Suzuki SV.cz forum http://www.suzukisv.cz//forum/ |
|
Problém po nastartování... http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=37&t=412 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Honza [ úte 15. dub 2008 20:48:35 ] |
Předmět příspěvku: | Problém po nastartování... |
Zdarec lidi. Nastartuji motorku a asi po 3-5 minutách zhasne. Tak zase nastartuji a po 3-5minutách zase zhasne. Potom, až se motor ohřeje do větších teplot tak to přestane a vše funguje jak má být. Připadá mě, že ten sitič vypne moc brzo. fakt nevím.. ![]() ![]() |
Autor: | Slash [ úte 15. dub 2008 20:57:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
Predem sorac za neznalost, ale SV nema manualni sytic? Tata ma ducati S2R a ta i kdyz ma vstrikovani, tak ma normalni manualni sytic. |
Autor: | Honza [ úte 15. dub 2008 21:07:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
No to nevím, ale ja tam sitič nemám, nebo aspoň ho nevidím. |
Autor: | lubiksv [ úte 15. dub 2008 21:33:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
SV má automatický sitič... Tvůj problém podle mě nedělá sitič, protože elektronika motoru stahuje sitič řádově během několika sekund a né minut... Jaké máš volnoběžné otáčky,nejsou moc nízko? |
Autor: | popi [ úte 15. dub 2008 21:36:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
stříkačka nemá manuální sitič a osobně si myslím že žádná motorka s el. vstřikováním nemá manuální sitič. Jakej máš volnoběh? Sytič rozhodně není zapnutej 3 minuty... po pár vteřinách se vypne... jakým způsobem to zhasíná? kolísají otáčky a pozvolna se snižují nebo to prostě zhasne naráz jako když vypneš spínačku? je to vždy přesně po 210s? nebo se to liší... Proč ti motorka stojí 3min nastartovaná na místě? Jak vypadají svíčky? V jakým stavu jsou VN kabely a ostatní elektroinstalace? Dělá to jen když je motroka v klidu nebo až s ní pohneš? |
Autor: | popi [ úte 15. dub 2008 21:36:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
lubiksv_ sakra... byl jsi rychlejší... |
Autor: | lubiksv [ úte 15. dub 2008 21:41:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
popiSV píše: lubiksv_ sakra... byl jsi rychlejší... njn to se stává... ![]() |
Autor: | Slash [ úte 15. dub 2008 21:42:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
Ducati Monster S2R 800 r.v. 2005 ma na 100% manualni sytic a je to na 100% strikacka |
Autor: | lubiksv [ úte 15. dub 2008 21:44:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
Slash píše: Ducati Monster S2R 800 r.v. 2005 ma na 100% manualni sytic a je to na 100% strikacka Je to tak... Každopádně SV je řízený komplet elektronikou, jediná možnost co mě napadla jsou ty nízké otáčky,pak jak psal Popi... |
Autor: | popi [ úte 15. dub 2008 21:59:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
tak to čumím... měl jsem za to že když už má el. vstřikování, tak automaticky i sytič... taky mě hned napadly otáčky, ale zase když se motor trochu zahřeje, tak stoupají a neklesají... ale souvislost v tom třeba bude... |
Autor: | Honza [ úte 15. dub 2008 22:04:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
A hlavně jsem si všiml, že to dělalo uplně stejně, jak před výměnou svíček teť po výměně, ale s tím rozdílem, že hned po výměně, to jest první nastartování to mělo snahu zhasnout, ale nezhaslo. |
Autor: | Honza [ úte 15. dub 2008 22:06:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
Hele popi. mám najeto 14tisíc, po kolikati kilometrech se musí motorka nechat seřídit?? |
Autor: | popi [ úte 15. dub 2008 22:08:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
