi a vůbec moje názory apod..dík.

_________________
jawa mustang,yamaha dt 50,jawa 350 (634),yamaha xt 600,ktm lc4 620 sc,suzuki sv1000n k5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 20:42:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Miroslav píše:
děkuju za odpověd..pomohla mi.. :good:
vůbec nic víc sem nepotřeboval...viz popihoSV vlahý keci.nědělám ze sebe chudáčka,jen sem se snažil trochu ospravedlnit aby si lidi jako ty nemysleli,že jsem kluk kterej chodí na vejšku a tatínek mu koupil motorku a pod..předpokládám,že většina motorkářů tady si na ní vidřelo..
popiSV...ty seš vůl..nejsem na tebe vůbec zvědavej.nekomentuj prosimtě moje odpovedi a vůbec moje názory apod..dík.

nemáš zač, já jsem vůl už hezkou řadu let a když na to příjde, ani těm motorkám moc nerozumím...

no a když už jsi tedy vznesl druhou otázku, tak jde havně o zdvih kliky, časování motoru, teploty oleje a především o konstrukční použití protože například do nižších otáček se použijí ložiska těsnější které vydrží větší tlaky a naopak do rychloběžných motorů zase volnější kde při nedodržení jisté dynamiky součástí se velmi výrazně vymezují vůle právě v těchto komponentech a dochází ke vzniku velkých rázů a to rychloběžné stroje nezvládají...

ideální pro životnost motoru je pohybovat se cca v polovině spektra otáček na které je motor konstruován

a moje pravidlo (v závislosti na teplotě motoru a hlavně oleje) nechodit při zahřátým motoru pod spodní 1/4otáček stejně jako není úplně ideální (pro životnost) tahat ho neustále v horní 1/4 otáček... kde opět záleží na teplotě oleje a stavu motoru....
čož u tebe s tím citem nebude problém poznat...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáč�í �toru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 21:33:58 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. led 2009 22:32:18
Příspěvky: 23
Krásnej zá�r�vojí p�lední zp�vy P�iSV :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

určitě m�or�teoreticky rozumíš víc n��á �k to�yp�á ale už sem � řek,ž�mě tvoje�ázo� ne�jmaj.nem�lel sem jenom ty tvoje hloupý keci ohledně mojí�soby ale mys�l se�všechny tvoje názory..p�to,jak si rea�val na tohle téma podtáčení motorů jsi�ro mě vůl�a �i i dl�ho jím u mě zů�aneš),kterej si ani�výma �al�tma a�lastnostma špičkovýho urážení a kritizování u mě uc�,re�ekt a�ájem� tvoje zkuš�o�i ne�ská..
� �
� � PS:předpokládám,že je ti to uplně volný.tím líp pro t�e..�������

_________________
jawa mustang,yamaha dt 50,jawa 350 (634),yamaha xt 600,ktm lc4 620 sc,suzuki sv1000n k5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáč�í �toru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 21:40:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 09. úno 2008 13:01:43
Příspěvky: 95
Bydliště: Tursko
Miroslav píše:
děkuju za odpověd..pomohla mi.. :good:
vůbec nic víc sem nepotřeboval...viz popihoSV vlahý keci.nědělám ze sebe chudáčka,jen sem se snažil trochu ospravedlnit aby si lidi jako ty nemysleli,že jsem kluk kterej chodí na vejšku a tatínek mu koupil motorku a pod..předpokládám,že většina motorkářů tady si na ní vidřelo..
popiSV...ty seš vůl..nejsem na tebe vůbec zvědavej.nekomentuj prosimtě moje odpovedi a vůbec moje názory apod..dík.


:good: yes, konečně NĚKDO! Dvanáct let už je slušná doba... To se musí nechat. A co holky, pomohla mašina? A péro vyrostlo? A kolik že ti to vlastně jede?
jen malej tip pro tebe, když se budeš chovat slušně, budeš zakládat hodnotné témata a normálně reagovat na odpovědi, tak se třeba i něco dozvíš, ale pokud budeš zakazovat lidem, jako je třeba PopiSV nebo KAWA atd., aby reagovali na tvé dotazy, tak se dozvíš leda hovno. Oni ty HOVNA, jak si je nazval, tu už napsali celkem dost užitečnejch věcí a v lecčem pomohli.
Jinak, jsi musel dřít opravdu tvrdě... když píšeš vidřelo. Možná by tě ty někteří kluci, co chodí na vejšku a dosud nepoznali šílenou dřinu ve fabrice, naučili psát česky. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 21:48:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. led 2009 22:32:18
Příspěvky: 23
Děkuju Amane,že jsi mě upozornil na mojí pravopisnou chybu..jsem se zmílil,víš?ale to se lidem jako ty upozornující na pravopisné chyby ostatních určitě nestává..jo a za ty rozumný odpovědi jsem poděkoval a taky si jich vážim..vážím si jich o to víc,když jich bylo mezi tolika stupidníma přispěvkama k tématu jako například ted ten tvůj tak málo..

_________________
jawa mustang,yamaha dt 50,jawa 350 (634),yamaha xt 600,ktm lc4 620 sc,suzuki sv1000n k5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtáčení motoru
Nový příspěvekNapsal: stř 11. bře 2009 21:58:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Miroslav píše:
Děkuju Amane,že jsi mě upozornil na mojí pravopisnou chybu..jsem se zmílil,víš?ale to se lidem jako ty upozornující na pravopisné chyby ostatních určitě nestává..jo a za ty rozumný odpovědi jsem poděkoval a taky si jich vážim..vážím si jich o to víc,když jich bylo mezi tolika stupidníma přispěvkama k tématu jako například ted ten tvůj tak málo..

no, za ty dva dny co tu mlátíš hubou jsi si uděal takovou vizitku, že se tu asi už nic kloudnýho nedozvíš...
alespoň odemně určitě a moc přátel jsi si tu taky neudělal...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz