Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

SV 1000 S K3, motor K4
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=37&t=4984
Stránka 1 z 1

Autor:  pipa [ pát 15. dub 2016 23:19:02 ]
Předmět příspěvku:  SV 1000 S K3, motor K4

Zdar,
vím že je to pravděpodobně jasný, ale umřel mi na K3 motor ( nevplatí se opravit ) a objevil sem jeden na webu. Takže bych chtěl jenom ujistit že do SV 1000 S K3 můžu šoupnout motor z SV 1000 N K4. Chci mít absolutní jistotu, než ho koupím a pak se v garáži rozbrečím :confused: Díky moc, Pípa

Autor:  Hasha [ sob 16. dub 2016 14:55:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

Nech si poslat číslo motoru a pak se zeptej tady nebo přímo u Suzuki.

EDIT: Ještě bych se zeptal...jak ti umřel? Ví se, co byla příčina?

Autor:  pipa [ sob 16. dub 2016 17:45:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

Máš na mysli tím číslem jenom T-508 1174 (a pak ještě jedna číslice)? Ta bohužel přes hadičku není vidět.

Měl jsem tu smůlu, že tam byla buď nějaká chyba materiálu, nebo někdo s předchozích majitelů s ním řadil jako prase beze spojky a neuměl to. Rozebral sem ho a zjistil že se mi nejspíš rozletělo převodové kolečko, které rozmlátilo vnitřek motoru. Vyseklá stěna jednoho z válců, přeraženej náhon rozvodovích řetízků, výfukové ventili si cinkli o píst, takže ohlé. Převodovka sice zůstala na hřídelích ale zbytá kolečka mají olámané zuby a jsou orvané... to je zhruba hlavní výčet co se stalo. Stalo se mi to při 8 tis otáčkách při řazení z 3 - 4... :banghead:

Autor:  Hasha [ sob 16. dub 2016 22:11:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

Jop, to je ono....to poslední pětičíslí bude spíš jenom pořadové číslo. Pokud typ je stejný s tím co máš, tak docela dobrá šance na to, že je vše OK.

Tak něčeho takového takového se taky obávám...na druhou stranu máš aspoň 50% motoru na ND :)

Autor:  pipa [ pon 18. dub 2016 12:16:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

Takže můj motor má na sobě T-510, motor z K4 N má na sobě T-508. Nevím jestli sedne do rámu ani nevím jestli si s ním bude rozuměť zbytek věcí okolo. Elektronika a tak.
Neřešil to již někdo v minulosti? Mám strach ho koupit. Tady na fóru sem nic nenašel.

PS: v neposlední řadě, pokud by vše sedělo, co na to budou řikat na technické, když v papírech bude 510 a na motoru 508?

Autor:  crowack [ pon 18. dub 2016 15:59:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

Podle mých informací na technické, respektive na evidenční kontrole to problém je. Musel bys to zanést do papírů > potvrzení od zastoupení suzuki, že je záměna přípustná (nejsou to teď maďaři?).

Autor:  Hasha [ pon 18. dub 2016 16:56:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

Přesně jak říká crowack. Na evidenčce to problém je...číslo motoru mi kontrolovali. Na STK to bude to samé.

Číslo motoru teď máš, zavolej na Suzuki a nech si poradit. Pokud to jde, měli by ti na to dát papír, pak kup motor a přehoď a následně zápis to TP.

Abys měl úplný klid, tak se zeptej ještě přímo na úřadě, jaké všechny dokumenty bys potřeboval potřebovat ke změně motoru v TP...a pak běž za Suzuki.

Autor:  pipa [ pon 18. dub 2016 18:19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

Takže sem to dneska oběhal. Na zastoupení Suzuki ( jo, jsou to maďaři, ale držej tady českej kancl ) mi řekli že mi vystaví za litr papír, že to schvalují. Pak na DI a zapsat změnu do TP.

Jinak motor T-510 je francouzský přiškrcený na 78 kW, nějaký jejich nařízení. Je až na CDI ve všem identický s německým T-508 s plným výkonem. Škoda, že museli kůli žabožroutům vymyslet jiný označení, mohl sem si ušetřit litr a sra...ní na DI. O víkendu to přehodím a snad bude vše v poho. ;)

Autor:  crowack [ pon 18. dub 2016 18:53:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

:good:
To je teda rychlost :)

Autor:  Hasha [ pon 18. dub 2016 22:04:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

Paráda.

Ať ti motor dorazí v pořádku a hodně štěstí při výměně...pak poreferuj ;)

Autor:  pipa [ pon 16. kvě 2016 12:11:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

Tak motor je v rámu, běhá v pohodě, oproti původnímu má asi k.o. pružiny na spojkovém koši, dělá docela bordel, ale pokud to bude ono, vyřeším až po sezóně. Co jsem o tom četl, tak by to nemělo bejt mimo hluku nebezpečný. Bylo pár drobnůstek, tekla voda u termostatu, v připojení ze zadního válce ( poměrně lehce se poškodí těsnění ) plus rosí olej u výpustného šroubu a u připojení olejového chladiče, oboje moje blbost, nedal sem nové těsnění. Jinak OK

Autor:  Ladys [ pon 16. kvě 2016 16:46:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

PIPA

kdyby byly k.o. pružiny na spojkovém koši tak ti bude tkzv klouzat spojka a nebo nezařadíš

jestly je tam nákej divnej ,,BORDEL'' tak bacha at nedopadneš jak předtim je nejspíš z převodovky ,ale samo nejni bordel jako bordel

: wheel :

Autor:  Hasha [ pon 16. kvě 2016 19:58:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

U litra "chrastí" převodovka....a přestane to, když zmáčkneš spojku.

Taky jsem si myslel, že je to spojka nebo spojkový koš....ale byl jsem náležitě poučen, že ne :D

Autor:  Kawa [ úte 17. kvě 2016 8:18:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

Na K7 funglovce mně chrastil spojkový koš.
Projevovalo se to tím, že na volnoběh vydávala zvuky podobné Duchcáti.
Údajně tím trpěly SV litry + V-Stromy litry, modelové ročníky K5+.
Nemělo to vliv na funkci, ovšem nechal jsem měnit v záruce.

Jo a těžko takto od ntb identifikovat, zda mu chrastí opravdu spojkový koš, nebo něco jiného.

Autor:  pipa [ úte 17. kvě 2016 14:52:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV 1000 S K3, motor K4

No, vezmu to do servisu a uvidím, co mi řeknou. Domníval sem se, že to budou vymačkané pružiny vzadu na spojkovím koši, vím že se to u SV a Stormů řešilo. Dávala se tam podložka a následně se zavařila... Jinak řadí bezproblémově, kvalty jsou lehce, neutrál nijak nelovím.

Ale představa, že dopadnu jako s předchozím motorem, mě děsí. Doufal sem, že můj předchozí motor byl anomálie, nikde sem nečetl, že by SV odcházeli převodovky. No uvidím po kontrole v servisu

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/