Nejt píše:
Kawa píše:
furt by mě zajímalo,nakolik využiješ výkon litrového pyčoletu na silnici...
Grrrrrrr!!! Kawo boha mu už se tu o tom naklábosilo tolik! Litr si člověk na silnic do piče nekupuje kvůli 180 HP!!! To dělají možná borci, co si tím kompenzujou malýho šulina! A podvozek a brzdy dostaneš skoro stejnej i u šestek... takže je tu asi jinej důvod, proč jít do litru a klidně na silnici, ni?? Jé... já se zblázním už
Nebo moment, jestli jsi to napsal schválně, abys mě nasral, tak klobouk dolů, povedlo se


povedlo se,co...??

jsem čekal ale komentář tak na půl stránky...
ale...páč jsem rýpal...dovolím si rozerat tvůj příspěvešek..
Litr si člověk na silnic do piče nekupuje kvůli 180 HP!!! To dělají možná borci, co si tím kompenzujou malýho šulina! A podvozek a brzdy dostaneš skoro stejnej i u šestek... takže je tu asi jinej důvod, proč jít do litru a klidně na silnici, ni?no,sám mám litr,ale "jen" se 124HP.na silnici stačí,na okruhu oproti 4V zaostává na rovinkách(mluvím čistě o výkonu)...kdybych měl zbytečný love,mám v garáži SV a ZX 10. ale zpět k tématu....:
takže...6 má podobnej podvozek,brzdy,váhu,jako litr.
jen má výkon kolem 120 HP,nízký točák,je třeba ju točit.
ale,podle mě na SILNICI dostačující(jezdil jsem na 6 4V,vím o čem melu).
tak...litr 4V se 180HP....podobný podvozek,brzdy,větší točák.netřeba tolik honit jako 6. podle mě na SILNICI je těch 180HP úúúplně k hovnu.
takže...jaký je ten důvod....koupit si litr na SILNICI,hm?
malý péro a malý kozy?
jo,ještě možná...vzadu na 4V litrech je 190,200 guma,oproti 180 na 4V 6....to je ten důvod?
možná ten důvod tuším,vím...ale...kdo mě to z vás objasní,zda jsem se trefil....
a...neodpustím si...končím s SV 650,je slabé,podvozek,brzdy na pyču....má to výkon 72HP....tak si na SILNICI koupím rovnou litr 4V s 180HP....jsem totiž takovej kapr,že 6 4V by mě nestačila a těch 180HP plně využiju....škoda,že nedělaj rovnou třebas 3litr s 500HP....
tak ....a pojďte....pyčoletáři...do mě....i ti potencionální...
