Suzuki SV.cz forum http://www.suzukisv.cz//forum/ |
|
Leštění rámu, kol atd. http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=41&t=2208 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | PřemaSV [ stř 10. úno 2010 15:39:05 ] |
Předmět příspěvku: | Leštění rámu, kol atd. |
Zdravím všechny, moc uvažuji o leštění kol, popřípadě kyvky a rámu. Jaké kdo s tím máte zkušenosti. Popřípadě hoďte typy, kde jste si co třeba nechali udělat a kolik to stálo. Já se totiž imformoval a leckde si za to nechávají velmi slušně (až nehorázně řekl bych) zaplatit. Tak že doufám, že rozpoutám slušný rozhovor a dozvím se co nejvíce. ![]() |
Autor: | tony_ul [ stř 10. úno 2010 16:52:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leště� �mu�kol atd. |
leští� �sta+slušná�r�čka n�o stojanovka(nejlepe) a czech golden hands ![]() ![]() |
Autor: | Canichon [ stř 10. úno 2010 18:12:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leště� �mu�kol atd. |
tony_ul píše: leští� �sta+slušná�r�čka n�o stojanovka(nejlepe) a czech golden hands ![]() ![]() hej, tuto značku taky dobře poznám - czech golden hands ![]() ![]() |
Autor: | mikisv1000n [ stř 10. úno 2010 18:23:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
čus,co se týče lestění hliníku,mám vlastní zkušenosti,na Banditovi 600S 99 jsem měl leštěné vidle,brejle,motorová víka,přepákování centralu,páčky,držák brzd,blatníku atd.Mrkni na http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=33356 nejvíc se mi osvědčil postup: 1)lamelák do vrtačky 120,240 s netkanou textílií 2)filcák -//- +pasta 3)hadrák flexa +jemnější pasta pokud pojedeš větší ploch a bude k nim přístup,je bezva třeba bruska pr. kot.300,na jedné straně filcový na druhé hadrový kotouč,pak to odsejpá. Z dílny stejně polezeš jak negr,ruce vytahaný ale stojí to za to a kdyz zaprší je vidět každá kapka,proto jsem na údržbu po mytí používal vosk na starší lak(má jemné brusné příměsy)a filcový hadřík a leštil a leštil ![]() |
Autor: | tony_ul [ stř 10. úno 2010 18:36:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
Mikesv1000n> tak nejak jsem to delal i ja. nejdriv stopkovym smirkem 120,240 a pak hadrovym kotoucem a pastou a nakonec filcovym kotoucem. prelestit svedskou uterkou a je to. |
Autor: | PřemaSV [ stř 10. úno 2010 18:36:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
Jaké pasty jsi používal??? |
Autor: | mikisv1000n [ stř 10. úno 2010 18:40:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
ja si ještě sehnal hadrák 125+jemnou pastu a naklonoval ho na flexu,ale to už bylo fakt finalka na zrdcadlo,musel jsi mít už 100%povrch a dávat bacha pokud jsi jel nerez,prudce se to zahřívalo a začínaly se ti natavovat nítě na leštěný povrch=slušná pakárna.Jinakt efektní |
Autor: | mikisv1000n [ stř 10. úno 2010 18:44:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
pasty se většinou ďelí barevně,nejčastěji zelenou,ta je na nerez a první fázi s filcákem na hliník,pak jsem měl ještě lestící sadu a v ní byla ješte jemnější,ale to už je spíš pod hadrák |
Autor: | jirin.sv [ stř 10. úno 2010 18:44:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
Můžu doporučit klasickou zelenou pastu od unipolu. Jinak klasika hrubé šmirgly >> jemné šmigly >> (jemné šmirgly pod vodou) >> filcový kotouč >> hadrový kotouč Čím pozvolněji se jde, tím jsou jednotlivé fáze kratší, ale taky záleží na kotoučích pastách – chce si s tím hrát a mít dobré nervy a snášet „kominickou práci“. ![]() Kola dejme tomu, ale u rámu bych se na to vybodl. Osobně bych si v žádném případě motorku s vyleštěným rámem nekoupil – dost často se tím maskuje vaření na poškozeném rámu... |
Autor: | PřemaSV [ stř 10. úno 2010 18:55:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
4 JiřinSv: Tak kolama začínám a uvidím, mimo to doma už je motorek více a chleba nežerou, tak jako Svčko. Takže stejně zůstane nafurt, ikdyž budu chtít jinou motku, jako že k tomu asi dojde, protože bych rád přeci jen lepší, ostrejší a technicky lépe provedenou moto (opět dvouvál) tak i tak SV nedám a proto si ji chci zvelebovat...nepřemýšlím o prodeji. |
Autor: | Jimbo [ stř 10. úno 2010 19:09:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
Jó chlape to že si za to někdo nechá slušně zaplatit, to se vůbec nedivím. Vzhledem k tomu, že leštěním barevných kovů si přivydělávám nějakej ten pátek, tak vím co je to za drbačku. Kola bych řešil středy otryskat a nastříkat buď bezbarvým lakem nebo hezčí by bylo podle barvy moto, ve tvém případě stříbrné by ale stačilo pouze otryskat a nalakovat - na čerstvě otryskaným povrchu bude držet lak jako beton. Nebo středy nechat tak jak jsou teďka a leštit jen lemy. Postup leštění ti naznačili kluci, ale u kol to nebude tak lehký jako leštit víko motoru. Záleží jakej povrch ty ráfky teď mají, jak moc jsou poškozený povrchově. I kdyby byly ráfky dokonale hladký, musí se obrousit, protože jsou od výroby eloxovaný a nejde to rozleštit. Pro broušení bych použil stopkovej lamelovej kotouč a fortunu se štelování otáček. vrtačku na tom tak akorád odrovnáš a neuděláš to tak dobře jako fortunou. Hrubost smirku kotoučů je třeba volit jak psal jiřin postupně. Pokud je povrch pěkněj tak by stačilo rovnou 240kou a pak rovnou leštit. Hliník a jeho slitiny jsou měký a leští se dobře. Pastu použít buď zelenou (jsou 3 hrubosti) nebo modrou, tak je taková univerzálnější, nebo šedou konkrétně na slitiny hliníku. Pro leštění je potřeba pořádná stojanová bruska s naraženým filcem a hadrákem.... |
Autor: | PřemaSV [ stř 10. úno 2010 19:16:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
Ok Jimbo ![]() |
Autor: | jirin.sv [ stř 10. úno 2010 19:38:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
No o celkem šikovném člověku bych i věděl. Dělal tuhle „fajnšmekrovinu“ – DucDuc 999 v pozlacené verzi. Leštil povrch a nechával to poniklovat. Pak se to někde mimo ČR nechávalo galvanicky pozlatit. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mikisv1000n [ stř 10. úno 2010 19:52:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
ty vo....l tak to je masírka,jo tuto duc jsem si okoukl v realu,mam pravdu že je to PETEHO strojek? potkal jsem i TeLe s rozleštěným rámem,taky dobrý,jinak co se týče kol,plně souhlasím šel bych jen do lemů a nenechal bych je tryskat(lopatková kola střílí ocelový granulát ruzných průměrů)ale spíš pískovat křemičitým pískem,lak bych si sehnal bezbarvý práškový,je odolný jak sviň,jinak kluci lemy kol leští také na soustruhu,ale ten asi taky nemáš. tak pevnýho nerva |
Autor: | Mara [ stř 10. úno 2010 20:11:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
Ty woe tak ta Duc, je pekna akorat nechat tohle udelat s ramem a pak ho 80% schovat pod kapoty...ale jinak pekny |
Autor: | tony_ul [ stř 10. úno 2010 20:54:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
PřemaSV píše: Jaké pasty jsi používal??? jak psal jirin.sv...taky jsem pouzival zelenej unipol v tuhym stavu(takovej kvard), jinak nejlepsi by byla ta fortuna co psal jimbo, ja pouzil normal vrtacku cca 2100-2800ot/min. lesti se jak v horizontalnim tak vertikalnim smeru. jirin.sv>nema se to nejdrive delat hadrakem a final filcakem? ja to delal v tomhle poradi a svody jsou i po 1500km jako zrcadlo ![]() |
Autor: | jirin.sv [ stř 10. úno 2010 20:57:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
mikisv1000n píše: mam pravdu že je to PETEHO strojek? Jo je ![]() ![]() tony_ul píše: jirin.sv>nema se to nejdrive delat hadrakem a final filcakem? ja to delal v tomhle poradi a svody jsou i po 1500km jako zrcadlo Já jsem měl za to, že filcák bere víc než hadrák, ale uvidíme co na to řekne nějakej profík jako Jimbo. Dřív jsem leštil jen hadrákem a taky to šlo – viz třeba můj dobitý výfuk po eskapádě na okruhu nebo padáky ![]() ![]() |
Autor: | PřemaSV [ stř 10. úno 2010 20:58:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leště� �mu�kol atd. |
To je opravdu super práce, ale takovej č�víč��si nebude dělat�o co chci za pohodovku cenu ![]() |
Autor: | tony_ul [ stř 10. úno 2010 21:32:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. |
jirin.sv> no ten hadrak je jakoby pevnejsi, takze tim se to vicemene da take vylestit a pak finalne tim filcakem samotnym ![]() ![]() |
Autor: | Jindrs [ stř 10. úno 2010 23:27:00 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Leštění rámu, kol atd. | ||
Premo vzdyt vis kam napsat nebo prijet ![]() ![]()
|
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |