Kawa píše:
Tak když už jsme načali téma koža x textil.
Mám zkušenost s obojím. Každá nepromokavá věc vydrží jen chvíli. Když jedeš v pořádným chcanci - prochčije jak textil, tak kůže. Tže když jedu na delší štreku, nebo předpokládám hcanec, vozím stejně nepromok. Tže tady je to jedno, zda textil x kůže. A vyserte se na řeči - zmokl jsm v textilu, fakt nepromokl....záleží na tom, jak moc chčije, což je proměnlivý ukazatel. Mlluvit o vodě v botách a mokrých rukavkách....to zná každý, kdo zmokl. Mám návleky na ruce i na moje ploutve. Výborná věc, odzkoušeno i na okruhu. Nemok na okruhu - palica, málem jsem se na cílovce v Brně uškrtil.
Bezpečnost - tak tam je asi jasný, že kůže vede. Komu to není jasný, tak ať si pustí jakýkoliv závod motoGP, nejezdí tam v textilu. Kecy no a, já na okruhu nejezdím. Mno, to je hezká věc, ale na silnici se člověk dokáže zkravit daleko více, než na okruhu. Obecně vzato je jízda na okruhu daleko bezpečnější, než v provozu. Takže pak už je to jen o pohodlí. Já mám koženou 1 dílnou kombinézu. Velké mínus je, když se chce člověku srát, některý hajzly jsou menších rozměrů, je třeba dávat bacha, kam co člověk složí. Ale tak stále toho víc v kombi najezdím, než naseru, tže toto mě neodradí. Proč 1 dílnou? Nevěřím plastovým zipům a jejich uchycení, které kdykoliv při blbým pádu může povolit. A v ten okamžik si nechat vyhrnout záda a jet po vlastní kůži - to nemusím.
A pořizovat textil za cenu kůže - to může fakt jen osel.
Mno, zato na MX, kde hrozí pády daleko dřív, jak na silnici, tak se jezdí v textilních gatích, milionama chráničů, přes ně natáhnu dres, mám textilní rukavky.....a tradddááá na bláto....
Tže tak asi nějak za mě k tématu textil x kůže.
suhlasim s Kawom. koza je koza
jediny minus vidim, ked mas len koz kombi, je jul, 40C, jazdis v meste. UFF
