no hele, pokud to pustí víc paliva, tak zákonitě musí vzrůst spotřeba. 4HP rozhodně nemáš šanci poznat, to se s tebou vsadím o co chceš. Dle mě je to naprosto zbytečná investice pokud teda na tomto bajku nejezdíš závody(tam se honí opravdu každej koník protože každá setinka v cíli je dobrá)... Já bych tuto investici nedělal a pokud prahneš po větším výkonu, tak si kup silnější stroj... Toť můj názor... Navíc ne každé ladění i s přetriskováním u karbecu dopadne výhrou... viz. SVRider, kde popisoval týpek průběh přetryskování+laďák+filtr a po dlouhém snažení (myslím DK Racing) ho to ve finále vyšlo na cca 20 000kč s nárůstem akcelerace o pár jednotek a výkonu o 2HP...
Je to na každým jak to uváží... Je to jen na tobě, nechci tě od toho odradit, jen si nemysli že to bude nějakej zázrak. Pokud jsi ale takovýho ladění fanda, nemáš hluboko do kapsy, tak se toho neboj...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|