Honza píše: Hele popi. mám najeto 14tisíc, po kolikati kilometrech se musí motorka nechat seřídit?? je to všechno v manuálu... Pokud nezodpovíš všechny mé otázky, tak ti k tomu nedokážu víc poradit... |
Autor: | Kasym [ stř 16. dub 2008 9:02:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
manuální sytič u sříkačky má víc motorek třeba suzuki TL 1000 S,Honda CB 900 atd. To že ti motor takhle chcípá může být dáno více věcmi....pokud ti to dělalo i před výměnou svíček je docela dost možný ,že máš špatný teplotní čidlo pro řídíci jednotku.To dodává špatný informace a proto stahuje sytič o něco dřív. i když se vám někomu zdá ,že se sytič vypne skoro hned po nastartování tak je to jen vaše doměnka...elektronika upravuje předstih a dodává větší množství paliva i když motor běží na 1000 otáček a je to z důvodu právě toho aby motor nezhas....řídí to právě to teplotní čidlo.Takže zjistit kde na motoru je...změřit jeho odpor a porovnat jestli odpovídá dobrému čidlu. Jinak doporučuju...nastartovat a volnější jízdou ohřát. |
Autor: | Nejt [ stř 16. dub 2008 10:15:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
popiSV píše: taky mě hned napadly otáčky, ale zase když se motor trochu zahřeje, tak stoupají a neklesají... ale souvislost v tom třeba bude... Když se motor ohřívá, tak přece otáčky klesají a nestoupají, ne? A na kolik máš teda seřízenej ten volnoběh? Taky mi to občas zdechlo hned po startu, když jsem to měl hodně studený a volnoběh byl seřízenej třeba pod 1100 ot. Tak jsem ho seřídil na 1400 a od té doby už se mi nic podobného nikdy nestalo. Ale teda tyř tři minuty jsou takové zarážející, poněvadž nízký volnoběh měl za následek, že to zdechlo opravdu hned po startu a při druhém startu už to neudělalo, při nejhorším se tomu dá jemné pomoct plynem. Jinak jak se ptal Popák a říká Kasym, není důvod stát tři minuty!!! Prostě startuj a hned se pomalu rozjeď a touto hlavně plynulou jízdou, kdy nepřekračuješ 6 tis. ot., motor ohřej. |
Autor: | popi [ stř 16. dub 2008 14:44:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
Neith píše: Když se motor ohřívá, tak přece otáčky klesají a nestoupají, ne? Tak se mrkni jaký máš volnoběh při 30°C motoru a při 90°C Prvopočáteční otáčky jsou vyšší právě kvůli sytiči.. |
Autor: | Nejt [ stř 16. dub 2008 14:49:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
No správně! Tak jinak.. když je motor studený, sytič otáčky vyžene nahoru, čím víc se ohřívá, tím víc otáčky klesají na to minimum, na který to nastavuješ (1100-1400 ot.). Rozumíme si? Prostě sestupná tendence od studeného startu k zahřátému motoru na provozní teplotu (mě myslím otáčky klesnou na těch 1400 při 56 stupních). |
Autor: | popi [ stř 16. dub 2008 14:54:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
tak ještě jinak... V prvopočátku zapnutý sitič zvedne otáčky... a ty klesají až do doby kdy je sytič plně vypnut...motor má cca 30°C jen pro příklad.. a potom s ohřevem motoru na vyšší teploty bez sytiče otáčky znovu trochu stoupají... proto se má volnoběh taky štelovat na zahřítém motoru.. |
Autor: | Nejt [ stř 16. dub 2008 14:57:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
Tak to, že mi volnoběh stoupne při zahřátém motoru, jsem nikdy nezaznamenal, no. Otáčky jinak samozřejmě šteluju za provozní teploty... ale aspoň si rozumíme ve fázi činnosti sytiče.. |
Autor: | Slash [ stř 16. dub 2008 14:59:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém po nastartování... |
proste kdyz mas pri treba 26°C otacky bez sytice 1000 tak pi zahratem motoru ty otacky budou dosahovat treba 1300. A u vas co mate novejsi modely budete mit syticem zvysene otacky ktere vam budou postupne klesat, ale bez sytice by postupne rostly |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |